فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 4 فروردین | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1281
سایت سرگرمی روز :

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

جمله تاکیدی:

در ذهن الهی جدایی وجود ندارد. پس من نمی توانم از عشق و مصاحبتی که حق الهی من است جدا شوم.

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

خداوند گیرنده مطبوع را به اندازه بخشنده خوشدل دوست دارد.

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

خدا را شکر کن که در به حقیقت پیوستن آنیِ تمام افکار تو، تاخیر زمانی وجود دارد. در غیر این صورت به دردسر می افتادی. همین تاخیر کمک بزرگی به تو است و موجب می شود که مجددا ارزیابی کنی، درمورد هرآنچه می خواهی فکر کنی و انتخابی جدید داشته باشی.

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

استرس، نگرانی و دلواپسی ناشی از معطوف کردن افکارتان به آینده و تصور کردن اتفاقاتِ بد است. این تمرکز بر روی چیزهایی است که نمی خواهید. زمانی که متوجه شدید که ذهن شما به یک آینده منفی معطوف گردیده است، فقط بر لحظه حال تمرکز کنید. خودتان را به لحظه حال برگردانید. چرا که در لحظه کنونی آرامش مطلق وجود دارد.

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

به یاد داشته باشید که احساس خشم و عصبانیت و احساسات منفی به سوی شما باز می گردد و احساس عشق همان را به سوی شما بازمی گرداند. هر حسی که شما به کسی داشته باشید همان به سوی شما بر می گردد.

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

گذشته و آینده ای برای قانون جذب وجود ندارد، فقط زمان حال. بنابراین مدام از گذشته خود با کلمات سخت و پر درد و یا هر عبارت منفی دیگری یاد نکنید .

به یاد داشته باشید که قانون جذب فقط در زمان حال عمل می کند پس وقتی مدام از گذشته خود با عبارات منفی صحبت می کنید قانون جذب این کلمات را دریافت می کند و همان را به شما بازمی گرداند .

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

اگر تازه شروع به استفاده از اصول قانون جذب کرده اید، توصیه ی من به شما این است که در ابتدا تمرکزتان را روی فرکانس وجود خود بگذارید. خواسته ی خود را طلب کنید و سپس روی درون خود کار کنید؛ تلاش کنید فرکانس وجودی خود را از راه افکار و احساسات خود ارتقا دهید. فرکانس خود را هماهنگ با کائنات تنظیم کنید.

فرکانس کائنات، فرکانس خیر مطلق است.

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

خودت را در وفور نعمت ببین و آن را جذب خواهی کرد. این در هر مرحله ای و برای هر فردی کارایی دارد. وقتی خودت را تصور کنی که در وفور نعمت زندگی می کنی، زندگی ات را به گونه ای نیرومند و آگاهانه از طریق قانون جذب مشخص می کنی. به همین سادگی.

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

تنها کاری که باید بکنید این است که درخواست و باور کنید، و بعد خود را آماده ی دریافت فرکانس خوبی کنید. نیازی به انجام هیچ کار دیگری نیست. کائنات هرچه را لازم باشد، حتی خود شما را، به حرکت درمی آورد.

وقتی درخواست و باور می کنید، خود را کنار کشیده و به کائنات اجازه می دهید کار خودش را بکند.

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

آدمی باید آنچه را که در ازای کار خودش به او باز می گردد در نهایت لطف بپذیرد. انسان با هر دست بدهد با همان دست می گیرد. مفت داده ای پس مفت بگیر!

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

تو می توانی قانون جذب را در همه جا ببینی. تو همه چیز را به سوی خودت جذب می کنی: افراد، موقعیت ها، سلامتی، پول، بدهکاری، لذت، اتومبیلی را که می رانی، جامعه ای را که در آن زندگی می کنی. تو همه و همه را عین مغناطیس به سوی خود می کشانی. هرآنچه را درباره اش فکر کنی، نزد خود می آوری. کل حیات تو تجلی افکار موجود در سرت است.

لیزا نیکولز

 فال قانون جذب ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

لعن و نفرین، به خود دشنام دهنده باز می گردد! اگر انسانی برای کسی بدبختی بخواهد، بی تردید بدبختی به سراغ خود او خواهد آمد. اگر بخواهد به کسی کمک کند تا به موفقیت برسد، همانا راه موفقیت خود را هموار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: