فال روز | فال روز فردا

فال روزانه 2 اسفند ماه | فال روزانه چه برنامه ای برای شما چیده است؟

فال و طالع بینی فردای خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 13040
سایت سرگرمی روز :

فال روزانه فردا (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این مقاله مشاهده کنید:

 

فال روزانه 12 اسفند متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز... این چند روز ذهن‌تان درگیر موضوعی عاطفی گشته است. تمرکز کافی روی کار نداشته و فرصت‌های خوبی را از دست داده‌اید. سوء تفاهم پیش آمده ناشی از کنجکاوی بیش از حد شماست. بهتر است که با کمی حرف زدن به موضوع خاتمه دهید تا تمرکزتان به سر جای اولش باز گردد. امروز روز تنبلی و خوابیدن نیست. صبح زود از خانه بیرون زده و کمی ورزش کنید. فعالیت بدنی روحتان را جلا می‌دهد.

فال روزانه 2 اسفند متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... امروز روز در خانه ماندن نیست؛ حتی اگر کاری برای انجام دادن ندارید، به بیرون بزنید و در خانه نمانید؛ روزهای زیبای این ماه رو به اتمام است، بنابراین فرصت را برای لذت بردن از آن از دست ندهید و به بیرون از خانه بروید. بعد از پایان روزکاری اصلا برای انجام کارهای مهم برنامه ریزی نکنید؛‌ امروز روز تفریح شماست. انرژی‌های مثبت و زیادی در شما وجود دارد که می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و آن‌ها را نیز خوشحال کنید؛ بنابراین فرصت پیش آمده را از دست ندهید. گاهی خوب است که از روزمرگی فاصله بگیرید و کارهای مهیج انجام دهید. خوشبختانه امروز روز شماست؛ پس فرصت را از دست ندهید.

فال روزانه 2 اسفند متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... اینکه شما فردی باهوش هستید بر هیچ کسی پوشیده نیست ولی دلیلی بر انجام کارها بدون مشورت نیست. شما در تصورتان برنامه ای بی عیب و نقص چیده‌اید. برنامه‌ای که حتی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید به نتیجه خواهد رساند. کمی صبر کنید در واقع این تنها تصورات شماست، برنامه شما دارای ایراداتی اساسی است که در حال حاضر خودتان متوجه آن‌ها نیستید. شما نباید بیش از حد توان خود مسئولیت بر عهده بگیرید. قبول نکردن یک کار خیلی بهتر از آن است که به بد قولی منجر شود.

فال روزانه 2 اسفند  متولدین تیر

تیرماهی عزیز... قبل از اعتماد به یک فرد او را کامل بشناسید. امروز ممکن است که سایر افراد از محبت و هم‌نوع دوستی شما سوء استفاده کنند. بنابراین بهتر است برای شناخت کامل این افراد بیشتر از قبل وقت بگذارید. ابتدا به شناخت کامل برسید، سپس اعتماد کنید. این امکان وجود دارد که در آینده نزدیک تغییری در رابطه عاطفی شما به وجود آید. این تغییر می‌تواند مثبت یا منفی باشد، اما نتیجه کلی به برداشت شما از موقعیت بستگی دارد. اگر منطقی فکر کنید، شادی و هیجان زیادی را به زندگی خود وارد خواهید کرد. اما باید بدانید که بی‌فکری باعث دور شدن شما از شادی می‌شود.

فال روزانه 2 اسفند متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... آیا برای تغییرات آماده اید؟ از امروز به بعد تغییرات مثبتی را در کار، روابط اجتماعی و فعالیت های زندگی خود مشاهده خواهید کرد. پس از گذراندن تعطیلات، حال نوبت آن است که تمام توجه تان را بر زندگی خود متمرکز کنید. اگر هنوز آمادگی آن را ندارید، امشب در آرامش، فهرستی از فعالیت هایی را که در حال انجام آن هستید تهیه کنید و برنامه ریزی خود را دوباره به دقت مرور کنید. توصیه می‌کنیم زیاد احساسی برخورد نکنید، حداقل امشب را. فرقی نمی‌کند مجرد باشید یا متاهل، شما هم در محیط کار و هم در زندگی خصوصی خود روابط عاطفی خوبی را تجربه خواهید کرد. اگر شجاعت آن را دارید، احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه 2 اسفند  متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... اگر حرفه والدین خود را دنبال کرده باشید،امروز ممکن است این انتخاب خود را زیر سوال برده و به این فکر کنید که شاید اشتباه کرده باشید و بهتر باشد که مسیر حرفه ایتان را تغییر دهید. اگر این مسیر را خودتان انتخاب نکرده‌اید می‌توانید به گزینه‌های دیگر خود نیز فکر کنید. امروز ممکن است حرف‌های تندی که از دیگران می شنوید به احساسات شما ضربه وارد کنند. شما در حالت عادی با خنده و بی خیالی از کنار این حرف‌ها می گذرید و تحت تاثیر انرژی منفی آنها قرار نمی گیرید. ولی امروز خیلی حساس شده‌اید و این موضوع باعث می‌شود نسبت به حرف‌های آنها عکس العمل نشان دهید؛ بهتر است کمی صبوری به خرج بدهید.

فال روزانه 2 اسفند متولدین مهر

مهرماهی عزیز... امروز به نظر می‌رسد که همه قصد دارند اعصاب شما را خرد کنند و برای این که بتوانید امروز را بدون دردسر بگذرانید باید پوستتان را کلفت کنید و به آنچه در اطرافتان می‌گذرد بی‌تفاوت باشید. سعی کنید جملات تمسخر آمیز و همراه با خشونت دیگران را به خودتان نگیرید. شما تنها کسی نیستید که تنش و اضطراب موجود در امروز را احساس می‌کند، اما بهتر است سعی کنید کمی تنها بمانید و خودتان را از انرژی منفی دیگران دور نگه دارید؛ به قول لائوتسه تمام دنیا در برابر ذهنی که آرام است تسلیم می‌شود. اگر یادتان باشد با همه با مهربانی و احترام برخورد کنید و مثل همیشه درستکار باشید، امرز را با سربلندی پشت سر خواهید گذاشت و کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت.

فال روزانه 2 اسفند متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... امروز متوجه خواهید شد که دوستی با شما برای دیگران بسیار جذاب است، دلیل آن هم این است که شما معمولا شنونده خیلی خوبی هستید. شما نسبت به افکار و ایده های دیگران ذهنی باز دارید و به آنها اهمیت می‌دهید، امروز هم سعی کنید حواستان را خوب جمع کرده و ببینید آیا کسی از اطرافیانتان به محبت و توجه شما نیاز دارد، این کار وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. امروز علاقه زیادی به انجام وظایفتان ندارید و به دنبال راه حلی برای فرار از آنها هستید و به دنبال کسی می گردید که در این ماجراجویی با شما همراه شود. شاید عشق‌تان با کمال میل شما را همراهی کند، اما بهتر است انجام کارها و مسئولیت هایتان را در اولویت قرار دهید.

فال روزانه 2 اسفند متولدین آذر

آذرماهی عزیز... درست آنجا که انتظارش را ندارید، اتفاقی برای شما خواهد افتاد و اگر حواستان را جمع نکنید، ممکن است در چاه بیافتید. ترس را کنار بگذارید زیرا شما تنها نیستید و افراد زیاد دیگری در موقعیت شما به سر می‌برند. اگر یک راه جواب نداد، راه دیگر را انتخاب کنید تا دو بار در یک چاه نیافتید. اگر تا کنون احساس درونی خود را پنهان کرده‌اید، حال نوبت آن است آنها را مقابل چشمان فرد مورد علاقه تان بیان کنید. با انرژی که امروز اطراف شما وجود دارد بهتر است با توجه به علاقمندی های خود در یکی از کلاس‌های هنر، موسیقی، عکاسی یا نمایشنامه نویسی ثبت نام کنید.

فال روزانه 2 اسفند متولدین دی

دی ماهی عزیز... امروز اگر امکانش را دارید گوشی تلفن همراهتان را خاموش کنید و بیخیال ایمیل ها و پیام ها و شبکه های اجتماعی مختلف شوید. این دقیقا همان چیزی است که شما برای رسیدن به آرامش و کنار گذاشتن نگرانی ها و استرس به آن نیاز دارید. با این روش دیگران نمی‌توانند مزاحم شما شوند و می‌توانید با خیال راحت ذهن‌تان را روی برنامه‌هایی که برای روز تعطیلتان داشته‌اید تمرکز کنید. اگر هم هیچ کاری برای انجام دادن نداشته باشید به چنان آرامشی خواهید رسید که فکرش را هم نمی‌توانید بکنید. اطرافیانتان به نظر بیش از اندازه حساس شده اند و با رفتارهایی که به نظر خودتان کاملا مودبانه هستند نیز ناراحت می شوند، کمی از آنها فاصله بگیرید تا اوضاع روبراه شود.

فال روزانه 2 اسفند  متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... امروز پولی بدستتان می‌رسد. دوست دارید این پول‌ را همانطور که می‌خواهید خرج کنید ولی بهتر است قبل از خرج کردن کمی هم فکر کنید. شاید بد نباشد آن را سرمایه گذاری یا در بانک پس انداز کنید. از آنجا که در حال حاضر ذهن شما درگیر است، زمان خوبی برای تصمیم های بزرگ نیست. خواندن یک کتاب می‌تواند ذهن شما را باز کند و ایده های جدیدی به شما دهد. فقط یادتان باشد که آنها را یادداشت کنید تا فراموش نشوند. پیاده‌روی در فضای باز نیز در تغییر روحیه تان موثر خواهد بود.

فال روزانه 2 اسفند  متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... شما از آن دسته افرادی هستید که بیش از حد زندگی را سخت می‌گیرند. فراموش نکنید شما نیز مثل همه انسان‌ها ممکن است تلاشتان را به اندازه کافی انجام دهید اما نتیجه دلخواه را کسب نکنید و این هیچ اشکالی ندارد چرا که شما با اراده خود به خواسته‌تان خواهید رسید. سعی کنید برای روابطتان با همه افراد حد و مرز داشته باشید زیرا هرچه این چهارچوب را نادیده بگیرید روابطتتان بدتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: