با این ماسک ارزون و خونگی شوهرت رو دیوونه کن

بسیاری از خانم ها به دنبال روش هایی بودند که به روشن شدن پوست، خلاص شدن از شر لکه های تیره، به دست آوردن پوستی تمیز و الاستیک و از بین بردن چین و چروک کمک می کند.

کدخبر : 13354
سایت سرگرمی روز :

راه حل در یک دستور طبیعی با استفاده از روغن زیتون و ماست با میخک بود. این دستور العمل یک اثر جادویی دارد. بر روی پوست، زیرا ماست یکی از مواد طبیعی است که حاوی گروه بزرگی از ویتامین ها است، علاوه بر این روغن زیتون حاوی درصد بالایی از مواد معدنی و چربی های اشباع شده است، همچنین متوجه شدیم که میخک از جمله موادی است که به روشن شدن پوست کمک

می کند.

حاوی آنتی اکسیدان هایی است که برای تغذیه پوست و خلاص شدن از شر جوش ها و لکه های موجود در آن عمل می کند.

طرز تهیه این دستور را از طریق این مقاله به شما توضیح می دهیم: دستور پخت ماست، روغن زیتون و میخک. این دستور پخت از چندین دستور ساده و آسان تشکیل شده است.

موادی که در همه خانه های ما یافت می شود در ادامه به توضیح این مواد می پردازیم. یک قاشق میخک آسیاب شده. یک قاشق ماست. یک قاشق روغن زیتون.

طرز تهیه: این دستور پخت در چند مرحله ساده تهیه می شود و همه می توانند آن را انجام دهند که مراحل تهیه را به شرح زیر توضیح می دهیم.

یک کاسه بردارید و همه مواد را داخل آن بریزید سپس خوب هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. سپس مخلوط را به پوست مالیده و اجازه می دهیم 20 دقیقه بماند. سپس با آب و لوسیون پوست می شوییم.

متوجه میزان روشن شدن پوست و از بین رفتن لکه ها و رنگدانه ها خواهیم شد. چین و چروک ها را سفت می کند و خطوط ریز را از بین می برد. ما می‌توانیم از این دستور غذا برای خلاص شدن از شر لکه‌های تیره روی بدن استفاده کنیم، زیرا باعث یکسان شدن رنگ پوست می‌شود.

فواید دستور پخت روغن زیتون، ماست و میخک وقتی از دستور غذا استفاده می‌کنیم، فواید زیادی به‌دست می‌آوریم که عبارتند از: به حفظ شادابی و درخشندگی پوست کمک می کند. برای یکسان کردن رنگ پوست کار می کند. برای خلاص شدن از شر مکان های تاریک کار می کند.

به دلیل وجود ماست در آن تا حد زیادی به مرطوب شدن پوست کمک می کند. به روشن شدن و خلاص شدن از شر حلقه های سیاه ناشی از میخک کمک می کند. پوست را از آلودگی ها و جوش ها پاک می کند. به خلاص شدن از شر خطوط ریز کمک می کند. این کمک می کند تا از شر آسیب های ناشی از آفتاب به پوست خلاص شوید.در بیست سالگی خود را جوان نشان دهید و از ماست با میخک و روغن زیتون استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: