اگر این نشانه هارو دیدی یعنی روح عزیز درگذشته شما سعی در برقراری ارتباط با شما را دارد

5 نشانه که عزیز درگذشته تان می‌خواهد با شما ارتباط بگیرد

کدخبر : 13197
سایت سرگرمی روز :

در این نوشتار برخی از علائم رایج را خواهید دید که نشان می‌دهند، عزیز درگذشته‌تان می‌خواهد پیامی به شما بدهد یا با شما ارتباط بگیرد.

دیدار در خواب

بسیاری بر این باورند که نشانه اصلی تماس یکی از عزیزان متوفی با شما یا ارسال پیام، از طریق خواب است. برخی گفتگو می‌کنند، راهنمایی می‌کنند یا به سادگی لحظات عشق و آرامش را با شما به اشتراک می‌گذارند. چنین خواب‌هایی می‌توانند آنقدر واقعی و جالب باشند که به عنوان نشانه در نظر گرفته شوند.

همزمانی ها

بسیاری از مردم تصادفات یا همزمانی‌های معناداری را تجربه می‌کنند که آنها را با عزیزان متوفی خود ارتباط می‌دهند. این اتفاق می‌تواند به شکل آهنگ خاصی باشد که در لحظه مناسب پخش می‌شود، یا مواجه شدن با اعداد معنار به طور مکرر (مانند تاریخ تولد یا سالگرد)، یا برخورد با نمادهایی که برای فرد درگذشته و رابطه بین‌تان اهمیت داشته است. این همزمانی‌ها در لحظاتی اتفاق می‌افتد که افراد به دنبال راهنمایی هستند.

عطر و رایحه غیرمنتظره

رایحه‌های آشنای ناگهانی و غیرقابل توضیحی که ما اغلب با عزیزان متوفی خود مرتبط می‌دانیم، نشانه دیگری است مبنی بر اینکه عزیز درگذشته ما می‌خواهد با ما ارتباط بگیرد. این رایحه می‌تواند بوی عطر یا ادکلن عزیزان، بوی گل مورد علاقه شان یا حتی بوی غذایی باشد که دوست داشته‌اند. چنین تجربیاتی می‌تواند بسیار قدرتمند بوده و آرامش به قلب‌مان بدهد.

پدیده های الکتریکی

برخی از افراد اتفاقات الکتریکی عجیبی را گزارش کرده اند و آن را به عنوان روش ارتباطی یکی از عزیزان درگذشته‌شان می‌دانند. ممکن است در لحظاتی که افکار یا خاطرات درگذشتگان‌تان را در ذهن دارید، نورها سوسو بزنند یا ابزار و وسایل الکترونیکی به طرز عجیبی عمل کنند. چنین اتفاقاتی اغلب به عنوان پیامی از جهان دیگر دیده می‌شود.

روح یا شبح

این مورد کمتر از بقیه رایج است، اما مواردی وجود داشته است که افراد ادعا کرده اند که شبح یا روح عزیزان متوفی خود را دیده اند. در این مورد، معمولا تصویر کوتاه و واضحی دیده می‌شود از فرد که درگذشته، آن هم به همان شکل زمان زنده بودنش!

کلام پایانی

دوری از عزیزان دشوار است. به هر روی مرگ می‌تواند یکی از سخت‌ترین اتفاقات این زندگی فانی باشد. از این روست که ارتباط با عزیزان درگذشته یا دریافت پیامی از آنها به غایت خوش و لذت‌بخش به نظر می‌رسد. اگر برای شما هم چنین اتفاقی رخ داد و احساس کردید که عزیز درگذشته‌تان می‌خواهد با شما ارتباط بگیرد، خیلی ساده چشم‌تان را ببندید و بکوشید او را نزدیک به قلب‌تان حس کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    اینا که گفتین تو فیلمای ترسناک خارجی بیشتر دیده میشه