روانشناسی شخصیت | تست شخصیت شناسی

روانشناسی شخصیت | با این ترفند چهره خوانی مغز و ذهن همه رو راحت بخون

هنر چهره خوانی که به عنوان فیزیوگنومی نیز شناخته می شود، سابقه ای به هزاران سال در چین دارد. در چین باستان می گفتند: برای اینکه بفهمی آدم عاقل است به پیشانی او نگاه کن، اگر می خواهی آبرو، اشراف، ثروت، شانس و طول عمر او را بشناسی، به ابروها، چشم ها، بینی، دهان، گوش ها و او نگاه کن. فک."

کدخبر : 13308
سایت سرگرمی روز :

نحوه خواندن صورت را کشف کنید

این از نظر روانشناسی نیز صادق است. تعبیری هست که می گوید: «تحول الوضع به دنبال عزم قلب است». عزم به اعتماد به نفس اشاره دارد. یک فرد با اعتماد به نفس می تواند روحیه خوب خود را حفظ کند و کارها را مثبت تر انجام دهد، به طوری که تلاش های او به راحتی توسط دیگران تشخیص داده می شود و همه چیز بهتر پیش می رود.

آیا می دانستید که چشمان درشت و باز نشان می دهد که فرد باز است و عاشق برقراری ارتباط و اشتراک گذاری است؟

نحوه خواندن صورت را کشف کنید

لب های خوش فرم نشانه وقار، پاکی، صداقت، زیبایی، ظرافت و جذابیت است.

و آیا چشم‌های گود رفته و چروکیده نشان‌دهنده فردی محتاط‌تر است که احتمالاً وقت خود را صرف افشای جزئیات شخصی خود می‌کند؟

گوش‌هایی که «بیرون می‌آیند» نشان‌دهنده توانایی شهودی عالی و روحیه مستقل هستند...

و علم نشان می‌دهد که افراد با «خط‌های شاد» به چهره‌ها پاسخ مثبت می‌دهند، که وقتی ما صادقانه لبخند می‌زنیم شکل می‌گیرند.

چهره خوانی یک روش باستانی طب چینی است، این یک ابزار قدرتمند برای رشد شخصی است. این به شما اجازه می دهد تا ماهیت واقعی خود و دیگران را ببینید.

بر اساس این هنر باستانی پیشگویی، می‌توان بینش‌های ارزشمندی در مورد سبک‌های ارتباطی افراد، نحوه تصمیم‌گیری و آنچه که در زندگی برایشان ارزش بیشتری قائل هستند، کشف کرد.

پیشانی

شکل پیشانی حکمت را تعیین می کند. پیشانی پهن مطلوب تر است.

پیشانی صاف و پهن را نماد زیبایی و خرد می دانند. تقریباً تمام نمادهای زیبایی دارای پیشانی پهن هستند. افراد مشهور، تاجران موفق، پادشاهان و اعضای خانواده های سلطنتی نیز دارای پیشانی پهن هستند که نشان می دهد این افراد برکت یافته اند.

علاوه بر فرم پیشانی، خط مو نیز مهم است. خط موی کم نشان دهنده فردی است که در فکر و عمل کند است.

چشمها

چشم ها پنجره ای به روح هستند. آنها سطح خرد و اشراف، ویژگی های رهبری و سرزندگی یک فرد را نشان می دهند.

اندازه، موقعیت، شکل و بیان چشم ها منعکس کننده شخصیت فرد و همچنین رویدادها و آزمایشاتی است که در آینده با آن روبرو خواهد شد، مانند شغل، شهرت، ثروت، عشق، ازدواج و غیره.

چشم‌هایی که کوچک‌تر به نظر می‌رسند به دلیل اینکه توانایی کمتری در بیان احساسات دارند، زیباتر محسوب می‌شوند.

چشم ها پنجره ای به روح هستند. آنها سطح خرد و اشراف، ویژگی های رهبری و سرزندگی یک فرد را نشان می دهند.

بینی

بینی ثروت فرد را پیش بینی می کند. هرچه بینی صاف تر باشد از نظر زیبایی شناسی زیبایی بیشتری به حساب می آید.

بینی نشان دهنده ثروت است: "کسی که بینی بزرگی دارد بیشتر به مقام بلندپایه تبدیل می شود. یک بینی بلند و صاف با نوک گوشتی می تواند یک مرد را به سمت یک شغل موفق در مدیریت و یک زن را به ثروت برساند." با بینی برگردان پولدار نخواهد بود و فردی که بینی کند در یافتن پول مشکل خواهد داشت."

فک

طول عمر افراد با شکل چانه او مشخص می شود. چانه گرد نشانه برکت است.

طبق ضرب المثل سنتی که می گوید: «کسی که چانه ی خوبی داشته باشد، سعادتمند است، در سال های بلوغ بخت و اقبال پیدا می کند». زنی با چانه و گونه های خوب، خانه دار خوبی خواهد بود که همیشه اولویت را به همسر و فرزندان خود می دهد.

گوش ها

گوش های ضخیم شانس می آورد.

لوب های گرد و بزرگ شانس و اقبال به ارمغان می آورند. طبق سنت، بوداها گوش های گرد و آویزانی دارند.

بر اساس مطالعات فیزیولوژیک، فردی با لاله گوش ضخیم از نظر ثروت و دوستی شانس زیادی به همراه خواهد داشت. زنی با لاله گوش بزرگ و نرم به ویژه نسبت به شوهر و فرزندانش سخاوتمند و مراقب است. او مورد برکت پدر و مادرش است، او در بین دوستانش بسیار محبوب است.

دهان

پرترین لب ها جذاب ترین لب ها هستند.

شکل لب ها میزان تمایل فرد و همچنین تحمل او را نشان می دهد. لب های خوش فرم نشانه وقار، پاکی، صداقت، زیبایی، ظرافت و جذابیت است.

قدیم ها فکر می کردند زنان با لب های نازک بی عاطفه هستند و دوست داشتند غیبت کنند. ازدواج با زنی با لب های نازک می تواند برای مرد بدشانسی بیاورد.

لاله گوش بزرگ و گرد، شانس و اقبال به ارمغان می آورد. طبق سنت، بوداها گوش های گرد و آویزانی دارند.

چگونه شخصیت در صفات ما آشکار می شود

طی هزاران سال، طب چینی سیستمی برای خواندن الگوهای انرژی، نه تنها از نظر سلامتی، بلکه از نظر خلق و خوی ایجاد کرد. از بدو تولد، همیشه یک تیپ شخصیتی غالب وجود دارد، شیوه زندگی که با آن بیشتر احساس راحتی می کنیم، تا زمانی که زندگی ایجاب می کند که «این گونه باشیم، نه آن گونه» و فراموش کنیم که واقعاً چه کسی هستیم.

اگر سیستم های شخصیتی مانند انیاگرام را مطالعه کرده باشید، ایده الگوهای شخصیتی برای شما غریبه به نظر نمی رسد. آنچه جالب است این است که ویژگی‌های صورت ما بسیاری از الگوهای اصلی ما را نشان می‌دهد...

ویژگی‌های صورت، کهن الگوها و انرژی‌های درونی خاصی را بیان می‌کنند که در 5 نوع شخصیت طب چینی تجسم یافته‌اند . هر کهن الگو با عنصر متفاوتی (آب، چوب، آتش، زمین و فلز) مرتبط است، که ویژگی‌های پرانرژی آن به تعیین خلق و خوی افراد کمک می‌کند... الگوهای ادراک، باورها و نیازهای او.

شخصیت آبزی: مبتکر

شخصیت آب معمولاً زندگی غیر معمولی دارد و ممکن است برنامه ای غیرعادی داشته باشد. آنها به انعطاف و آزادی نیاز دارند. و همانطور که آبهای ساکن عمیق هستند، مبتکر نیز عمق احساسی پنهانی دارد.

شخصیت چوبی: جنگجو

هدف جنگجو تغییر جهان است، آنها متفکران خطی، یادگیرنده مادام العمر و حل کننده مشکلات هستند. کسانی که شخصیت وود دارند دائما خود را به چالش می کشند. به محض اینکه یک پروژه را تمام کردند، آماده شروع پروژه جدید هستند.

شخصیت آتش: عاشق

نوع Lover دارای شور و نشاط طبیعی است، عاشق تحریک است و زندگی را جذاب می داند. آنها همچنین از نظر عاطفی حساس هستند و باید از محدودیت های خود آگاه باشند تا به «اسفنج انرژی» تبدیل نشوند.

شخصیت زمینی: مراقب

شخصیت زمینی مهربان و سخاوتمند، اغلب نیازهای خود را فدای نیازهای گروه می کند. آنها تمایل دارند بیش از حد نگران دیگران باشند، اگرچه به افرادی نیز نیاز دارند که از آنها مراقبت کنند.

شخصیت فلزی: رویاپرداز

این نوع از افراد بینشی جهانی دارد و بیش از هر چیز می‌خواهد زندگی اصیل داشته باشد و کار معناداری در دنیا انجام دهد. آنها از نظر فیزیکی نسبت به انرژی حساس هستند و به زمان استراحت خود نیاز دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • روبینا۹۹۹
    0

    🤭😁

  • بینوم
    0

    مردم دیکع انقدر دورو شدن