تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | اولین چی دیدی؟ تا بگم دوستای قابل اعتمادی داری؟ یا صد رحمت به دشمنات

اعتماد، چسب نامرئی است که انسان‌ها را در کنار هم قرار می‌دهد. تصور کنید که رازها و رویاهای زیادی دارید و دوستی را انتخاب کرده اید که می‌توانید آن‌ها را با او به اشتراک بگذارید. هیچ حسی بهتر از این نیست. با این حال، در دوره زمانه ای که اعتماد ارزشمند و کمیاب است، شما نمی‌توانید با یک دروغ سنج، دوستانتان را آزمایش کنید و متوجه شوید که آیا می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید یا خیر؟

کدخبر : 12057
سایت سرگرمی روز :

این تست روانشناسی بصری برای قلب کنجکاو شما طراحی شده و می‌خواهد اطلاعاتی دقیق‌تری از روابط دوستی تان به شما بدهد.

شما می‌توانید با این تست شخصیت جدید، لایه‌های اعتماد پنهان در پشت لبخندهای دوستانتان را کشف کنید.

تست روانشناسی اعتماد به دوست و رفیق

اجازه دهید غرایزتان به شما کمک کرده و شما را راهنمایی کنند تا بفهمید که آیا می‌توانید به دوستان خود اعتماد کنید یا خیر.

پس بدون آنکه خیلی فکر کنید؛ خیلی زود بگویید در نگاه اول چه تصویری را دیدید؟

۱. پرنده

اگر اولین چیزی که دیدید پرنده بود، دوستان شما قابل اعتماد هستند.

شما اکثرا به سمت افرادی با اخلاق‌های خوب گرایش دارید. در حالی که تعداد دوستان زیادی ندارید، اما دوستانی که دارید واقعاً قابل اعتماد هستند. برخی ممکن است تعداد دوستان کم شما را بهانه ای بدانند و شما انگ گوشه گیری بدهند، اما این واقعاً مربوط به انتظارات بالایی است که شما از دوستانتان دارید.

مطمئن باشید دوستان انتخابی شما ارزش اعتماد شما را دارند.

۲. مار

اگر در نگاه اول، مار غرق در خون را دیدید، شما باید به این سوال بیشتر فکر کنید که آیا می‌توانید به دوستان خود اعتماد کنید یا نه؟

شما با حالت کاریزمای خود، مانند آهنربا هستید و افراد را جذب می‌کنید. در حالی که همه را با آغوش باز می‌پذیرید، بهتر است لحظه ای مکث کنید و دوباره دوستانتان را ارزیابی کنید. در میان همه دوستانی که دارید؛ همه نیت پاکی ندارند.

حواستان را جمع کنید که یک لبخند واقعی فقط به شکل و شمایل ظاهری لبخند نیست، بلکه به گرمی پشت چشم‌ها نیز بر می‌گردد. وقت آن است که شهود تان را تقویت کرده و در انتخاب دوستانتان بیشتر دقت کنید.

۳. دست‌ها

اگر در این تست، دست‌های شبح وار را دیدید، بهتر است بدانید که در حالی که بسیاری از دوستان شما قابل اعتماد هستند، یک نفر وجود دارد که بهتر است به آن اعتماد نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ثریا
    0

    توی تست شخصیت شناسی درهم ن نگاه اول هرسه تا جلوی چشمام اومد پرنده ومارودستهای زیر مار.... اما ما رخون آلود ندیدم ومه زیرمارروبعدا که دقت کردم دیدم... دوستانم چه طورند