فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ 2 فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال حافط روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1260
سایت سرگرمی روز :

تاریخچه فال حافظ به زمان بعد اسلام برمیگردد و فال حافظ همان تفال به قرآن میباشد. فال حافظ در بین ایرانی ها نسبت به بقیه فال ها معتبرتر و پر طرفدار تر است. بسیاری قبل از شروع هرکاری با تفال به دیوان حافظ فال میگیرند. ما در سایت سرگرمی روز فال حافظ روزانه شما را قرار میدهیم. فال حافظ روز خود را میتوانید در ادامه بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود

گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود

ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد کسی از شما یاری و کمک خواسته است ، اگر می‌توانید کوتاهی نکرده و به او کمک کنید ،که نیکی کردن بهترین کارهاست. دلت را پاک کن و بدون ریا و تزویر باش تا خدا هم پشت و پناه تو باشد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود

ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره

زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد از این لج و لجبازی ها درمانده و مستأصل شده‌ای و در مقابل هر عملی  نتیجه‌ای معکوس می‌گیری، اما بدان که روزگار خوشی در انتظار شماست. مراقب باش که از شما سوءاستفاده نکنند که هرکس دنیا به او روی خوش نشان دهد‌، دیگران در وی طمع می‌کنند.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد ریا نمی‌آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق

من آن کنم که خداوندگار فرماید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد عاشق شده‌اید و همه می خواهند شما را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند. مشورت امری نیک و پسندیده است؛ اما گاهی عقل و عشق مقابل هم قرار می گیرند. در مورد این مسئله خودتان تصمیم بگیرید، ان شاءالله هر چه خیر است همان اتفاق می‌افتد.

فـال حـافـظ متولدین تیر

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل

سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

یا رب این آتش که در جان من است

سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می‌خواهی اما برای رسیدن به آن، مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری، اما با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می توانی این مقدمات را فراهم کنی.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست

بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتاب زدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت پیروزی را در آغوش بکشید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم

تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه

قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد تلاش و زحمت زیادی کشیده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اید اما مأیوس نشوید که سرانجام به مراد دل می رسید و روزهای خوش فرا خواهد رسید. برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورداعتماد خود مشورت کرده و دوست و دشمن را از هم جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کرده و خدا را همیشه به یاد داشته باشید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

نماز شام غریبان چو گریه آغازم

به مویه‌های غریبانه قصه پردازم

به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار

که از جهان ره و رسم سفر براندازم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که با گریه و زاری کردن و تنهایی دست به کار شدن کاری از پیش نخواهی برد. با افراد باتجربه مشورت کن. خودت نیز همتی کن تا هرچه زودتر به نیتت برسی. اگر به کسی خوبی کردی و نتیجه‌ بد دیدی، غصه‌دار نشو؛ خوبی تو به تو بازخواهد گشت. به خدا توکل کن که صبح امید نزدیک است.

فـال حـافـظ متولدین آبان

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم

بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد

مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد رفتاری سرشار از عشق و مهربانی دارید و محبت خود را از هیچ کس دریغ نمی‌کنید. با افراد باتجربه و متخصص مشورت کنید تا دچار خسران نشوید و به سعادت و خوشبختی برسید. مال و ثروت دنیوی اگرچه برای رفاه و آسایش است اما ابدی نیست، از وابستگی به مادیات برحذر باشید که محبت و عشق سرمایه های جاودان هستند.

فـال حـافـظ متولدین آذر

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می‌رفتند

هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید رازها و درد دل هایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می‌دانی پس شک و دودلی را کنار بگذار.

فال حافظ متولدین دی

برنیامد از تمنای لبت کامم هنوز

بر امید جام لعلت دردی آشامم هنوز

روز اول رفت دینم در سر زلفین تو

تا چه خواهد شد در این سودا سرانجامم هنوز

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید خیلی عاشق هستی و از غم و دوری شب و روز نداری ولی سعی کن کمی واقعی‌تر فکر کنی.‌ کاملا مراقب باش و در کارها دوراندیشی و آینده‌نگری را فراموش نکن. ظاهربینی ممکن است کار دست تان بدهد، حواس تان باشد که به بیراهه کشیده نشوید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر

پیش شمع آتش پروانه به جان گو درگیر

ترک درویش مگیر ار نبود سیم و زرش

در غمت سیم شمار اشک و رخش را زر گیر

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که شما ارزش هر کس را به پول و مقام آن کس می‌دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می‌رسید. با حرف زدن کار درست نمی‌شود، مرد عمل باشید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید

از یار آشنا سخن آشنا شنید

اینش سزا نبود دل حق گزار من

کز غمگسار خود سخن ناسزا شنید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی میکنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • Hadi
    0

    🙏🙏🙂

  • پری 💐
    0

    عالی بود ممنون 🌹

  • ناشناس
    0

    ل