طالع بینی واقعی | طالع بینی روز

طالع بینی واقعی | زنان متولد این ماه ها قلب یک مرد را برای همیشه می دزدند

پرشورترین زن متولدین هر ماه که قلب مردان را می دزدند.

کدخبر : 13359
سایت سرگرمی روز :

 

طالع بینی زنان با سیاست و دلبر

دی ماه

این دختر در عشق بسیار پرشور خواهد بود و به راحتی تسلیم نمی شود. او یک زن بسیار مصمم است که زمانی که می خواهید به آن عمل کنید به آن نیاز دارید. در عشق، او برای چیزی که می‌خواهد می‌جنگد و تا زمانی که به خواسته‌اش نرسد، عقب‌نشینی نمی‌کند! او وفادار، حامی است و همیشه شریک زندگی خود را در اولویت قرار می دهد. اگر کسی را می خواهید که بی قید و شرط شما را دوست داشته باشد، برج دی دختر مناسب شماست!

اردیبهشت ماه

اردیبهشتی ها در مورد عشق پرشورترین افراد جهان نیستند. آنها کارها را کمی کندتر پیش می برند و دوست دارند قبل از هر تصمیمی وقت بگذارند. عاشق شدن برای آنها آسان نیست، بنابراین آنها اغلب این کار را انجام نمی دهند. وقتی بالاخره عاشق می شوند، بسیار متعهد و به شریک زندگی خود وفادار هستند. با این حال، آنها می توانند گاهی اوقات کاملاً مالک و سرسخت باشند. اگر به دنبال شخصی هستید که در عشق بسیار پرشور باشد، پس برج اردیبهشت ممکن است علامت مناسبی برای شما نباشد!

این دختر توسط زهره اداره می شود که به او شخصیتی حسی می بخشد. عاشق شدن برای آنها آسان است و آنها معاشقه های طبیعی هستند که به راحتی می توانند مردان را به سمت خود جذب کنند. اگر به دنبال اشتیاق در رابطه خود هستید، ثور بهترین گزینه برای شماست. آنها از به خطر انداختن تمام احساسات خود در مورد عشق نمی ترسند، بنابراین اگر آنها به سختی سقوط می کنند، هیچ چیزی مانع این دختر از پیگیری خواسته های قلبی آنها نمی شود!

بهمن ماه

عاشق شدن با یک زن دلو کار آسانی نیست، اما به محض زمین خوردن، عمیقاً سقوط می کند. او از ابراز احساساتش برای دیدن همه ترسی ندارد. وقتی عشق می ورزد با تمام وجودش عشق می ورزد و جلوی هیچ چیز را نمی گیرد. او برای کسی که دوستش دارد هر کاری می کند و سخت می جنگد تا آنها را در کنار خود نگه دارد! این دختر در عشق نیرویی است که باید با او در نظر گرفته شود، زیرا وقتی فکرش را به چیزی معطوف می کند، آن کار انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: