روانشناسی رابطه | روانشناسی شخصیت

روانشناسی رابطه | این سوال ها باعث می شود یک دختر دیوانه وار شما را دوست داشته باشد

مجموعه عظیمی از سوالات برای پرسیدن از یک دختر، با دقت انتخاب شده و نظر داده شده تا شما را تحت تاثیر قرار دهد.

کدخبر : 13099
سایت سرگرمی روز :

آیا به دنبال این هستید که کمی بهتر با یک دختر آشنا شوید یا برای پرسیدن از دختری که مدت هاست می شناسید نیاز به سؤال دارید؟ آیا از همان سوالات بی اهمیت قدیمی که همه می پرسند خسته شده اید؟ ما اینجا هستیم تا با لیستی از سوالات جالب و جذاب از یک دختر به شما کمک کنیم.

اینها سوالات معمولی نیستند که معمولا پرسیده می شوند و برخی از آنها می توانند کاملاً عمیق باشند.

لیست سوالاتی که باید از یک دختر بپرسید

این اولین لیست از سوالاتی که باید از یک دختر بپرسید ، مکان خوبی برای شروع است. هر سوال یک نظر دارد که ممکن است به شما کمک کند سوالات را به درستی آماده کنید، اما در صورت تمایل از نظر خود صرف نظر کنید. سوالات بسیار خوبی وجود دارد که می توانید بدون اظهار نظر در زیر لیست اول از یک دختر بپرسید.

بنابراین بدون مقدمه، در اینجا لیستی از بهترین سوالاتی که باید از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید آورده شده است.

1. آخرین جایی در جهان که می خواهید به آن بروید کدام است؟

معلوم نیست از این سوال چه چیزی به ذهنش می رسد. شما می توانید با آن کاملا خلاق باشید یا می توانید به معنای واقعی کلمه به آن پاسخ دهید. در هر صورت، احتمالاً کمی فکر می کند، اما می تواند به یک پاسخ واقعاً جالب منجر شود.

2. آیا چیزی/کسی که می شناسید کاملا جعلی است وجود دارد؟

با این سوال، هیچ راهی برای پیش بینی آنچه شما خواهید گفت وجود ندارد، زیرا راه های مختلفی وجود دارد که یک دختر می تواند پاسخ دهد. این می تواند در مورد یک مد فعلی باشد، می تواند در مورد یک دوست باشد، می تواند هر چیزی باشد.

اما مهم نیست که در مورد چه چیزی صحبت کنید، همه ما دوست داریم در مورد چیزهایی صحبت کنیم که ما را آزار می دهد و شما هم خواهید گفت!

3. خاطره مورد علاقه شما چیست؟

ایده آل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن. خواه خاطره ای جدی باشد یا یکی از آن چیزهای زودگذری که گاهی با ما می ماند، در هر صورت دریچه ای بزرگ و باز به دنیای اوست.

فقط یک هشدار، پاسخ می تواند بسیار جدی باشد، بسته به خاطره ای که دختر تصمیم می گیرد با شما به اشتراک بگذارد.

4. ناپخته ترین کاری که والدین شما انجام می دهند چیست؟

مهم نیست چند سال دارند، والدین هنوز کارهای نابالغ انجام می دهند. گاهی اوقات این چیزها احمقانه و خنده دار هستند، گاهی اوقات آنها بیشتر خودخواهانه یا آسیب زننده هستند.

در هر صورت، این سؤالی است که احتمالاً قبلاً هرگز نپرسیده اید و می تواند به پاسخ های واقعاً جالبی منجر شود!

5. عجیب ترین ترس شما چیست؟

سوالی که می توان به آن بسیار خنده دار یا بسیار عجیب پاسخ داد. در هر صورت، این یک سوال سرگرم کننده است که مردم عموما دوست دارند به آن پاسخ دهند. چه کسی می داند، شاید او یک ترس غیر معمول را با شما در میان می گذارد!

6. سریال مورد علاقه شما چیست؟

مطمئنا، این یک سوال بسیار رایج است، اما یک سوال عالی است، زیرا اگر شما نیز به همان سریال علاقه مند هستید، موضوعات زیادی برای صحبت دارید. و اگر آن را تماشا نکرده اید، اکنون شب ها را در مقابل نتفلیکس خواهید داشت. به علاوه، اگر شما مطلقاً چیزی در مورد آن نمی دانید، او احتمالاً از گفتن آن به شما لذت خواهد برد.

7. مسخره ترین استدلال شما چیست؟

تقریباً می توانم تضمین کنم که این سؤال به یک داستان خنده دار منجر خواهد شد. دختر از گفتن لذت خواهد برد و شما از شنیدن لذت خواهید برد. مطمئنم که هر دوی شما داستان های زیادی در مورد دعواهای احمقانه دارید، به خصوص اگر برادر و خواهر داشته باشید.

8. دوست دارید مردم از شما سوال نپرسند؟

در هر مرحله از زندگی، سؤالاتی بارها و بارها شنیده می شود. چه سؤالاتی در مورد آینده شما باشد، چه سؤالاتی در مورد شرایط زندگی یا سؤالاتی در مورد چیزهای شخصی. از همه بارها و بارها سؤالات یکسانی پرسیده می شود. امیدوار بودیم که اینطور نباشد.

9. بزرگترین درسی که زندگی به شما آموخته است چیست؟

این یک سوال جدی تر است، اما می تواند شروع کننده مکالمه خوبی باشد. بعلاوه، در مورد اینکه چه چیزی او را به این شکلی که هست و چرا اینطوری است، خواهید آموخت.

10. چه چیزی به طور فزاینده ای از نظر اجتماعی پذیرفته شده است؟

ممکن است در مورد حرکاتی که او انجام می دهد و انجام نمی دهد چیزی یاد بگیرید. اما واقعاً این سؤال در مورد شروع یک گفتگوی جالب در مورد جامعه است.

فقط به یاد داشته باشید که اشکالی ندارد که افراد دیدگاه های متفاوتی نسبت به شما داشته باشند. این یک بحث نیست. شما سعی نمی کنید او را متقاعد کنید که حق با شماست.

11. چه عکس ها یا نقاشی هایی تاثیر زیادی روی شما گذاشتند؟

همچنین ممکن است قبلاً هرگز از او این سؤال نشده باشد و شاید هرگز به آن فکر نکرده باشد. اما تقریباً می‌توانم به شما تضمین بدهم که هنگام پرسیدن سؤال، مثال‌های زیادی به ذهنتان خطور می‌کند. این یک سوال جالب است زیرا می توانید تصاویر موجود در تلفن هوشمند خود را نگاه کنید و شاید نقاشی های زیبایی را ببینید که قبلاً ندیده اید.

12. به کدام شخصیت فیلم یا کتاب بیشتر شباهت دارید؟

اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این سوال به شما می گوید که چه شکلی هستید یا می خواهید شبیه چه کسی باشید. دانستن همیشه خوب است، و همچنین فکر کردن به آن بسیار سرگرم کننده است. دلیلی وجود دارد که این آزمون ها در رسانه های اجتماعی بسیار محبوب هستند.

شما می توانید سوال را به دو قسمت تقسیم کنید که دوست دارید بیشتر شبیه کدام شخصیت باشید و فکر می کنید در واقعیت به کدام یک هستید. یا مکالمه را به کتاب ها و فیلم هایی که او دوست دارد تبدیل کند. شما همچنین می توانید در مورد جالب ترین یا منحصر به فرد ترین شخصیت ها صحبت کنید.

13. به کدام بخش از فرهنگ خود بیشتر و کمترین افتخار می کنید؟

فرهنگ ما بخش بزرگی از چیزی است که ما هستیم و تفاوتی با آن ندارد. این سوال ممکن است کمی عمیق باشد، اما قطعا زمینه مناسبی برای یک گفتگوی خوب است. پس به مسائل فرهنگی بپردازید و دریابید که هر دوی شما دیدگاه های مشابهی دارید و در کجا با هم تفاوت دارید. فرصت های زیادی برای پرسیدن سوالات بیشتر وجود خواهد داشت. به یاد داشته باشید، گوش دهید و سؤال بپرسید، فقط به چیز بعدی که قرار است بگویید فکر نکنید.

14. بدترین و بهترین چیز در مورد دختر بودن چیست؟

سوال بزرگی که او قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اگر از برخی پدیده های فیزیولوژیکی زنانه منزجر هستید، ممکن است وسوسه شوید که آنها را رها کنید. اما چه کسی می داند، ممکن است چیزی را یاد بگیرید که نمی دانستید.

پس از آن، احتمالات زیادی برای پرسیدن سؤالات بیشتر برای یافتن اطلاعات بیشتر وجود دارد، اما بله، اگر در مورد چیزهای فیزیکی است، بهتر است زیاد سرگردان نباشید. اما جوانب مثبت دختر بودن سوال بسیار خوبی است. سپس می توانیم در مورد اینکه چه چیزی در مورد پسر بودن عالی است صحبت کنیم.

