تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی عاطفی

تست شخصیت شناسی | چقدر آدم منفی نگری هستی؟ بگو اول چی دیدی؟

این تست در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد و خیلی زود توانست به یک مطلب پر طرفدار تبدیل شود. چرا که تست روانشناسی جالب می تواند میزان تعهد شما را به خانواده را نشان دهد.

کدخبر : 12679
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی اردک یا برس رنگ:

هر چند بسیاری از تست ها جنبه نسبی دارند و مطلق گرایی همیشه نادرست، اما تست شخصیت اردک یا برس رنگ می تواند بخشی از زوایای پنهان شخصیت شما را افشا کند. در تست شخصیت اردک یا برس رنگ کدامشان را در نگاه اول دیدی؟ پس با دقت تست شخصیت اردک یا برس رنگ را مورد توجه قرار دهید.

اگر می‌خواهید درباره شخصیت خود بیشتر بدانید، از شما دعوت می‌کنیم تا در این آزمون رازهایی را که ممکن است در مورد خودتان نمی‌دانستید، را بهتر بشناسید. لذا برای آن دسته از افرادی که به دنبال دسترسی به اسرار پنهان شخصیت خود هستند، این بار تستی را برای شما آورده ایم که به شما کمک می کند تا این جزئیات را کشف کنید و به این ترتیب بتوانید بهتر با خود و دیگران آشنا شوید.

با توجه به این موضوع، تنها کاری که در این تست باید انجام دهید این است که یکی از گزینه ها را در تصویر تست شخصیت اردک یا برس رنگ انتخاب کنید. پس از نگاه باید بلافاصله انتخاب خود را انجام دهید. پس فکر نکنید، گزینه ای که در نگاه اول دیده اید را انتخاب کنید و سپس به انتهای یادداشت بروید تا بتوانید پاسخ ها را پیدا کنید.

نتیجه تست شخصیت اردک یا برس رنگ

حالا که مشخص نمودید که کدام گزینه را دیده اید کافی است که به  نتایج زیر دقت کنید و سپس با تیپ شخصیتی خودتان مقایسه کنید.

اردک: افرادی که در نگاه اول متوجه یک اردک می شوند، خوش بینی بالایی دارند. این دیدگاه مثبت وجود آنها را رنگ آمیزی می کند و مورد توجه هم دوره ای های خود هستند است. خلاقیت به عنوان یک نقطه قوت در شخصیت آنها واضح و مشخص است.

برس رنگ: کسانی که ابتدا یک برس رنگ را دیده اند، دارای کنجکاوی پایان ناپذیر هستند. این کیفیت آنها را به سمت تلاش های جدید و فرارهای هیجان انگیز سوق می دهد و به آنها اجازه می دهد تا تجربیات زندگی را به طور کامل در آغوش بگیرند.

منبع: چشمک
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    من یسنا و احساس میکنم منفی گر هستم. میخوام دنیا را با خوش بینی ببینم