روانشناسی رابطه | روانشناسی عاطفه

روانشناسی رابطه | این نشونه ها میگه که یک نفر به شما علاقه پنهانی دارد

8 نشانه ثابت شده از نظر روانشناسی که نشان می دهد یک نفر به شما علاقه پنهانی دارد.

کدخبر : 13583
سایت سرگرمی روز :

بنابراین در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد یک نفر علاقه پنهانی به شما دارد:

دانستن عمیق ترین احساسات یک فرد دشوار است، و وقتی نوبت به قرار می رسد، تلاش برای فهمیدن اینکه آیا کسی به شما علاقه دارد یا خیر، می تواند بسیار گیج کننده باشد.پس با روانشناسی رابطه ما همراه باشید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا کسی شما را دوست دارد؟ آیا شخصی که دوست دارید پنهانی شما را نیز دوست دارد؟ در اینجا ما یک راهنما گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کند اگر دیگر نمی توانید راه خود را با همسر یا همسر خود پیدا کنید. تشخیص این نشانه ها می تواند به شما کمک کند که بین خطوط را به درستی بخوانید.

دوست داشتن می‌تواند هیجان‌انگیز، هیجان‌انگیز، اما همچنین ترسناک باشد. اما فهمیدن اینکه آیا کسی واقعاً شما را دوست دارد یا فقط دوستانه رفتار می کند ممکن است گیج کننده باشد. چیزی که آن را بدتر می‌کند این واقعیت است که یک عشق مخفی قرار است راز نگه داشته شود... یک راز.

اما آیا چیزی در مورد این شخص وجود دارد که شما را متعجب می کند که آیا او فقط عجیب است یا می خواهد با شما قرار بگذارد؟ متأسفانه ما نمی توانیم ذهن را بخوانیم. اما می‌توانیم از برخی ترفندهای روان‌شناختی برای جستجوی نشانه‌های ظریفی استفاده کنیم که می‌تواند تردیدهای ما را برطرف کند.

روانشناسی می گوید که مهم نیست چقدر سعی می کنیم احساسات خود را پنهان کنیم، در اطراف افرادی که دوستشان داریم رفتار و رفتار متفاوتی داریم. از آنجایی که نمی توانید فقط از کسی بپرسید که آیا نسبت به شما احساسی دارد یا خیر، امروز قصد داریم برخی از نشانه های علمی مبنی بر اینکه ممکن است شخصی به طور مخفیانه جذب شما شود را به اشتراک بگذاریم.

بنابراین در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد یک نفر علاقه پنهانی به شما دارد:

1. در اطراف شما عجیب رفتار می کنند

ستایشگر مخفی شما می تواند زمانی که در اطراف هستید عصبی، بی قرار و بی قرار باشد. او همچنین ممکن است از تماس چشمی با شما اجتناب کند یا با شما صحبت کند. تحقیقات نشان داده است که عاشق شدن می تواند منجر به اضطراب جدی شود.

2. مخفیانه به شما خیره می شوند

ستایشگر مخفی شما ممکن است در حالی که حواس شما پرت شده یا نگاه نمی کنید به شما خیره شده باشد. اما وقتی به آنها نگاه می کنید می توانند به سرعت به آنها نگاه کنند. به گفته محققان، خیره شدن مخفیانه نشانه این است که شما جذب کسی شده اید.

3. زبان بدن شما یک نشانه قطعی است

وقتی شما در اطراف هستید ممکن است اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند یا خجالتی تر به نظر برسند. آنها ممکن است متفاوت بایستند، به طور مکرر موهایشان را بگیرند، سرخ شوند، سریعتر صحبت کنند، از شما تقلید کنند و با مردمک های گشاد شده به شما خیره شوند. مطالعات نشان می دهد که ما تمایل داریم از زبان بدن غالب و آشکار هنگام تلاش برای جلب توجه شخصی که دوست داریم استفاده کنیم.

4. سعی می کنند در اطراف شما باشند

روانشناسان فرض می کنند که ما به دنبال نزدیکی و نزدیکی از شخصی که دوستش داریم هستیم. آنها می توانند از نظر فیزیکی به شما نزدیک شوند یا وانمود کنند که با شما برخورد می کنند و شروع به گفتگو می کنند.

5. راه های ارتباطی جدید را آزاد می کنند

ستایشگر مخفی شما همیشه به دنبال راه هایی برای برقراری ارتباط با شما و شرکت در گفتگوهای جالب یا حتی بیهوده خواهد بود. آنها سعی می کنند زمان بیشتری را با شما بگذرانند، چه از طریق صحبت حضوری، تلفن، از طریق پیامک یا حتی در شبکه های اجتماعی. مطالعات نشان داده اند که "گفتگوی عاشقانه" از طریق تماس های تلفنی و رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد روابط کمک کند.

6. همیشه خندان هستند

وقتی کسی نسبت به شما احساسی دارد، هر بار که شما را می بیند نمی تواند لبخند نزند. محققان دریافته‌اند که «لبخند وابسته»، که وابستگی عاطفی را نشان می‌دهد، با «فشرده کردن لب‌ها» مرتبط است. آنها حتی ممکن است در خنده های عصبی بپرند اگر شوخی بکنید.

7. شما به دقت توجه می کنید

آنها همیشه اولین کسانی هستند که متوجه کوچکترین تغییر در ظاهر شما می شوند، تعریف می کنند و با توجه بی دریغ خود به شما گوش می دهند. تحقیقات نشان می دهد که ما بیشتر به افرادی که دوستشان داریم توجه می کنیم و چیزهای بی اهمیت در مورد آنها را به خاطر می آوریم.

8. تجربیات شخصی را به اشتراک می گذارند

آنها می توانند در مورد مشکلات و عمیق ترین رازهای خود به شما اعتماد کنند زیرا از نظر عاطفی به شما نزدیک هستند. روانشناسی نشان می دهد که ما تمایل داریم رازها را فقط با کسانی که احساس نزدیکی می کنیم در میان بگذاریم.

اینها تنها برخی از نشانه های ظریف هستند که نشان می دهد ممکن است کسی عاشق شما باشد. ممکن است نشانه‌های بیشتری وجود داشته باشد که نشان می‌دهد دل‌سوزی شما - مانند

توجه طلبی

سعی می کند باحال به نظر برسد

دست و پا چلفتی بودن

برای کمک به شما

شما را مسخره کند یا

تا تو را بخنداند

بله، برخی از این نشانه ها ممکن است آن را معقول ترین به نظر نرسانند، اما احساسات ما نیز نمی توانند.

عاشق شدن می تواند سرگرم کننده و در عین حال ترسناک باشد. ما همیشه کنترل آنها را در دست نداریم، و این می تواند باعث شود که کسی احمق به نظر برسد. اگرچه له کردن معمولاً کوتاه مدت است، برخی از آنها می توانند به عشق واقعی تبدیل شوند.

بنابراین اگر فکر می‌کنید کسی به شما علاقه پنهانی دارد و شما هم او را دوست دارید، باید اولین قدم را بردارید و به او بگویید که چه احساسی دارید.

شما هرگز نمی دانید چه زمانی یک شیفتگی ساده می تواند به یک رابطه عاشقانه و پایدار تبدیل شود.

آیا این علائم را در کسی که می‌شناسید دیده‌اید؟

آیا کسی به شما علاقه پنهانی دارد؟

از تجربیات خود در نظرات با ما در میان بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: