روانشناسی رابطه | روانشناسی عاطفه

روانشناسی رابطه | دخترها تو هر سنی دوست دارند این سوال هارو ازشون بپرسی!

35 سوال گرم که باید از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید و احساس صمیمیت کنید.

کدخبر : 13324
سایت سرگرمی روز :

وقتی به یک دختر علاقه دارید، نمی توانید همه چیز را بر اساس آن قرار دهید. شما نیاز به لیستی از سوالات دارید تا از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید.

این نه تنها به روان‌تر شدن مکالمه کمک می‌کند ، بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که آیا شخصی که دوست دارید چیزی بیش از یک علاقه‌مند است یا خیر.

از آنجایی که این مراحل اولیه با یک دختر می تواند کمی ناخوشایند باشد، می خواهید به نقطه ای برسید که هر دو در کنار یکدیگر احساس راحتی کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که از دختر سؤالات عالی بپرسید تا او را بهتر بشناسید.

البته، هیچ چیز بدتر از این نیست که قرار ملاقات داشته باشید و ناگهان احساس کنید که چیزی برای گفتن ندارید. بنابراین، اگر شروع کننده مکالمه مفیدی می خواهید که به شما کمک کند یک دختر را بهتر بشناسید، نترسید!

چرا باید برای شناخت بهتر او سؤالاتی داشته باشید؟

وقتی دختری را دوست دارید، طبیعتاً می خواهید او را بهتر بشناسید. اما، شما اغلب بیشتر نگران این هستید که آیا او شما را دوست دارد تا اینکه نگران این باشید که آیا واقعا او را دوست دارید یا خیر.

به جای اینکه به ذهن خود وارد شوید و نگران باشید که او در مورد شما چه فکری می کند، روی شناخت بهتر او تمرکز کنید. ممکن است او را جذاب و خنده دار بیابید، اما این همیشه به این معنی نیست که شما با هم سازگار هستید.

طرح سوالاتی که از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید به شما کمک می کند قبل از ادامه کار مطمئن شوید که واقعاً او را دوست دارید.

این سوالاتی که باید از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید، به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که احساسات شما واقعی است و به او اجازه می دهد بداند که شنونده خوبی هستید.

1. روزت چطور بود؟

برای شروع با چیزی گسترده و ساده شروع کنید. اینکه از یک دختر بپرسید روزش چطور بوده، قابل توجه است، و گفتگو را باز می کند تا بتواند در مورد هر چیزی که دوست دارد صحبت کند. این یکی از سوالات اساسی است که باید از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید.

2. چه کسی بیشترین تأثیر را در زندگی شما داشته است؟

این سوال بسیار خوبی است که باید از یک دختر بپرسید و او را بهتر بشناسید، به خصوص زمانی که گفتگو شدیدتر و جدی تر می شود. به او زمان بدهید تا به آن پاسخ دهد، زیرا ممکن است به زمان فکری نیاز داشته باشد. این می تواند به شما چیزهای زیادی در مورد اینکه او کیست و چه چیزی برای او در میان افرادی که اطرافش را احاطه کرده است، بگوید.

و آماده باشید که او همان درخواست را از شما بکند!

3. چه چیزی شما را می خنداند؟

دانستن اینکه چه نوع حس شوخ طبعی دارید احتمالاً در دراز مدت مهم است. ممکن است یک جوک به اشتراک بگذارید یا درباره یک فیلم یا برنامه تلویزیونی که دوست دارید صحبت کنید. این می تواند در مورد اینکه آیا با هم کنار می آیید و اینکه آیا شما عاشق جناس یا طعنه هستید، چیزهای زیادی به شما می گوید.

4. بهترین جایی که تا به حال بوده اید کدام بوده است؟

اشتراک‌گذاری داستان‌های سفر از دور و نزدیک راهی عالی برای شناخت بهتر شخصی، یافتن مکان مورد علاقه او در جهان و سپس گفتن اینکه کجا هستید، است. می‌توانید داستان‌هایی در مورد یک پرواز محلی یا اینکه پرواز بر روی اقیانوس چگونه بود، تبادل کنید.

5. از دوستانت بگو

دوستان یک دختر حلقه درونی او هستند. شما در مورد همه چیز با آنها صحبت می کنید. حضور دائمی در زندگی او هستند.

به همین دلیل این یکی از بهترین سوالاتی است که باید از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید. اگر از او در مورد دوستانش بپرسید، به شما هم امتیاز می دهید. خیلی از پسرها به دوستان یک دختر اهمیت نمی دهند، فقط او. نشان دادن اینکه به رابطه او با دوستانش اهمیت می دهید، در مورد شما نیز چیزهای زیادی می گوید.

6. فیلم مورد علاقه شما چیست؟

بحث در مورد فیلم هایی که دوست دارید تماشا کنید یک موضوع گفتگوی آسان و ایمن است – ممکن است به توصیه های عالی نیز برسید!

7. بزرگترین ترس شما چیست؟

مردم انواع و اقسام دوست داشتن ها و دوست نداشتن ها را دارند، بنابراین بحث درباره بزرگترین ترس های شما و یادگیری در مورد ترس های دیگران قدم بزرگی است. شما می توانید آن را روشن نگه دارید و در مورد ترس خود از مارها صحبت کنید، اما همچنین می توانید عمیق تر شوید.

به خصوص اگر چیز حساسی باشد. اگر او مایل است آن را با شما در میان بگذارد، این یک معامله بسیار بزرگ است.

8. چه نوع موسیقی را دوست دارید؟

اگر موسیقی برای شما مهم است، بدون شک می خواهید بدانید که سلیقه موسیقیایی او کجاست. با دقت گوش کنید؛ پاسخ می تواند الهام بخش یک شب کنسرت عالی یا هدایای آلبوم یا بلیط کنسرت در آینده باشد!

9. در کودکی چگونه بودید؟

صحبت کردن در مورد دوران کودکی یک چیز صمیمی است، بنابراین اگر چیزی در مورد دوران کودکی او فهمیدید، حتما به دقت گوش دهید. او ممکن است جزئیات مربوط به خانواده یا والدین خود را به اشتراک بگذارد.

این باعث می شود که او احساس امنیت و نزدیکی به شما کند، بنابراین اگر آمادگی شنیدن آن را ندارید، آن را متوقف کنید. اما، اگر واقعاً می خواهید این چیزها را بدانید، این سؤال عالی دیگری است که از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید.

10. اهداف زندگی شما چیست؟

بسیار مهم است که بدانیم یک نفر از زندگی خود چه می خواهد، هدفش چیست و چه چیزی مهم است. دانستن این موضوع در مورد کسی باعث می‌شود که احساس نزدیک‌تری به او کنید – و همچنین به شما اطلاع می‌دهد که آیا هر دو در یک صفحه هستید یا احتمالاً زندگی‌تان در مسیرهای کاملاً متفاوتی پیش می‌رود.

اگر او بخواهد در چند سال آینده ساکن شود و بخواهد به دنیا سفر کند، ممکن است آنطور که شما انتظار داشتید هماهنگ نباشد.

11. آیا نام مستعار دارید؟

این یک شروع مکالمه سرگرم کننده است. می توانید نام مستعار قدیمی را به اشتراک بگذارید، بهترین را انتخاب کنید و با یکدیگر تماس بگیرید، یا به جای آن نام مستعار جدیدی برای یکدیگر انتخاب کنید!

12. چه نوع چیزهایی را در کسی جذاب می دانید؟

شما واقعاً می توانید به این موضوع بپردازید. دقیقاً دریابید که چه چیزی دختری را که دوست دارید جذب کسی می کند - از این طریق، و می توانید نکات مفیدی را انتخاب کنید. اگر او کسی را دوست دارد که اعتماد به نفس دارد، پس می‌دانید که باید به جای پنهان کردن ویژگی‌های خود، مالک آنها باشید.

این همچنین می تواند شما را راهنمایی کند که آیا او جذب شما شده است یا خیر. اگر او بگوید که از مردان قدبلندی خوشش می‌آید که ورزش می‌کنند و شما کوتاه‌قدتر و لاغرتر هستید، این ممکن است نشانه‌ای باشد که باید ادامه دهید.

13. از خانواده خود بگویید

آشنایی با خانواده او گامی عالی برای شناخت بهتر دختر است. شنیدن در مورد بستگان او و احساس شما در مورد آنها به شما کمک می کند تا به او نیز نزدیک تر شوید. شما هرگز نمی دانید ... این ممکن است به پیشنهادی منجر شود که واقعاً یک روز آنها را ملاقات کنید!

14. علایق یا علایق شما چیست؟

کشف اینکه کسی طرفدار بیسبال است، دوست دارد آخر هفته ها اسب سواری کند، یا در واقع در یک گروه پانک تمام دخترانه حضور دارد، به شما کمک می کند تا متوجه شوید که یک شخص چقدر جنبه های مختلف و جالب دارد. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در مورد ایده های تاریخ فکر کنید.

15. غذا/غذای مورد علاقه شما چیست؟

صحبت در مورد غذا می تواند به هر جایی منجر شود! این سوال بسیار مطمئنی است که از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید و دانستن علایق و ناخوشایندهای او در آشپزخانه اطلاعات بیشتری درباره او آشکار می کند. این می تواند به شما کمک کند مکان مناسبی برای قرار ملاقات فکر کنید یا به شما کمک کند بدانید از چه چیزی اجتناب کنید.

16. حیوان مورد علاقه شما چیست؟

آیا او حیوان دوست است یا از حیوانات متنفر؟ دانستن آن خوب است، به خصوص اگر سگی خیس در خانه دارید که در انتظار ملاقات با اوست! به همین دلیل سؤال مهمی است که از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید.

اگر او به حیوانات آلرژی دارد و شما سه حیوان دارید، این می تواند یک معامله شکن باشد.

17. اگر یک میلیون دلار داشتید آن را برای چه چیزی خرج می کردید؟

ایفای نقش یک فرد ثروتمند خیالی همیشه یک بازی خوب است و چیزهای زیادی را در مورد این شخص نشان می دهد که با این نوع پول چه می کند. آیا آن را اهدا می‌کنید، آن را سرمایه‌گذاری می‌کنید یا آن را در یک مهمانی مفصل به باد می‌دهید؟

18. با کدام شخص مشهور بیشتر ارتباط دارید؟

واداشتن آنها به مقایسه خود با یک فرد مشهور شروع کننده مکالمه جالبی است و به شما بینش بهتری نسبت به اینکه واقعاً چه کسی هستند می دهد.

اگر او فکر می کند که بیشتر با شخص بامزه ای مانند کریسی تیگن ارتباط دارد، ممکن است ایده ای داشته باشید که گذراندن وقت با او چگونه است. او تواضع زیادی دارد و به طرز وحشیانه ای صادق است.

اگر او بیشتر با فردی مانند جنیفر آنیستون ارتباط برقرار کند، ممکن است خجالتی تر یا درونگراتر باشد. مطمئن شوید که اجازه می‌دهید این سوال به شما کمک کند تا با پرسیدن اینکه چرا با این شخص درگیر است، او را بهتر بشناسید.

19. شرم آورترین لحظه شما چیست؟

اگر او می خواهد شرم آورترین لحظه خود را برای شما تعریف کند، واضح است که به اندازه کافی احساس راحتی می کند که آن را با شما به اشتراک بگذارد. بدون شک هر دوی شما را نیز می خنداند! فقط مطمئن شوید که به اندازه کافی احساس راحتی می کنید که داستان خود را نیز به اشتراک بگذارید. حتماً خواهید پرسید.

20. طولانی ترین رابطه شما چیست؟

پی بردن به روابط گذشته یکدیگر همیشه جالب است و سوالی است که در مقطعی پیش می آید. آشنایی با همسران سابقتان می تواند ایده خوبی در مورد رابطه تان به شما بدهد، پس ارزش آن را دارد که بپرسید.

او می تواند به اشتراک بگذارد که اخیراً مجرد بوده یا هرگز در یک رابطه طولانی مدت نبوده است. مهم نیست پاسخ او، به شما کمک می کند او را بهتر بشناسید.

21. آیا می خواهید ازدواج کنید و بچه دار شوید؟

خوب، یکی از این سوالات که از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسد ممکن است در اولین قرار ملاقات ایده آل نباشد. اما قطعاً این سؤال مهمی است که در اوایل رابطه از یک دختر بپرسید. داشتن خواسته ها و ایده های یکسان در مورد تصمیمات بزرگ زندگیتان بسیار مهم است.

اگر همیشه خواهان یک خانواده بزرگ بوده اید و تمایلی به بچه دار شدن ندارید، این احتمالاً چیزی است که می خواهید زودتر درباره آن صحبت کنید!

22. آیا تا به حال یک خواب تکراری دیده اید؟

این می تواند عمیق باشد، بنابراین مراقب باشید، اما می تواند احمقانه نیز باشد. به عنوان مثال، من یک خواب عجیب و غریب در شب هالووین برای قرن ها دیده ام که منطقی نیست، اما صحبت کردن در مورد آن قطعا یک گردباد است.

23. بزرگ ترین پف حیوان خانگی شما چیست؟

این می تواند به یک معامله بزرگ تبدیل شود، اما بهتر است همین حالا بفهمید که واقعاً چه زمانی احساسات شکل می گیرد.

اگر او از سیگاری ها متنفر است و روزی یک بسته سیگار می کشد، این می تواند پایان کار باشد. اما اگر وقتی مردم پس از خرید چرخ دستی‌هایشان را پس نمی‌دهند و شما هم در این ناامیدی شریک هستید، متنفر باشید، لحظه‌ای پیوند خواهد بود.

24. دهه مورد علاقه شما چیست؟

آیا این یکی است؟ ای کاش در دهه 1960 در آن سن بودید؟ آیا چیزی هست که در دهه 80 دوست داشته باشید؟ یا شاید او آرزو می کند که می تواند زمان را به دهه 90 برگرداند، زمانی ساده تر؟

همچنین، حتماً دلیل آن را بپرسید. آیا او دلش برای تلویزیون، بازی‌ها، سال‌های کودکی‌اش تنگ شده یا چیزی عمیق‌تر است؟ شما می خواهید او را بهتر بشناسید، نه فقط مکالمات سطحی.

25. مردم را بر چه اساسی قضاوت می کنید؟

مسلما پاسخ به این سوال دشوار است، اما مهم است. آیا افراد را بر اساس ظاهر یا پوشششان قضاوت می کنید؟ آیا آنها را بر اساس گرایش های سیاسی شان قضاوت می کنید؟ یا او مردم را به خاطر نکات بد قضاوت می کند یا رای نمی دهد؟

برای تایید پاسخ خود نیز آماده باشید. ممکن است سخت باشد که بگوییم شما مردم را به خاطر چیزهایی قضاوت می کنید که لزوماً آنها را تعریف نمی کند، اما همه ما این کار را انجام می دهیم.

26. معلم مورد علاقه شما در دوران رشد چه کسی بود؟

معلمان تأثیر زیادی روی ما دارند. ما بیشتر عمر جوان خود را در مدرسه با آنها گذراندیم، بنابراین منطقی است.

این یک سوال عالی است که از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسد زیرا او خاطره ای صمیمی با او به اشتراک می گذارد. شاید او به اشتراک بگذارد که چگونه معلمی داشته است که برای او تنقلات نیز آورده است یا معلمی که واقعا او را به تلاش بیشتر وادار کرده است.

27. آرزو دارید در چه چیزی خوب باشید؟

وقتی با کسی آشنا می شویم، تمایل داریم بهترین نسخه از خود را ارائه دهیم. ما سعی می کنیم در همه چیز خوب به نظر برسیم.

اما اعتراف به اینکه نقاط ضعفی دارید واقعاً شما را باز می کند. اینکه او چیزی را به شما بگوید که استعداد خدادادی او نیست، به او کمک می‌کند تا به شما نزدیک‌تر شود و چیزی را که برای او مهم است به شما اطلاع دهد.

28. اپلیکیشنی که هرگز نباید ساخته می شد چیست؟

این سوالی است که برای شناخت بهتر او در عصر مدرن باید پرسید. آیا شبکه های اجتماعی را دوست دارید؟ شاید ترجیح می دهید تنها باشید و ای کاش هیچ وقت فیس بوک یا اینستاگرام اختراع نمی شد تا احساس نکنید که از دست داده اید.

یا شاید شما هم مثل من هستید و ای کاش Facetune هرگز اختراع نمی شد تا همه بتوانند خود واقعی خود را بدون ویرایش جعلی نشان دهند.

29. بدترین خط دریافتی که تا به حال شنیده اید چیست؟

این باید خنده دار یا حداقل شرم آور باشد. همچنین به شما کمک می کند بدانید که آیا او اغلب ضربه می خورد یا خیر.

30. آیا پشیمان هستید؟

خوب، من وارد آن نمی شوم، اما واقعاً می تواند چیزهای زیادی را به شما بگوید. آیا به گذشته چسبیده اید؟ شاید اگر می توانست به عقب برگردد همه چیز را تغییر می داد اما همیشه سعی می کند به جلو نگاه کند.

31. بازنشستگی رویایی چگونه است؟

این چیزی است که هیچ کس واقعاً به آن فکر نمی کند. این که آیا واقعاً می خواهید آینده ای با او داشته باشید یا فقط می خواهید از او برای خوردن قهوه بخواهید، این چیزهای زیادی در مورد او می گوید. لطفاً با یافتن اینکه چه چیزی او را پس از زندگی کردنش خوشحال می کند، او را بهتر بشناسید.

32. بازی رومیزی مورد علاقه شما چیست؟

این یکی از آن سوالاتی است که باید از یک دختر بپرسید تا او را بهتر بشناسید و ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما اگر به بازی علاقه دارید این به شما کمک می کند که اوقات خوبی داشته باشید. آیا بازی های لفظی، ماموریت ها یا بازی های شانسی را ترجیح می دهید؟ این شما را راهنمایی می کند که یک شب ملاقات با هم چگونه می تواند باشد.

33. یک شنبه کامل چگونه است؟

همه ما آخر هفته را دوست داریم، اما چرا؟ پس میتونیم بخوابیم؟ پس ما می توانیم هر کاری را که به تعویق انداخته ایم انجام دهیم؟ با گوش دادن واقعی به پاسخ او، او را بهتر بشناسید.

34. بدترین قرار ملاقات خود را توصیف کنید

این سوالی است که باعث شد من و دوست پسرم در اولین قرارمان با هم پیوند برقرار کنیم. او شما را می خنداند، حرف شما را باز می کند و به شما اجازه می دهد توضیح دهید که چرا او را دوست ندارید. این به شما این امکان را می دهد که آنها را از چند طریق شناسایی کنید.

35. لحظه ای که زندگی شما را تغییر داد چیست؟

آن موقع بود که پدر و مادرش طلاق گرفتند؟ یا شاید زمانی که او سگ خود را به فرزندی قبول کرد؟ این یک سوال بزرگ است، اما می تواند سرگرم کننده نیز باشد. به عنوان مثال، هنگامی که او از شما می پرسد، بگویید "با تو ملاقات دارم". این فقط یک پاسخ فراوان است و می تواند درست باشد.

سوالاتی که دختران دوست دارند

هنگامی که مجموعه ای از 21 سؤال خوب برای پرسیدن از یک دختر دارید، این فرصت را خواهید داشت که از او چیزهایی بپرسید که ممکن است رسیدگی به آنها کمی دشوار باشد. به خاطر داشته باشید که 21 بهترین سؤالی که می توانید از دوست خود بپرسید، سؤالات جالب و منحصر به فردی هستند که او نمی تواند فقط با پاسخ های "بله" یا "خیر" به آنها پاسخ دهد.

این 21 سوال خوب را بررسی کنید تا از یک دختر بپرسید تا علاقه شما را باز کند و اوقات خوشی داشته باشد:

از چه پنج کلمه ای برای توصیف خود استفاده می کنید؟

فکر می کنید دیگران از چه پنج کلمه ای برای توصیف شما استفاده می کنند؟

تعطیلات رویایی شما چیست؟

اگر می توانستید خانه ای در کنار دریا یا در کوه داشته باشید، کدام را انتخاب می کردید؟

خانه رویایی شما چه شکلی است؟

اگر می‌توانستید یک شخصیت در یک فیلم باشید، آن شخصیت چه کسی بود؟

بزرگترین دستاورد شما چیست؟

وقتی اولین بار با شما آشنا شدم چیزی در مورد شما نمی دانستم؟

اگر بتوانید یک مجموعه فیلم کامل را در یک روز تماشا کنید، کدام یک را انتخاب می کنید؟ (یا در مورد نمایشی که قبلاً انجام داده اند بپرسید).

اگر می توانستید یک ابرقدرت داشته باشید، آن چه بود؟

احمقانه ترین کاری که تا به حال انجام داده اید چیست؟

شغل رویایی شما در کودکی چه بود؟

اگر بتوانید با سه نفر، زنده یا مرده شام ​​بخورید، آنها چه کسانی بودند؟

هنرمند مورد علاقه شما کیست؟ (این را امتحان کنید و حدس بزنید، ما اغلب تصوری کاملاً متفاوت داریم که طرفداران ما چه کسانی را جذاب می‌دانند - آنها افراد مشهوری را انتخاب می‌کنند که به نوعی شبیه شما هستند.)

رایحه مورد علاقه شما برای مردان چیست؟ (امیدواریم اینجا پیداش کنید.)

اگر بتوانید برای یک روز جای خود را با کسی عوض کنید، او چه کسی بود؟

دایناسور مورد علاقه شما چیست؟ (یک مورد تصادفی را در آنجا بیندازید و آن را مخلوط کنید.)

اولین له شدن/اولین بوسه شما چه کسی بود؟

تصور شما از تاریخ مناسب چیست؟ (و یادداشت برداری کن!)

عادات بد شما چیست؟

10 سال دیگر خود را تصور کنید: چه می بینید؟

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: