تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی عاطفی

تست شخصیت شناسی | بگو اول چی دیدی تا بگم چقدر عاشق آزادی هستی

آنچه می بینید نشان می دهد که آیا منظم و وقت شناس هستید یا عاشق آزادی و ماجراجویی هستید.

کدخبر : 12394
سایت سرگرمی روز :

نتایج این تست شخصیت شناسی نشان می دهد که برای استقلال و ماجراجویی ارزش قائل هستید یا نظم و وقت شناسی.نه تنها توهمات نوری و سایر بازی های فکری و پازل ها برای حل کردن سرگرم کننده هستند، بلکه می توانند دانشی در مورد عملکرد مغز انسان نیز به شما منتقل کنند. برخی تا آنجا پیش می‌روند که تیپ شخصیتی شما را شناسایی می‌کنند، زیرا اغلب به قضاوت‌های فوری که مغز شما درباره شما می‌کند تکیه می‌کنند.

این می تواند سوگیری غریزی مغز شما را فاش کند و احتمالاً بینشی در مورد شخصیت شما ارائه دهد، زیرا مغز ما بر اساس اطلاعات از قبل موجود قضاوت سریع می کند. همچنین می تواند برخی از نقاط کور احتمالی شما را برجسته کند.

نویسنده اصلی این توهم نوری در TikTok، خالق محتوا میا یلین بود که به خاطر توهمات تفسیری خود مشهور است. بسته به آنچه که در ابتدا مشاهده می کنید، می توانید تعیین کنید که آیا فردی سازمان یافته هستید که به موقع بودن ارزش قائل هستید یا آزادی را بالاتر از قوانین تعیین شده ارزش قائل هستید.همانطور که میا در ویدیوی خود می گوید، خرس های پاستیلیاگر ابتدا خرس های پاستیلی ای را دیدیدپس شما فردی بسیار منظم و وقت شناس هستید." شما تلاش می کنید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید و از بهره وری قدردانی کنید."انگور را دیدیاز طرف دیگر، شخصی که ابتدا انگور را دید، "آرامش را با طبیعت می‌یابد و کیفیت را بر کمیت در اولویت قرار می‌دهد. اگر ابتدا انگور را دیدید، "شما آرزوی ماجراجویی و آزادی دارید."

از آنجایی که هر دو تصویر در تصویر بزرگتر قرار دارند، این نوع توهم نوری به عنوان یک توهم تحت اللفظی شناخته می شود و تصور می شود ابتدایی ترین نوع باشد. در حالی که توهمات نوری تحت اللفظی دو تصویر را برای انتقال اطلاعات در مورد ادراک شما به یکدیگر فشرده می کنند، توهمات شناختی و فیزیولوژیکی برای تولید توهم بر تحریک بیش از حد و اطلاعات متناقض تکیه می کنند.

منبع: سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: