فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت 4 اسفند ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

فال تاروت روز و دقیق خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید؛ ما سعی میکنیم دقیق ترین فال تاروت را برای شما ارائه دهیم.

کدخبر : 13127
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت یک روش پیش‌بینی و پژوهش درباره آینده است که از کارت‌های تاروت استفاده می‌کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که در تعبیر افکار و احساسات فردی استفاده می‌شود. با استفاده از فال تاروت، افراد می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌هایی درباره آینده و شرایط فعلی خود دریافت کنند. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال تاروت دقیق برای پیشگویی اتفاقات فردای شما را ارئه دهیم:

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

کارت شما: عشاق جهت مخالف

جدایی. متلاشی شدن یک رابطه. سرخوردگی در عشق.حسادت. بی اعتمادی. بی وفایی

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

کارت پاپ :

تغییر و تحول یکی از چیزهایی است که در حال حاضر به آن احتیاج دارید. شما فرد با اراده و سخت کوشی هستید اما گاهی هیجان و ماجراجویی نیز برای شما لازم است و شما را قوی تر از قبل می کند. شما مهارت فوق العاده ای در پیدا کردن مشکلات و حل کردن آنها دارید. امروز فرصت خوبی است تا این توانایی خود را به کار بگیرید. اگر چیزی در مسیر شما قرار گرفت که برایتان عجیب بود، سریع در پی حل آن باشید و تا رسیدن به حقیقت دست بر ندارید.

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

کارت ابله :

رابطه عاطفی شما با فردی که شاید عشق قدیمی تان باشد، شدت می گیرد. ممکن است بخواهید همه چیز را به سرعت جلو ببرید اما صبور باشید زیرا عجله تنها شرایط شما را بدتر می کند. بهتر است برای گذراندن وقت تان به سینما بروید یا کتابی بخوانید و آنچه می خواهید را در روزهای آتی جستحو کنید. تنها در این صورت است که به نتیجه مورد علاقه خود خواهید رسید. امروز یک اتفاق چون موجی سر می رسد و موجب نگرانی شما می شود. اگر چه فکر می کنید که حرف زدن کارساز است اما بهتر است این بار سکوت کنید تا همه چیز خود به خود حل شود. به زودی از شیوه ای که در پیش گرفتید خوشحال و راضی خواهی بود.

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

کارت عدالت :

یکی از دوستان نزدیک تان به مشکل بر خورده، به همین دلیل رفتارش با شما نیز تغییر کرده است. سعی نکنید خود را مقصر بدانید، از آنچه از زبان او می شنوید هم ناراحت نشوید. سعی کنید به شیوه همیشگی رفتار کنید تا او دوباره به شرایط عادی خود باز گردد و رابطه شما نیز مانند قبل شود. امروز زمان خوبی برای گرفتن دورهمی و گشت و گذار با دوستان نیست زیرا اینطور به نظر می رسد که آنها حوصله کافی ندارند.

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

کارت شما: ستاره جهت مخالف

عدم تعادل. بد بینی. ناراحتی. بد شانسی.ارزو های بر باد رفته

باز سازی. سلامتی. تصمیم مهمی که باید گرفته شود .هوشیاری. بهبود بیماری

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

یک موقعیت عالی

- یک پیام خوب در زمینه مالی

- شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است

- شاگرد ممتاز و دانش پژوه

توضیح :

نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

انتظار امیدبخش

- سرمایه گذاری

- مشارکت

- در کاری که انجام میدهید هنوز به خوبی جا نیفتاده اید منتظر نتایج خوبی باشید

- قدرت

- ثروت

توضیح :

برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

عبارت شفابخش :

فهم من، قلب من و اراده ی من همسو و هماهنگ هستند.

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

رهایی از غم - آرامش

- استراحت پس از یک دوره کشمکش

- از نگرانی بیرون آمدن

- رهایی از رنج

توضیح :

لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.

از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

بی تصمیمی

- بی تصمیمی و سکون

- یک دوره رکود و بی تکلیفی

- مات و مبهوت ماندن

- شاید برای انجام کاری به تمر کز نیاز باشد

توضیح :

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.

دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

محدودیت - ترس - تنگنا

- محدودیت های ناشی از ترس

- اسارت ناشی از بی تصمیمی

- بیماری موقت

- افسوس خوردن برای یک اشتباه

توضیح :

ترس ها، تردیدها و ابهامات شما را میخکوب کرده است. عاملی را که در فکر خود قدرتمند می دانید، راه های انتخابی شما را مسدود ساخته است. هشت شمشیر نمایانگر محرومیت است و محدودیت هایی را که شما بطور خواسته یا ناخواسته به خود تحمیل می کنید، تجسم می سازد. راه نجات را که انتظار شما را می کشد، در وجود خود احساس کنید و از این سردرگمی خود را برهانید. از شهامت درونی خود استفاده کرده و قدرتی را که به دیگران واگذار کرده اید باز پس بگیرید.

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

پدرانه - علاقه به امور معنوی

- شخصیتی پدرانه و حمایتگر آماده قبول مسئولیت

- شخصی که در امور اجتماعی ، خدمات انسانی یا روانشناسی فعالیت دارد

- مهارت در قانون و تجارت

توضیح :

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

 فال 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

مذاکره و تایید

- موفقیت از طریق تلاش و کوشش

- موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد

- انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی

توضیح :

وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: