فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

خبر خوش برای جاماندگان از طرح بزرگ فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی | تاریخ ثبت نام جدید فروش فوری خودرو محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد

تعداد بسیاری از متقاضیان به‌سبب اشتباه خود به‌ویژه در امر وکالتی کردن حساب‌ها به نام (به نفع) سازمان حمایت یا ترافیک سنگین سامانه یا اختلال‌های دیگر همچون عدم تطابق کاملی و شماره، عدم تایید بانک در وکالتی شدن حساب مشتری، عدم یافت کدملی متقاضی در سامانه و ... از ثبت‌نام در موعد مقرر باز ماندند.

کدخبر : 1313
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

برخی متقاضیان حائز همه شرایط ثبت‌نام در طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی، به دلایل مختلف موفق به ثبت‌ درخواست خودرویی خود در بازه تعیین شده (۲۶ لغایت ۲۹ اسفند ماه) نشدند؛ وزارت صمت برای آن دسته از متقاضیان که پیش‌نیاز ثبت‌نام در این طرح (تعریف حساب وکالتی به‌نفع سازمان حمایت و واریز ١٠٠ میلیون تومان) را انجام داده و توسط بانک‌ها تایید اعلام شده‌اند، در نظر گرفته که بتوانند در روزهای دوشنبه هفته پیش‌رو (هفتم فروردین) و سه‌شنبه (هشتم فروردین) که سایت مجدد بازگشایی و فعال می شود، درخواست خود برای خودروی مورد نظر را ثبت کنند.

 به نقل از ایسنا،  تعداد بسیاری از متقاضیان به‌سبب  اشتباه خود به‌ویژه در امر وکالتی کردن حساب‌ها به نام (به نفع) سازمان حمایت یا ترافیک سنگین سامانه یا اختلال‌های دیگر همچون عدم تطابق کاملی و شماره، عدم تایید بانک در وکالتی شدن حساب مشتری، عدم یافت کدملی متقاضی در سامانه و ... از ثبت‌نام در موعد مقرر باز ماندند.

برای این دست از افراد، وزارت صنعت، معدن و تجارت این امکان را برای این افراد که حساب وکالتی را در مهلت مقرر به نام سازمان حمایت باز کردند اما موفق به ثبت‌نام در موعد مقرر نشدند یا بانک‌ها اسامی آن‌ها را به موقع به سامانه ارسال نکرده‌اند،  مجددا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته پیش‌رو (هفتم و هشتم فروردین ماه) که سامانه فعال و از این افراد ثبت‌نام به عمل خواهد آمد و مجدد سایت برای جامانده‌های ثبت‌نام که واجد شرایط هستند، بازگشایی خواهد کرد.  

بنابراین جاماندگان ثبت‌نام دارای شرایط، می‌توانند هفتم و هشتم فروردین به سایت سامانه به آدرس esalecar.ir مراجعه و برای ثبت درخواست خودروی مورد نظر اقدام کنند.

منبع: ایسنا

عشقی رئیس سازمان بورس می گوید که اگر قیمت خودرو متناسب تعیین شود اصراری به عرضه خودرو در بورس کالا نداریم.

رئیس سازمان بورس گفت: متاسفانه قیمت پایین کارخانه‌ای خودرو سبب افزایش دلالان در بازار آزاد شده است و اگر قیمت خودرو متناسب تعیین شود اصراری به عرضه خودرو در بورس کالا نداریم اما از ادامه عرضه‌ خودرو در بورس کالا استقبال می‌کنیم.

 مجید عشقی در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد:  در بحث خودرو موضع سازمان بورس این است که خودرو باید با کیفیت و قیمت مناسبی به دست مصرف‌کننده برسد که تولیدکننده آسیب نبیند.

وی افزود: وقتی قیمت را برای چند سال به صورت دستوری ثابت نگه می‌داریم به ضرر مصرف‌کننده است، زیرا تولیدکنندگان کیفت و تیراژ را کاهش می‌دهند.

وی تاکید کرد: قیمت‌گذاری دستوری در بحث خودرو ضمن ایجاد زیان انباشته برای خودروسازان به نظام بانکی آسیب می‌زند. همچنین قطعه‌سازان، خودروسازان و سایر تولیدکنندگانی که با این صنعت همکاری دارند از قیمت‌گذاری دستوری زیان می‌بینند.

رئیس سازمان بورس گفت: بخش قابل توجهی از سهام خودروسازان در سهام عدالت است ما به دنبال این هستیم که ذینفعان سهام عدالت و سایر سرمایه‌گذاران آسیب نبینند. متاسفانه قیمت پایین خودرو  سبب افزایش دلالان شده، اگر قیمت خودرو متناسب شود ما اصراری به عرضه خودرو در بورس کالا نداریم اما از ادامه عرضه‌ خودرو در بورس کالا استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون برخی خودروها در بورس کالا عرضه شدند، وزارت صمت با کلیت عرضه خودرو در بورس کالا موافق است اما برخی از نظرات کارشناسی وجود دارد که باید بررسی شود‌.

نمی‌توان از خودروسازان انتظار داشت در حالی که در زیان هستند، تولید خود را افزایش دهند

مجید عشقی گفت: قیمت خودرو در بازار،‌ معلول چندین عامل مختلف است؛ قیمت یک کالا در بازار مثل یک دماسنج است که وضعیت را نشان می‌دهد. اگر ما این دماسنج را به رسمیت نشناسیم یا آن را خراب کنیم یا آن را به صورت موقت دستکاری کنیم،‌ مشکل حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: هر زمان به سمت قیمت گذاری دستوری رفتیم، ضمن ایجاد فسادهای قابل توجه، تغییر ذائقه نیز ایجاد می‌شود؛ به طور مثال تولیدکنندگان خودرو بجای افزایش بهره‌وری و کیفیت، تنها به دنبال افزایش سود هستند.

رئیس سازمان بورس: امیدواریم با افزایش عرضه خودرو در بورس کالا شاهد خارج شدن خودرو از  زمره کالاهای سرمایه‌ای باشیم. انحصار و رانت در بازار خودرو زمانی از بین خواهد رفت که عرضه خودرو در کشور زیاد شود. اما از سوی دیگر نمی‌توان از خودروسازان انتظار داشت در حالی که همزمان در حال زیان هستند، تولید خود را افزایش دهند.

تاکنون تنها ۵ درصد خودروهای تولیدی در بورس عرضه شده‌اند

مجید عشقی گفت: تاکنون فقط ۵ درصد از تولید خودرو در بورس کالا عرضه شده است. برآورد ما این است که اگر روند عرضه خودرو در بورس کالا ادامه یابد و عمده تولید خودرو در کشور در بورس کالا عرضه شود، ظرف شش ماه تا یکسال، صنعت خودروسازی روند رو به رشدی خواهد داشت و هم تولید خودرو و هم تنوع و کیفیت خودروها افزایش پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • علی ادیبان
    4

    آقا چرا دوپهلو حرف میزنید بانک اشتباه کرده حساب وکالتی بنام ایران خودرو هس وقت بدید کاری نداره که حساب وکالتش بنام حمایت بشه ما ضرر کردیم از سود اسفند و فروددین هم افتادیم پول در حساب ما سر گردان هس فتح کره مریخ که نیست حساب وکالتی کاری نداره؟؟؟؟!!!

  • ناشناس
    2

    توی این ماه مبارک رمضان یه فکری هم برای ما بردارین تابتونیم ماهم ثبت نام کنیم

  • مهدی
    1

    چراپولهای مردم را به نفع بانکها بلوکه کردن وباز تمدید می کنن وتکلیف را روشن نمیکنند؟

  • فرهاد
    0

    من حساب وکالتی کردم اما پول به حسابم نبود الان میتونم پول بذارم هفتم ؟

  • محمدرضا
    4

    حساب وکالتی روتمدیدکنیدهمینطورکه براثبتنام تمدیدگذاشتیدچراماروعلاف گذاشتین این یک ماهه ۱۱۰ ملیون توبانکه تمدیدکنیدومردم اذیت نکنید

  • مجید کرمی
    3

    سلام آیا تارا دنده ای به متقاضیان عادی تعلق میگیره یا خیر ؟؟

  • ناشناس
    0

    من می‌خوام خودروم رو عوض کنم باید چکار کنم

  • بیچاره
    1

    با این قیمتهای نجومی ایا هنوزم خودرو سازان در زیان دهی هستند عجیبه

  • کورش
    1

    شماکه پول مردم رانزدیک به ۱۵روزبلوکه کردین زودترتکلیف مردم راروشن نمیکنیدکه هرروزتمدیدمیکنیدهرچه تمدیدکنیددلال بیشترمیشه

  • H.r
    0

    نزدیک به ۲ ماهه حساب مردم را به اسم سازمان‌های مختلف بلوکه کردید ونمتوانیم وارد سایت حمایت شویم چون قبلا وکالت به ایران خودرو بوده

  • ناشناس
    1

    با عرض سلام وادب خدمت شما سروران عزیز.ماکه ماشین نداریم توان صدمیلیون پول برا ثبت نام نداریم مستاجریم .بالاچندین بارهم ثبت نام کردیم .چه گناهی کردیم که اسممون درنیومد .خدارو خوش میاد ما هم ازاین مردم هستیم یفکری هم بکنید براما تابتونیم یه وسیله بگیریم .ما زن وبچمون ارزو داره یه وسیله داشته باشیم توروخدا شما که دستون به دهانتون میرسه یفکری هم براما بکنید.خواهش میکنم تمناع میکنم یفکری به حال مامردم بیچاره بکنید.ممنون میشیم

  • محمد
    2

    من ک ماشینم مدل ۸۴ هست طرح فرسوده هم ندارید چرا اجازه ثبت نام ندارم چرا قانون رو اصلاح نمیکنید چند ساله نمیتونم ثبت نام کنم

  • ناشناس
    0

    با سلام مگر تمدید حساب وکالتی امکان نداره همانطور که ثبت نام را تمدید کردید حساب وکالتی هم تمدید نماید چند ماه پول ما بلا تکلیف ماشین هم اصلا نداریم

  • مهدی
    0

    چرا اول حساب وکالتی نگفتین باید از ایرانخودر به سازمان حمایت انتقال دهید ۲۰ بار قرعه کشی انجام دادیم در نیومد اینم از وکالتی دو ساله اسیر شدیم آخر سر هم حساب وکالتی کردیم نمی‌توانیم ثبت نام کنیم

  • مهدی
    0

    بابا دم شما گرم پول۱۰۰میلیون توبانک وکالتی کردم اما حمایتی نکردم

  • ناشناس
    0

    سلام من می خام ثبت نام کنم چه چیزی لازمه

  • رحمان خر خواه
    0

    سلام من میخام ثبت نام کنم

  • ناشناس
    0

    سلی

  • ناشناس
    0

    دلالها دوباره تونستن به دولت هم نفوض کنن وگرنه دلیلی نداره این همه تمدید برای یک قرعه کشی تو را بخدا مردم را... فرض نکنید تکلیف این 900هزار نفر را روشن کنید

  • مجتبی
    0

    واقعا خجالت نمی کشید .من سورن پلاس ثبت نام کردم زده تحویل پاییز1403 یعنی خونم به جوش اومده