با این عرق پر خاصیت همه عروق قلبیتو باز کن

هفت گونه گیاهی ذکر شده در کتاب مقدس، باروری سرزمین موعود را توصیف می کند. اینها عبارتند از: گندم، جو، انگور، درخت انجیر، درخت انار، درخت زیتون و درخت خرما. آنها برخی از اولین گیاهان اهلی شده در خاورمیانه را نشان می دهند.

کدخبر : 13151
سایت سرگرمی روز :

عرق هفت گیاه خواص و فواید فراوانی برای بدن و سلامت دارد. از جمله خولص عرق هفت گیاه لاغری کمک به تصفیه بدن است. عرق هفت گیاه با تصفیه خون موجب درمان مشکلاتی از جمله خارش و اسپاسم شده و به دفع سنگ کلیه و سموم بدن نیز کمک می‌کند. از دیگر خواص عرق هفت گیاه لاغری می‌توان به مواردی مانند درمان چربی خون، رفع گرفتگی عروق، کمک به درمان مشکلات، تقویت معده، خواص ضد نفخ، کاهش اشتها، چربی سوزی، لاغری، تقویت دستگاه گوارش، بهبود عملکرد روده‌ها،بادشکن، حفظ سلامت قلب و عروق، تعدیل فشار خون و جلوگیری از بروز سکته‌های قلبی و مغزی اشاره کرد.

عرق هفت گیاه و تنظیم سطح کلسترول

از جمله بهترین گزینه‌های درمانی گیاهی برای کاهش سطح کلسترول بد خون عرق هفت گیاه است. بیماری چربی خون به حالتی گفته می‌شود که مقدار تری‌گلیسرید یا کلسترول موجود در خون افزایش پیدا می‌کند. بالا بودن سطح کلسترول بد خون موجب بروز مشکلات و بیماری‌هایی مانند سکته‌های قلبی و مغزی و همچنین گرفتگی عروق می‌شود. عرق هفت گیاه لاغری با تنظیم سطح کلسترول خون از بروز این مشکلات نیز جلوگیری می‌کند.

عرق هفت گیاه، بازکننده عروق قلب

عرق هفت گیاه که ترکیبی قوق العالده از هفت گیاه پر خاصیت است باز کننده عروق قلب است. عرق هفت گیاه هممنین می‌تواند موجب درمان چربی خون شده و از این طریق نیز د حفظ سلامت رگ‌های خونی و باز کنندگی آن‌ها موثر و مفید باشد.

طریقه مصرف عرق هفت گیاه

نحوه و طریقه مصرف عرق هفت گیاه برای بزرگسالان روزی سه مرتبه و هر مرتبه چهار قاشق غذاخوری پس از صرف غذا همراه با یک فنجان آب میل شود. برای کودکان روزی سه مرتبه و هر مرتبه یک قاشق مرباخوری پس از صرف غذا همراه با یک فنجان آب میل شود.

طبع عرق هفت گیاه

عرق هفت گیاه به این علت که از چندین گیاه با طبع‌های متفاوت در تهیه آن لستفاده شده است دارای طبعی متعادل است. اما توجه داشته باشید که اگر میزان و تناسب هر یک از این هفت گیاه به هم بریزد ممکن است طبع عرق به سمت سردی و یا گرمی پیش برود و حتی خواص و فواید این عرق گیاهی نیز تغییر کند.

مضرات عرق هفت گیاه

عرق هفت گیاه عارضه جانبی و ضرر خاصی ندارد اما توصیه مب‌شود تا خانم‌های باردار و مادران شیرده از مصرف این عرق گیاهی خودداری کنند. همچنین استفاده از عرق هعت گیاه برای کودکان زیر شش سال توصیه نمی‌شود. افرادی که فشار خون بالا  ارند و از دارو برای تنظیم فشار خون خود استفاده می‌کنند از عرق هفت گیاه کمتر و با مشورت پزشک استفاده کنند.

عرق هفت گیاه و کاهش وزن

از جمله خواص شکفت انگیز عرق هفت گیاه این است که می‌تواند موجب کاهش اشتها در نتیجه مصرف کمتر غذا و کالری می‌شود. این ویژگی مرتبط با وجود فیبر در این عرق گیاهی است. همجنین عرق هفت گیاه موجب چربی سوزی نیز می‌شود و به کاهش وزن و دست‌ یابی به اندامی ایده آل کمک می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: