طالع بینی | طالع بینی ماه ها

طالع بینی | یک فرشته انتخاب کن و پیام فرشته نگهبانت رو بخون

فرشتگان نگهبان نوع خاصی از راهنمای روح هستند. آنها موجوداتی هستند که در روح هستند یا به صورت روح هستند و نه به صورت جسمانی.

کدخبر : 13287
سایت سرگرمی روز :

اعتقاد بر این است که فرشتگان نگهبان بیانگر مستقیم افکار عاشقانه خدا-عشق-کیهان هستند که برای مراقبت از شما فرستاده شده اند. آنها عشق خالص هستند و تنها چیزی را برای شما به ارمغان می آورند که به شما کمک می کند، راهنمایی می کند، محافظت می کند و شما را تشویق می کند تا به بهترین ویژگی های روح خود برسید.

یکی از 4 فرشته را انتخاب کنید و کشف کنید که امروز چه پیامی از زندگی برای شما به ارمغان می آورد.

فرشته اوراکل به شما پیام شگفت انگیزی از زندگی می دهد

فرشته شماره 1

از آنجا که شما مخلوق خداوند هستید، ویژگی های الهی خلاقیت، خرد و عشق را منعکس می کنید.

اگر انتخاب شما فرشته شماره 1 بود، بگذارید به شما بگویم که این فرشته عشق است که عشق عمده را به زندگی شما جذب می کند. قرار است شخصی وارد زندگی شما شود و آن را شگفت‌انگیز کند، برای برخی دیگر یک رابطه عاشقانه جدید نزدیک می‌شود یا یکی از عزیزان به شما نزدیک می‌شود و باعث می‌شود تمام عشق او را احساس کنید.

برای کسانی که از عشق رنج می برند، این فرشته به شما آرامش می دهد و افراد زیبا، روابط جدید، عروسی ها، دوستان جدید، پروژه های کاری جدید را به شما نزدیک می کند.

فرشته شماره 2

"به پاکسازی انگیزه های خود ادامه دهید تا آنها کاملاً عشق و خدمت باشند تا انرژی و تجربیات را افزایش دهند."

شما فرشته کنجکاوی را انتخاب کردید که علایق جدیدی را در زندگی شما بیدار می کند. این درها را به روی چیزهای جدیدی باز می کند که به شما انگیزه می دهد و به عنوان انگیزه ای برای احیای جرقه شادی عمل می کند.

شاید کمی غمگین یا مالیخولیا باشید، اما از امروز روحیه‌تان بهتر می‌شود، خلاقیت به‌شدت پدیدار می‌شود و چیزهای بزرگی به سراغتان می‌آید که شما را شگفت‌زده می‌کند، زیرا هرگز تصور نمی‌کردید که آنها به این شکل بیایند.

فرشته شماره 3

"هر لحظه ای که در نماز سپری می شود مانند سکه ای است که در حساب بانکی گذاشته شده است."

شما فرشته هارمونی را انتخاب کرده اید که آرامش را در روح و روان شما به ارمغان می آورد.

نیازی به نگرانی در مورد آن مشکلی که دارید وجود ندارد، به بهترین نحو حل خواهد شد.

خودتان را به عشق و روابط نبندید، وقت آن است که تغییراتی ایجاد کنید، رشد کنید و موفق شوید.

خواهید دید که چگونه از این به بعد زندگی شما آرام تر و دلپذیرتر است، به مکان هایی بروید که ندیده اید، خود را با انرژی طبیعت پر کنید و اجازه دهید همه چیزهای خوب به سراغ شما بیایند.

فرشته شماره 4

"افکار متمرکز بر عشق به سمت یک نتیجه شاد هدایت می شوند"

شما فرشته شادی را انتخاب کرده اید. شما بسیار خوش شانس هستید زیرا لبخندها و لحظات شادی به زندگی شما می رسد پس از مشکلاتی که از سر گذرانده اید، هر کاری که غیرممکن به نظر می رسید انجام می شود. همه چیز برای شما خواهد درخشید و همه چیز به بهترین شکل تنظیم خواهد شد.

شما اراده آزاد دارید تا از خوشبختی به طور کامل لذت ببرید. شما سزاوار آن هستید!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: