باورت نمیش موهاتو با نوشابه بشوری چه معجزه ای میشه | به راحتی آب خوردن موهاتو با نوشابه صاف کن

به همین دلایل باید موهای خود را با نوشابه کولا بشویید.

کدخبر : 13525
سایت سرگرمی روز :

شستن موهایتان با نوشابه کولا می تواند فواید زیادی داشته باشد

آیا رویای داشتن موهایی پر از موهای زیبا را دارید اما آیا واقعیت کمی تلخ تر است؟ اگر موهای ضعیف و کدر دارید، ممکن است بخواهید به خواندن این ترفند مربوط به نوشابه کولا ادامه دهید. تو تنها نیستی؛ بسیاری از خانم ها موهایی دارند که حجم و درخشندگی ندارند. اگر به کارهایی که ما روی موها انجام می‌دهیم فکر کنید خیلی عجیب نیست: شستن مکرر، رنگ کردن، صاف کردن و فر کردن موها هیچ کمکی به موهای ما نمی‌کند. خوشبختانه، یک محصول ساده وجود دارد که ممکن است تفاوت را ایجاد کند، و شما احتمالاً یک بطری از آن را در یخچال خود دارید.

شستن موهایتان با نوشابه کولا می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. ما مطمئن نیستیم که بعد از خواندن این مطلب بخواهید آن را بنوشید یا خیر، هرچند…

آیا می دانستید نوشابه کولا در واقع برای بسیاری از چیزهای مختلف مفید است؟ می توانید از آن برای رسوب زدایی کتری چای یا تمیز کردن توالت استفاده کنید. ظاهراً نوشیدنی محبوب آنقدر شیمیایی است که می تواند اشیا را تمیز کند. چه کسی می دانست؟ همچنین می توانید از آن برای پاک کردن آدامس از موهای خود (یا فرزندانتان) استفاده کنید. یک کاسه را با کوکا پر کنید و تکه مو را با آدامس در آن قرار دهید. بگذارید مدتی بماند و خواهید دید که برداشتن آدامس چقدر آسان است.

برای مطالعه نحوه شستن موهای خود با کولا برای سالم تر کردن آن به صفحه بعدی بروید و ویدیو را تماشا کنید!

ما نمی‌توانیم به شما بگوییم که آیا این واقعاً کار می‌کند یا خیر، اما اگر می‌خواهید موهای حجیم‌تری دارید، این ترفند قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. گفته می‌شود که کولا باعث می‌شود موهای شما کمتر شل شده و ساختاری «به هم ریخته» ایجاد کند – اما به روشی خوب. سطح اسیدی بالای کولا باعث بسته شدن و انقباض پوسته های مو می شود. این باعث درخشندگی موهای شما می شود. خیلی خوب به نظر می رسد، درست است؟ وبلاگ نویس زیبایی Ellko این ترفند را امتحان کرد و از نتایج بسیار راضی است. تنها چیزی که نیاز دارید دو بطری کوچک کک و آب است تا دوباره آن را بشویید!

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: