تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | تو رابطه عاشقانه چطور رفتار میکنی؟ یک تصویر انتخاب کن

امروز 5 عکس متفاوت از زوج‌های عاشق را گردآوری کرده ایم تا زبان عشق شما را شناسایی کنیم. در این تست شخصیت ولنتاین، زوجی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید زوج ایده آلی هستند.

کدخبر : 12826
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی عشق: ۵ زبان عشق

 سپس نتیجه تست را بخوانید تا بدانید انتخاب شما در مورد ویژگی‌های شخصیت رمانتیک‌تان و همچنین زبان عشق شما چه می‌گوید. 5 زبان عشق بر اساس پنج زبان عشقی است که دکتر گری چپمن در کتاب خود با نام «۵ زبان عشق: رازهایی برای داشتن عشق ماندگار» معرفی کرده است. این پنج زبان عشق عبارتند از: کلام تاییدآمیز، خدمت و محبت، دریافت هدایا، لمس فیزیکی و سپری کردن زمان باکیفیت. این اطلاعات می‌تواند برای بهبود روابط بسیار مفید باشد، زیرا به افراد اجازه می‌دهد نیازهای زبان عشق خود و همچنین نیازهای زبان عشق شریک زندگی خود را درک کنند و برآورده کنند.

تست شخصیت : یک زوج را انتخاب کنید و زبان عشق‌تان را بشناسید

حالا بین زوج‌هایی که در تصویر بالا می‌بینید یکی را نتخاب کنید و بعد برای خواندن نتیجه انتخاب‌تان به پایین بروید.

شماره 1 زبان عشق شما زمان باکیفیت است

اگر زوج شماره 1 را انتخاب کردید، ویژگی‌های عاشقانه شما نشان می‌دهد که از گذراندن زمان باکیفیت با شریک زندگی خود لذت می‌برید. اگر شما یا شریک زندگیتان زمان باکیفیت را به عنوان زبان اصلی عشق دارید، ضروری است که تلاش کنید تا زمانی را متمرکز با هم بگذرانید. این می‌تواند به سادگی پختن شام به کمک هم یا پیاده روی و صحبت در مورد موضوعات روز باشد. این شیوه شماست برای اینکه به هم نشان دهید که همدیگر را دوست دارید و از یکدیگر قدردانی می‌کنید و باعث می‌شود که ارتباط عاطفی در رابطه شما عمیق‌تر شود.

شماره ۲: زبان عشق شما دریافت هدایا است

اگر زوج شماره 2 را انتخاب کردید، از دریافت هدایا لذت می‌برید. شما یا شریک زندگیتان دریافت هدایا را به عنوان زبان اصلی عشق دارید، بنابراین ضروری است که سعی کنید اغلب و نه فقط در مناسبت‌های خاص، به هم هدیه بدهید. این کار می‌تواند به سادگی دادن شکلات یا گل مورد علاقه طرف مقابل‌تان باشد.

شماره 3: زبان عشق شما کلام تایید کننده است

اگر زوج شماره 3 را انتخاب کردید، ویژگی‌های عاشقانه شما نشان می‌دهد که از کلام تأییدی لذت می‌برید. اگر شما یا شریک زندگیتان کلام تاییدی را به عنوان زبان اصلی عشق دارید، ضروری است که تلاشی آگاهانه برای ابراز عشق خود از طریق تاکیدات کلامی انجام دهید. قرار نیست ابراز عشق از طریق کلمات تاییدی اتفاقی بزرگ و عجیب غریب باشد. کارهای ساده مانند گذاشتن یک یادداشت محبت آمیز یا ارسال یک پیام متنی برای ابراز قدردانی می‌تواند تفاوت بزرگی در روزی که سپری می‌کنید ایجاد کند. به عنوان مثال، تعریف و تمجید از فردی در مورد هوشش ممکن است برای او ارزشمندتر از تحسین ظاهر فیزیکی او باشد.

شماره ۴: زبان عشق شما خدمت و محبت است

اگر زوج شماره 4 را انتخاب کردید، ویژگی‌های عاشقانه شما نشان می‌دهد که از محبت و انجام کار برای شریک زندگی‌تان لذت می‌برید. اگر این زبان عشق شماست، ضروری است که به وظایفی که هر دو به صورت روزانه انجام می‌دهید توجه کنید و ببینید چگونه می‌توانید به یکدیگر کمک کنید. این کار می‌تواند به سادگی تهیه غذا یا کمک به تمیز کردن یا درست کردن صبحانه باشد. کمک کردن راهی برای نشان دادن عشق است. شما نشان می‌دهید که آنها را دوست دارید، به آنها اهمیت می‌دهید و از آنها قدردانی می‌کنید، و این باعث عمیق تر شدن ارتباط عاطفی‌تان می‌شود.

شماره ۵: زبان عشق شما لمس فیزیکی است

اگر زوج شماره 5 را انتخاب کردید، ویژگی‌های عاشقانه شما نشان می‌دهد که از لمس فیزیکی لذت می‌برید. اگر زبان اصلی عشق شما یا شریک زندگیتان لمس فیزیکی است، ضروری است که تلاش کنید تا از نظر جسمی به هم محبت کنید. این می‌تواند به سادگی گرفتن دست آنها در حین راه رفتن، در آغوش گرفتن آنها هنگام رسیدن به خانه یا مالیدن پشت‌شان در حالی که در حال استراحت هستند باشد. این کارهای محبت‌آمیز فیزیکی به آنها نشان می‌دهد که دوست‌شان دارید و قدرشان را می‌دانید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: