فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ 7 فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال حافط روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1352
سایت سرگرمی روز :

تاریخچه فال حافظ به زمان بعد اسلام برمیگردد و فال حافظ همان تفال به قرآن میباشد. فال حافظ در بین ایرانی ها نسبت به بقیه فال ها معتبرتر و پر طرفدار تر است. بسیاری قبل از شروع هرکاری با تفال به دیوان حافظ فال میگیرند. ما در سایت سرگرمی روز فال حافظ روزانه شما را قرار میدهیم. فال حافظ روز خود را میتوانید در ادامه بخوانید.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 432 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به دنبال درمانی برای دردهای خود و چاره ای برای زندگیت می گردی. دل به کسی سپرده ای که عشق او برای تو جز رنج و غم و عذاب ارمغانی نداشته است. تو خود می دانی که وصال او سرابی بیش نیست، ولی زندگی در سراب عملی نمی باشد. از این نیت صرف نظر کن و گمشده خود را در جای دیگری بیاب.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ چرا دل به خیال دیدار زیبارویان سپرده ای؟ مگر نمی دانی که تشنه کام از برق سراب سیر نمی شود؟

۲- زندگی را با تن آسایی و خوشی می خواهید بر باد دهید. در حالی که شما از چنان قدرتی برخوردارید که به هر کاری دست بزنید، کاملاً موفق و پیروز خواهید شد. بویژه آنکه از وجاهت و زیبایی برخوردارید. پس چرا سعی نمی کنید زیرا زندگی شما آمیخته ای از فرهنگ دو گانه است.

۳- اگر ارزش واقعی شما را درک نمی کنند، ناراحت نباشید. زیرا رسم مردم روزگار این چنین است. چشمان نگران و قلب تپنده عزیز و مهربانی بخاطر تلاش و کوشش و موفقیت شما در سینه اش می زند و نگران شماست. مسافر مهربان و کله شقی که راجع به او فکر می کنید، به زودی گره از کارش باز می شود و اوضاع او رونق پیدا می کند.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: محتاط و فلسفی مشرب، مخالف دورویی و دورنگی، مخالف دروغگویی و ریا، یکرنگ، کمی ناقلا و مهربان.

۵- رنگ قرمز یا سرخابی را برایتان پیشنهاد می کنم که با طبع شما سازگاری دارد و حرارت عشق، محبت و زندگی را در قلب شما روشن می کند و همیشه شما را جهت تلاش و فعالیت سرزنده و مهیا می سازد.

۶- ارثی قابل توجه نصیب خانواده شما می شود. فرزندی دختر در راه می باشد که پا قدمی نیکو دارد.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 98 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر تا این حد به او (به این کار) علاقه مندی پس باید در مقابلش فداکاری بسیار کنی و از «من» بگذری. تو او را بهترین می دانی و به او علاقه و اعتقاد داری پس اگر چنین است باید درمورد تصمیم گیری های او راجع به آینده و زندگی انعطاف بیشتری از خود نشان دهی و بدان او صلاح تو را بسیار خوب می داند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر صبر داشته باشید و از خرد و عقل کمک بگیرید، آن کار انجام می یابد. نگران نباشید.

۲- این نیت از دو جهت قابل تأمل است. برای مثال چون سفیدی صبح ظفر که توام با تحمل رنج و ناراحتی است و دیگری چون ظلمات شب که هجران و دوری از آن بی جهت نیست.

۳- تمام آرزویت را جمع کرده ای و گویی انجام آن تمام زندگی شماست. امید و آرزویت را در انجام این نیت خلاصه کرده ای ولی بدان که در این روزگار، کسی از کمند زلفش در امان نبوده است. هر کسی را به نحوی شکار خود کرده است. مواظب باش. شکار آسانی نباشی زیرا از این طلقه فلاح و صلاح بر نمی آید.

۴- برای انجام این کار، طرف مقابل در فکر رنج توست و هزاران مکر و حیله بکار می بندد. مواظب و مراقب باش که فریب نخوری. او بسیار چرب زبان است.

۵- این معامله اگر با زیرکی انجام گیرد، بد نیست اما زیاد هم عمل راحتی نمی باشد.

۶- انسان بدون فکر و اندیشه، زیانکار است و برای انسان با اراده، پیروزی در یک قدمی اوست.

۷- فرزند موفق می شود. برادر زیان می یابد. خواهر خوشبخت اما پدر بیمار می شود. مادر را حادثه ای پیش خواهد آمد که نگران کننده نیست.

۸- برای ازدواج زمان مناسب نمی باشد. طلاق عملی است. خرید بسیار سودآور ولی فروش زود است.

۹- اگر می خواهید خوشبخت باشید، خیلی چیزها را در این راه فدا کنید ولی اگر در دام خود پرستی افتاده باشید، این کار از شما ساخته نیست. مانند کودکی بازی گوش نباشید که همه چیز خود را بر سر نقش و نگار و ظاهر آن چیز گذارید.

۱۰- حرکتی سازنده در جریان می باشد. از آن بهره بگیرید و اقدام کنید.

۱۱- گمشده ای دارید که نیاز به زمان دارد. فرزندی در راه است که پا قدمش مبارک خوهد بود. از پیشامد ناگواری رهایی یافته اید، به شکرانه آن نذری که کرده اید، ادا کنید. به سفر زیارتی می روید.

۱۲- اصولاً شخصی عارف و اهل دل می باشید. اگر ایمان عارفانه خود را چون حضرت حافظ پرورش دهید، به مقامی بلند می رسید. اهل عشق و عرفان هستید ولی متاسفانه بی حوصله اید. پس سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 390 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بخت و اقبال به تو روی کرده است و موقعیتی در اختیارت قرار گرفته تا به آنچه لیاقتش را داری برسی. لطف خدا شامل حالت گردیده به شرط آنکه با عدل و انصاف زندگی کنی، شهرت و موقعیتی خواهی یافت. اکنون که به موقعیت خود رسیده ای، بدان که بسیارند کسانی که منتظر یاری تو هستند. از آنها غافل مشو و در امور عاقلانه تصمیم بگیر تا موفقیت تو روزافزون شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اقبال شما درحال ظاهر شدن و طلوع سعد می باشد. بنابراین نگرانی نداشته باشید. برای آن که قلب شما روشن گردد، همین امشب سوره مبارکه القریش را سه بار با حضور قلب و معنی بخوان.

۲- این نیت عاقبت و سرانجام خیر و نیکی دارد زیرا درآن مژده پیدا شدن انگشتر حضرت سلیمان است. به همین جهت عجله کار شیطان است.

۳- انسانی مشهور خواهی شد که نام تو را همه بر زبان خواهند آورد و در کتب می نویسند. امور بر وفق مراد شما خواهد گشت. نگران نباش. آینده ای درخشان داری بنابراین اراده، کوشش و توکل بر خدا را از دست نده. با خوی خوش و اخلاق پسندیده ای که داری مقامات بالا را بدست خواهی آورد. به شرط آنکه از عقل خود که مستشاری امین است، بهره ببری.

۴- نیت شما خوب است و انجام می یابد. پس بهتر است صدقه ای بدهید. از بد عهدی و بد قولی مردم گله نکن. اصولاً روزگار سر ناسازگار دارد و مانند اسبی سرکش است. حداکثر بهره را از بخت خوب و تلاش خود ببر تا فریب خورده و زیان دیده نشوی.

۷- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* افسر سلطان گل در چمن ظاهر شد. ای خدا مقدمش بر گلها مبارک باد.

* این نشست شاهانه خیلی بجاست تا هر کسی جا و منزلت خود را بداند.

* مژده خوبی به حضرت سلیمان بده زیرا اسم اعظم از دست دیو بیرون آمد. چون شایسته او نبود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 371 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هرچه می توانستی در راه رسیدن به نیت خود کوشش کرده ای. غم و اندوه بسیاری را تحمل کرده ای و به قول معروف بسیار به این در و آن در زده ای، ولی اکنون از کرده خود پشیمانی چون فکر می کنی تمام تلاشت بیهوده بوده، اما حقیقت چیز دیگری است. رسیدن به مقصود شاید کمی دیر برای تو امکان پذیر شده است ولی حتما میسر می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* این کشتی سرگشته زندگی چگونه می تواند از این جا برود در حالی که جان را در سر عشق و محبت آن گوهر یکدانه گذاشتیم.

* منت خدای را آن کسی که ما او را عاقل و فرزانه می دانستیم، مانند خودمان عاشق و بی دین بود و رسوای عالم شد.

* چون حافظ تنها به خیالت قانع و راضی بودیم. ای خدا چه گدا همت و بیگانه سرشتیم زیرا وقتی شایستگی وصال باشد، با خیالش قانع شدن نشانه دیانت و پستی است و سزاوار نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انجام این نیت بسیار زود است و اصولاً چون شما شخصی کم حوصله و عجول می باشید، توقع دارید تمام کارها بر وفق مراد و درخواستتان انجام گیرد. در حالی که این وضع برای هیچ کس حتی صاحبان قدرت نیز نمی تواند به وجود آید.

۳- اگر از این فکر صرف نظر کنید یا فعلاً آن را رها کرده و به زمان دیگر موکول سازید، هم خود را راحت کرده اید و هم نیرویتان را صرف پیشرفت و ترقی خواهید ساخت. زیرا مقدمات این نیت کاملاً فراهم نمی باشد و هر چیزی مقدماتی دارد که باید فراهم شود.

۴- به زودی ملاقات مهمی خواهید داشت که بر اثر آن زندگی شما تغییرات کلی خواهد نمود. پس لطفاً عجله نکنید.

۵- مسافرتی مهم در پیش دارید که سودمند می باشد. کسی از شما رنجیده خاطر است، هر چه زودتر دل وی را به دست آورید. مسافر حالش خوبست ولی کارش تا مدتی طول خواهد کشید.

۶- آنکه نگاهش را به آینده پرتاپ می کند، دانه های کوچک درختان بارور و تناور را می تواند ببیند ولی آنکه امروز را نگاه می کند، برگ کوچک و خشک را نظاره خواهد کرد. شما از کدام دسته اید؟

۷- موبایل و اینترنت شما را شیدا می کند ولی عاقل نمی سازند زیرا از آن طرف خبر ندارید.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 398 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به قصد خیر نیتی کرده ای در انجام آن مصر باش و به وسوسه های نفس و سخن دشمنان اعتنایی نکن. زندگی زیبا و آرام خود را بیهوده تلخ مکن. از راهنمایی های افراد با تجربه استفاده کن و از دوستان واقعی خود هیچ چیز را دریغ مدار تا به یاری آنها و توکل به خدا به موفقیت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- زندگی آسوده ای دارید. آن را به درد و رنج مبدل نکنید. حال که موقعیت و اقبالی به دست شما داده شده، هم بخورید و هم انفاق و محبت به دیگران داشته باشید. این پند را واقعا گوش کنید که قطعا زندگی بهتری در انتظار شما خواهد بود.

۲- دست عشق، شخص عاقل را به زنجیر نکشیده است، بنابراین آدم عاقل فعلا عاشق نمی شود چون هر چیزی زمانی دارد. موقع انجام این نیت هنوز نرسیده است.

۳- اگر چه صد جان فدای دوست باید کرد، اما ممکن است افرادی در لباس دوستی، در حقیقت دشمن باشند. پس باید کاملا مواظب بود. شیطان آنها را وسوسه می کند پس باید شما عقلتان را جمع کنید و گوش دل به سخنان بزرگترها بدهید. فعلا زمان انجام این کار نمی باشد. پس بهتر است صرف نظر کنید.

۴- نذری که کرده اید، ادا کنید و برای بهبود و گشایش سوره مبارکه انشقاق را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش، حاصل می شود. نگران نباشید. این عبارت را حتما به خاطر بسپارید: "کسی که ده ها دفعه روی سنگی بلغزد، مستحق آن است که هر دو پایش بشکند."

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 363 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما مدتهاست به عاشقی شهره ای ولی خود از برملا شدن رازت بی اطلاعی. درد تو درد عشق است و درمانت نیز با عشق. نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هردو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. حتی اعتمادی به کار جهان نیز نمی باشد. پس هراسی به دل راه نده و از مدت عمر نهایت استفاده را ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به چیزی دلبستگی پیدا کرده اید که ناپایدار می باشد. باید بدانید که جمال، زیبایی، ثروت و مقام را دوام و بقایی نیست بلکه اینها وسیله ای بیش نیستند. پس اگر می خواهید موفق شوید، راه بهتری انتخاب کنید زیرا این نیت نیاز به تفکر و مقدمات دارد.

۲- همه می دانند که شما دارای اخلاقی نیکو هستید و از صمیم قلب میل دارید گره از کارهای مردم بگشایید. به همین جهت است که خداوند تاکنون شما را تنها نگذاشته و در همه احوال به شما و خانوادیتان کمک فرموده است. پس با سرعت، پشتکار، دقت و علاقه تلاش کنید که موفقیت در چند قدمی شما و خانوادیتان می باشد.

۳- شما خیلی زود رنج و خودخور هستید. در دراز مدت این خودخوری بدان مرحله می رسد که موجب افسردگی خواهد شد. پس به خود بیایید و با توجه به جوانب هر کار تصمیم بگیرید.

۴- یکی از اقوام نزدیک را دلخور کرده اید. او خیر شما را می خواهد. فوری دل او را بدست آورید. زندگی آرام و خوش خود را خراب نکنید. همسری مهربان، فرزندانی باهوش و زندگی خوبی خواهید داشت. شما باید ارزش واقعی مهر و محبت همسر خود را درک کنید. به عناوین گوناگون او را آزار می دهید و دلسرد می کنید. سعی کنید تغییر روش بدهید.

۵- به زودی خوابی خواهید دید که در قلعه ای بزرگ هستید. نشانه اینکه خداوند به شما یا خانوادیتان پسر خواهد داد و یا یکی از فرزندان به درجات عالی خواهد رسید و موفق می شود.

۶- وضع مسافر تا یک هفته دیگر خوب می شود. بیمار شفا می یابد. هدیه ای دریافت می کنید. مسافرتی مهم در پیش است. خرید و فروش هر دو سودآور می باشد.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 274 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی فرصت کوتاهی است که در اختیار تو قرار گرفته است. اما تو نباید تمام مدت عمر خود را مصروف مال اندوزی کنی. کمی هم برای خود زندگی کن و اگر می خواهی به اسرار غیب دست یابی، دل خود را صاف کن و در انتخاب دوستانت دقت نما و تا آنجا که می توانی گره از کار خلق خدا بگشا تا خدا گره از کارهای فروبسته تو بگشاید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود. بویژه وقتی به کسی کمک می کند. شاد و خندان می باشد. پس اگر برای کسی کاری می کنید، خالص و بی ریا باشید. تو مشکل مردم را بر طرف کن، اگر دیگران ارزش و قدر شما را نمی دانند، اشکالی ندارد زیرا خداوند متعال بر همه چیز آگاه و بصیر است.

۲- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:

* من به تو نگفتم که سراسر سال باده نوشی کن و می پرست باش بلکه می گویم سه ماه شراب بنوش و نه ماه پرهیزکاری کن و عابد باش.

* اگر آرزو داری و می خواهی که مانند جمشید از رازهای پنهان جهان آگاه شوی، بشتاب و از مصاحبت جام جهان بین ضمیر آگاه مرشد کامل بهره برگیر.

* درست پیمانی از کسی چشم دارد و طلب نکن و اگر حرف مرا قبول نداری، بیهوده به جستجوی عنقا و اکسیر نباش که نیافتنی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- برای اجرای این نیت نیاز به صبر و حوصله می باشد زیرا مقدمات آن کامل فراهم نشده. پس ضروری است که با سرعت عمل اما دقت و فعالیت به دنبال آن باشید. زیرا رقبای فراوانی دارید ولی اگر تلاش کنید، فتح و پیروزی از آن شما خواهد بود.

۴- انسان مهربانی هستید. به همین جهت خداوند در همه حال به شما کمک می کند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. اگر میخواهید تهمتی را که زده اند، خنثی کنید و نادرست درآید، در ۶ شب متوالی، سوره مبارکه توبه از آیه ۶ تا ۱۴ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 228 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی یک واقعیت است و یک تجربه بی بازگشت که باید از آن نهایت استفاده را برد. زندگی با اگرها و آرزوهای دور و دراز حاصلی جز گذران بیهوده عمر نیست. سکوت دیگران مبنی بر رضایت آنان از اعمال تو نیست، آنها منتظرند تا خود تصمیم بگیری. پس فرصت را از دست نده که پشیمان خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* اگر من از جمال تو یک بوسه بگیرم، چه می شود و چه نقصانی روی می دهد. اگر با نور و درخشش تو جلوی پای خود را ببینم، چه می شود.

* عجبا من سوخته دل اگر ساعتی در پناه سایه آن سرو بلند بنشینم و آرام گیرم، چه می شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انجام این نیت را از خداوند طلب کن. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و شبی سوره مبارکه المجادله را بخوانید به شرط آنکه با حضور قلب و معنی باشد. تا گشایش حاصل شود. برای اجرای این نیت نباید بی تابی و بی حوصلگی کنید زیرا مصلحت شما در این است که ابتدا مقدمات آن فراهم شود. پس با توکل به خدا با ایمان قوی اقدام کن.

۳- او قدری فریبکاری می کند. شما باید کاملاً مواظب و هوشیار و زیرک باشید که فریب چرب زبانی هایش را نخورید.

۴- مسافر شما شتاب دارد. به او بگویی کارش انجام می گیرد اما وقت لازم است.

۵- وسواس را کنار بگذارید و با همسرخود مهربان باشید. زیرا او گرفتار ناراحتی شده که نمی تواند به شما بگوید. در معامله ای هم ضرر کرده ولی به زودی جبران می شود. بیمار حالش تغییر نمی کند. از ریسک کردن، تغییر شغل و مکان منصرف شوید. مرا نیز دعا کنید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، کمک رسان، قابل احترام، با وفا، کله دار، کمال گرا، مخترع، مشاور خوب، فرشته خو، کمیاب، خوب، رویایی، بی ریا، با حس ششم قوی، خوش رو، اهل کشف، روشنفکر، زیرک، خوش باطن و با ایمان.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 137 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت غمگین و سرخورده شده ای. از کسی خنجر خورده ای که هیچ توقعش را نداشتی. بعد از مدتها که از دل و جان برای او مایه گذاشتی تنهایت گذاشت. شاید اشکال از خود توست که در انتخاب دقت لازم را نکردی. اکنون بدنبال راه چاره می گردی اما بدان که تنها چاره تو این است که از همین جا برگردی، زیرا جلوی ضرر را از هر جا که بگیری منفعت است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او چون مردد است، نمی تواند تصمیم عاقلانه بگیرد. بنابراین دست به کارهایی می زند که موجب ناراحتی شما می گردد. پس بسیار بجاست اعتماد او را جلب کنی و برایش هدیه ای بخری و بدون تعارف مطالب را با او در میان بگذاری.

۲- او نیز به شما علاقه مند می باشد اما بیچاره راز و رمز عشق را نمی داند و خیال می کند اینگونه موفق تر است. از افراد سیگاری و معتاد جداً دوری کنید، چون شما از خانواده ای اصیل هستید و دارای ریشه ای قوی می باشید.

۳- سه فرزند در طالع دارید که دومی شخص مهمی می شود. ارزش خود را بدانید. اجرای این نیت با دقت، سرعت عمل لازم درکار، راهنمایی از یکی از اساتید و مشاوره توام با کوشش و علاقه لازم دارد. بر خدا توکل و نذر خود را ادا کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جدی، محتاط، پر انرژی، پر کار، مورد توجه، با اراده، اهل عمل، برنده نهایی، رفیق دوست، مصمم، مسئول، استثنایی، مدیر لایق، اهل رقابت، مورد احترام، با ایمان، کمک رسان، رقیق القلب، زود رنج، دست و دلباز و عاشق خانواده.

۵- دیگران را به خاطر او نفروشید ولی به او تفهیم کنید که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. حوصله داشته باشید و زود تصمیم نگیرید زیرا آتش تند، زود خاکستر می شود. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید. تو را به عشق، به آب، به گیسوان شب و دم سپیده شادی سوگند می دهم: "عروس باش اما عروسک مباش !"

۶- جدیداً خانواده شما دچار سردرگمی در معامله یا تغییر و تحولی شده اند. به آنها بگویید فعلاً دست نگه دارند و دقیقاً ۳۰ روز دیگر اقدام کنند که به نفع آنهاست.

۷- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:

* جانان از من دل ربود و در عین حال، رویش را از من پنهان کرد. برای خاطر خدا و بحق خدا انصاف دهید که این بازی را با چه کسی می شود انجام داد !

* ای باد صبا اگر چاره گر هستی، وقت چاره است زیرا که درد و بلای اشتیاقم قصد جانم را داد، پس از جانان خبری بیاور که طاقتم از سر گذشته است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 288 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همه امکانات برای تو فراهم است تا بتوانی از زندگی خود لذت ببری. زندگی بسیار زیبا و خوشی به تو روی خواهد آورد به شرط آن که به مدد عقل بهترین راهها را برای زندگی انتخاب کنی. فرصتها را غنیمت شمری که لحظه ای غفلت باعث پشیمانی و شکست است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرچه زودتر این نیت را عملی کنید و قدم پیش بگذارید زیرا زمان کاملاً مساعد می باشد. اگر در این راه به ناملایماتی برخورد کردید، بگویید نترسد. زیرا کارهای بزرگ با خطر همراه هستند ولی موفقیت متعلق به شما و همراه اوست. با همت، اراده، سرعت عمل همراه با دقت بر رقیبان پیروز می شوید.

۲- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار هستید و خوشبختانه روزگار بر وفق مراد شما حرکت می کند. طالع شما در برج سعد می باشد. پس بر خدا توکل کنید و دست به اقدام بزنید و هراسی به دل راه ندهید که موفقیت در چند قدمی شماست.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* کسی که از عشق دلبر یار، غم در خاطر دارد و به عشق مبتلا شده است، بگو حالی که داری، سبب حسادت و رشک دیگران است. پس برای مصون ماندن از چشم زخم، برای خود اسپند دود کن که کار و باری خوب داری.

* عروس طبع و سرشت را از فکر و خالص زینت می بندم و معانی خالص پیدا می کنم زیرا در نقش بازی زمانه، نگاری زیبا به چنگ آوردم.

* شب صحبت را غنیمت شمار. داد خوشدلی را بگیر که روزگار بر وفق مراد است زیرا جویبار زیبا و مهتابی که به دل ذوق می بخشد، هر دو موجود است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- این نیت بسیار خوبست و عملی می گردد. پس به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. پس مبارک باشد. اگر قصد تجارت دارید و می خواهید در معامله سودی ببرید، با حضور قلب و معنی سوره مبارکه الحجر آیه ۲۰ تا ۲۸ و سوره اعراف آیه ۱۰ تا ۱۸ را بخوانید. مسافر شما حال و کارش خوبست. بیمار شفا می یابد. شغل و ثرونی به دست می آورید و به مقامی مهم می رسید. مسافرتی مهم و خوب در پیش دارید که مبارک است.

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 398 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به قصد خیر نیتی کرده ای در انجام آن مصر باش و به وسوسه های نفس و سخن دشمنان اعتنایی نکن. زندگی زیبا و آرام خود را بیهوده تلخ مکن. از راهنمایی های افراد با تجربه استفاده کن و از دوستان واقعی خود هیچ چیز را دریغ مدار تا به یاری آنها و توکل به خدا به موفقیت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- زندگی آسوده ای دارید. آن را به درد و رنج مبدل نکنید. حال که موقعیت و اقبالی به دست شما داده شده، هم بخورید و هم انفاق و محبت به دیگران داشته باشید. این پند را واقعا گوش کنید که قطعا زندگی بهتری در انتظار شما خواهد بود.

۲- دست عشق، شخص عاقل را به زنجیر نکشیده است، بنابراین آدم عاقل فعلا عاشق نمی شود چون هر چیزی زمانی دارد. موقع انجام این نیت هنوز نرسیده است.

۳- اگر چه صد جان فدای دوست باید کرد، اما ممکن است افرادی در لباس دوستی، در حقیقت دشمن باشند. پس باید کاملا مواظب بود. شیطان آنها را وسوسه می کند پس باید شما عقلتان را جمع کنید و گوش دل به سخنان بزرگترها بدهید. فعلا زمان انجام این کار نمی باشد. پس بهتر است صرف نظر کنید.

۴- نذری که کرده اید، ادا کنید و برای بهبود و گشایش سوره مبارکه انشقاق را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش، حاصل می شود. نگران نباشید. این عبارت را حتما به خاطر بسپارید: "کسی که ده ها دفعه روی سنگی بلغزد، مستحق آن است که هر دو پایش بشکند."

 فال حافظ ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 406 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نادانسته و ناخواسته خطایی مرتکب شده ای که بین تو و او فاصله انداخته. به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فرو گذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- سرشت شما چنان است که از هر ناراحتی، بشدت اظهار دلتنگی و از هر خوشی، بیش از اندازه اظهار شادمانی می کنید. به همین جهت هیچ چیز و هیچ کجا، شما را راضی و قانع نمی سازد در حالیکه این دنیا سراسر اندوه و شادی است و خوش به حال کسی که دم را غنیمت بداند.

۲- مساله ای که اندیشه و ذهن شما را مشغول کرده است، نیاز به زمان و موقعیت مناسب تری دارد. پس عجله نداشته باشید بلکه از روی حوصله، دقت توام با آگاهی و سرعت عمل اقدام کنید و از استاد راهنمایی کمک بگیرید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نیاز خود را با خداوند در میان بگذراید و نذری کنید که گشایش بسیار است.

۴- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:

* ای جانان برای تماشا و دیدار هلال ماه نو بیرون آمدی، از هلال ابروان من شرم کن و پی کار خود برو و از کنار من دور باش.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- مسافرت مفید است زیرا مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار وضعش به همین صورت باقی می ماند. قرض داده می شود. تغییر مکان با تاخیر انجام می گیرد. مسافر فعلاً مشغول کار خود می باشد.

۶- خداوند مخالف سه چیز است: پرگویی، پر خوابی و پرخوری.

شفاعت سه گروه پذیرفته می شود: پیغمبران، علاما و شهیدان.

پس برای موفقیت و کامیابی با آنان باش.

۷- از سر و صداهای او ترسی نداشته باشید. وی مانند خرگوش می دود، مانند آهو عمل می کند و مانند زنبور نیش می زند. پس شما نباید از میدان بدر روید چون بیش از آنچه فکر می کنید، وی محتاط و ترسو است. پس نترسید و اقدام کنید زیرا آینده در دستان انسان های عاقل است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • هاحر
    0

    من و شوهرم زیاد راحت نیستیم خودش یکی دیگه رودوست داره وهمش دنبالش هست ایا روزی میاد بیخیالش میشه

  • پری 💐
    0

    فروردین ماه هستم ممنون درست بود 🌹👌🏽

  • ناشناس
    0

    سلام من فال خواندم دقت بیشتری کردم من کسی دوست ندارم که صرف نظر کنم بله درسته رنج بهم رساندن این رسم دوستداشتن نیست 🤔🙄