15. کدام غریبه تصادفی بیشترین تأثیر را بر زندگی شما داشته است؟

این یکی از آن سؤالاتی است که احتمالاً باید کمی وقت بگذارید و به آن فکر کنید، زیرا سؤال رایجی نیست. اما پاسخ می تواند بسیار جالب باشد، به علاوه می تواند داستانی در مورد گذشته او و تأثیر آن بر شخصیت امروز او بگوید. دانستن آن همیشه خوب است.

برای ادامه مکالمه، به یاد داشته باشید که از او جزئیات بیشتری در مورد داستانش بپرسید، از او در مورد غریبه های تصادفی دیگری که بر زندگی او تأثیر گذاشته اند بپرسید، یا درباره داستانی مشابه داستان خود به او بگویید.

16. به چه دستاوردی بیشتر افتخار می کنید، اما اکثر مردم آن را احمقانه یا عجیب می دانند؟

این سوال راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه این دختر واقعا کیست و چه چیزهایی برای او جالب/ خنده دار است.

هر چه او به این سوال پاسخ دهد، احتمالاً چیزهای جدید و جالبی در مورد او خواهید آموخت. فراموش نکنید که برای جزئیات بیشتر بپرسید.

17. کدام دوره تاریخی بهترین روند مد را داشت؟

همه دختران اهل مد نیستند، اما تعداد زیادی از آنها به مد علاقه دارند. حتی اگر او واقعاً اهل مد نباشد، باز هم ممکن است این سوال را دوست داشته باشد. این احتمالاً چیزی است که او در مورد آن نظر دارد، اما تقریباً می توانم تضمین کنم که هیچ کس هرگز آن را نپرسیده است. برای گسترش گفتگو، می‌توانید از او بپرسید که آیا دوره‌های تاریخی مختلف برای سبک‌های مختلف بهترین هستند؟

18. کدام چیز احمقانه یا خنده دار شما را می ترساند ؟

این یک سوال سرگرم کننده است که عمیق ترین ترس های شما را لمس نمی کند، اما همچنان می تواند واکنش های شدیدی را برانگیزد. ما می توانیم در مورد اینکه چرا او را می ترساند و اینکه آیا او داستان های خنده داری در مورد چیزی که از آن می ترسد صحبت کنیم. همچنین می‌توان موضوع را به دغدغه‌های جدی‌تر منتقل کرد، اگر بخواهد کمی عمیق‌تر کند. اما با خیال راحت مکالمه را سبک نگه دارید و در مورد خنده دارترین نگرانی ها صحبت کنید.

19. چقدر سریع می توان یک نفر را قاب کرد؟

این یک سوال عالی است برای اینکه بیشتر بدانید او دیگران را چگونه می بیند و چه کلیشه هایی دارد. برای عمیق‌تر کردن گفتگو، می‌توانید از او بپرسید اولین باری که شما را دید یا ملاقات کرد، درباره شما چه فکری کرد. یا می توانید از او در مورد علائم وجود یک فرد خوب و یک فرد بد بپرسید.

20. اگر واقعاً ابرقهرمانان و ابرشرورها وجود داشتند، جهان چگونه تغییر می کرد؟

این سوالی است که جرقه خلاقیت می‌دهد و من مطمئن هستم که هر دوی شما می‌توانید موقعیت‌های خنده‌دار و هیجان‌انگیزی را پیدا کنید که در صورت وجود ابرقهرمانان/شرورها به وجود می‌آیند. مطمئنا، دختری که با او صحبت می‌کنید، اگر از کتاب‌های مصور یا تماشای فیلم‌های ابرقهرمانی خوشش نیاید، ممکن است این سوال را نداشته باشد. اما با توجه به محبوبیت فیلم‌های انتقام‌جویان، او احتمالاً این سوال را دوست خواهد داشت. اگر این نوع فیلم ها را دوست ندارید، بهتر است آنها را به حال خود رها کنید.

 اگر بتوانید دست دادن را به عنوان سلام و احوالپرسی جایگزین کنید، چه سلام جدیدی را جایگزین آن می کنید؟

این یک سوال بسیار احمقانه است، اما می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. بعلاوه وقتی هر دوی شما احوالپرسی های متفاوتی را امتحان می کنید، لذت دو چندان می یابد. یک دست دادن مخفیانه یا پنجه بلند با آرنج را امتحان کنید، فقط خلاقیت خود را محدود می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • دختر
    0

    اتفاقا من به عنوان یه دختر از این سوالات متنفرم😊😐