فوری/واریزی جدید برای مستمری بگیران تامین اجتماعی از فردا | پرداخت 5 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد؟


بازنشستگان تامین اجتماعی

با توجه به آخرین اطلاعات، احتمال می‌رود مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به مبلغ ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد.

با این حال، مبالغی مانند ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یا حتی دو برابر این مقدار، برای پوشش هزینه‌های پایان سال بازنشستگان کفایت نمی‌کند و به نظر می‌رسد که بازنشستگان باید به اندازه کارگران شاغل عیدی پایان سال دریافت کنند.

یدالله فرجی، فعال صنفی بازنشستگان کارگری، اظهار داشته که وضعیت مالی بازنشستگان تامین اجتماعی امسال به شدت بحرانی است و انتظار می‌رود مدیرعامل سازمان عیدی بازنشستگان کارگری را طبق قوانین مربوطه تصویب و پرداخت کند.

هنوز مقدار دقیق عیدی بازنشستگان کارگری تعیین نشده است، اما به طور کلی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی معمولاً به میزانی نزدیک به عیدی بازنشستگان دولت مصوب و پرداخت می‌شود، به عبارت دیگر، تقریباً به مقدار مشابه.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به مشخص شدن مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در تلاش هستیم با تامین منابع عیدی را به حساب بازنشستگان پرداخت کنیم.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بر لزوم پرداخت عیدی و پاداش کارگران تا قبل از پایان سال تاکید کرد و گفت: کارفرمایان با حقوق بهمن ماه عیدی را به دست کارگرانشان برسانند.

طبق آنچه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده است، قرار است این مبلغ عیدی به زودی واریز شود.

اقتصادنیوز: حقوق بهمن‌ماه بازنشستگان لشگری ده درصد افزایش می‌یابد.

وی درباره زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: ان‌شاءالله تا دو هفته آینده عیدی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می‌شود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید