درمان رایگان فشار خون با این سبزی | درمان بیماری فشار خون با سبزی مقرون به صرفه

این سبزی بدون هزینه بیماری فشار خون را درمان می کند.

کدخبر : 13107
سایت سرگرمی روز :

نشان داده شده که کرفس حاوی نوعی ترکیب فیتوشیمیایی به نام فتالید است که دیواره‌های عروق را گشاد‌ می‌کند و جریان خون را افزایش می‌دهد. همچنین به کاهش فشار خون کمک می‌کند. کرفس همچنین سرشار از نیترات است که شاید در کاهش فشار خون مفید باشد. یک مطالعه‌ نشان داد که در آفریقای جنوبی به زنان باردار برای کاهش فشار خون بالا، کرفس تازه‌ی مخلوط شده با سرکه داده می‌شود.

کرفس همچنین به کاهش فشار خون کمک می‌کند. کرفس همچنین سرشار از نیترات است که شاید در کاهش فشار خون مفید باشد.

یک مطالعه‌ نشان داد که در آفریقای جنوبی به زنان باردار برای کاهش فشار خون بالا، کرفس تازه‌ی مخلوط شده با سرکه داده می‌شود.

کرفس حاوی یک ماده شیمیایی گیاهی به نام فتالید است که دیواره سرخرگ ها را شل می کند و جریان خون را افزایش می دهد. همچنین ماهیچه های صاف رگ های خونی را منبسط می کند و به کاهش فشار خون کمک می کند. یک مطالعه ایرانی که روی موش‌ها انجام شد، خواص ضد فشار خون کرفس را به همان فیتوشیمیایی نسبت داد.کرفس همچنین سرشار از نیترات است که ممکن است به کاهش فشار خون کمک کند. بررسی های دیگر در مورد مشخصات فیتوشیمیایی عصاره دانه کرفس نیز نشان می دهد که ممکن است سطح فشار خون را کاهش دهد.

در طب سنتی چینی، کرفس اغلب به عنوان یک غذای "خنک" نامیده می شد که می تواند فشار خون را کاهش دهد. مطالعه دیگری نشان داد که آب کرفس تازه مخلوط با سرکه به زنان باردار در آفریقای جنوبی داده می شود تا فشار خون بالا را کاهش دهند.

تنظیم فشار خون 

کرفس معمولا به عنوان یک عامل ضد فشار خون در طب سنتی تجویز می شود. می تواند به حفظ سلامت قلب و عروق کمک کند. مطالعه ای که در ایران انجام شد نشان داد که عصاره برگ کرفس می تواند پارامترهای قلبی عروقی متعددی مانند کلسترول، تری گلیسیرید و کلسترول بد را بهبود بخشد.کرفس سرشار از پلی فنول است که دارای فواید ضد التهابی و قلبی عروقی است.با این حال، تحقیقات بیشتری برای درک این مزیت کرفس در انسان مورد نیاز است.

 نوروژنز را تقویت کند و از از دست دادن حافظه جلوگیری کند

کرفس ممکن است خطر از دست دادن حافظه را کاهش دهد. بین فلاونوئید موجود در کرفس و کاهش میزان کاهش حافظه مرتبط با افزایش سن ارتباط وجود دارد. لوتئولین التهاب مغز را آرام می کند و ممکن است در درمان اختلالات التهابی عصبی کمک کند. بنابراین، ممکن است به کاهش خطر تخریب عصبی نیز کمک کند.اعتقاد بر این است که آپیژنین، یک فلاونوئید زیست فعال موجود در کرفس، به رشد و توسعه سلول های عصبی کمک می کند. با این حال، این عامل هنوز در انسان ثابت نشده است. آپیژنین همچنین ممکن است به سلامت نورون ها کمک کند. با این حال، تحقیقات در این زمینه نامشخص است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: