ترفند خانه داری | نکات خانه داری

دیگه پوست هندونه هارو دور ننداز | کاربردهای شگفت انگیز پوست هندوانه که تا حالا نمیدونستی

هندوانه یکی از محبوب ترین انواع میوه است. این هندوانه ای است که حاوی 92 درصد آب منبع معتبر است. همچنین حاوی مقدار سالم ویتامین A و C، پتاسیم، منیزیم و سایر مواد مغذی مهم است.

کدخبر : 13638
سایت سرگرمی روز :

محبوب ترین قسمت هندوانه، گوشت صورتی و پوست بیرونی آن است که شامل ضایعات سبز رنگی است که معمولاً در سطل زباله ختم می شود.

پوست آن که همان پوست سبز رنگی است که همه میوه های لذیذ غرق در آب را در خود نگه می دارد، کاملاً خوراکی است. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا نباید از شر آنها خلاص شوید.

1. ممکن است در خواب شما را بهتر کند

نه، پوست هندوانه به طور طبیعی دارای ویاگرا نیست، اما برخی تحقیقات نشان می دهد که ممکن است به مردان مبتلا به اختلال نعوظ خفیف تا متوسط ​​کمک کند. قدرت افزایش میل جنسی آن از اسید آمینه سیترولین ناشی می شود که در پوسته پوست متمرکز شده است.

یک مطالعه قابل اعتماد نشان داد که مصرف مکمل های ال سیترولین می تواند نعوظ را بدون بسیاری از عوارض جانبی بالقوه مرتبط با ویاگرا بهبود بخشد.

سعی کنید پوست هندوانه را با آب لیمو بپاشید و مقداری پودر فلفل قرمز روی آن بپاشید. هر دو افزودنی برای قلب شما و مهمتر از آن برای اندام عشق دیگری مفید هستند.

2. ممکن است به تمرین شما کمک کند

علاوه بر بهبود عملکرد شما در رختخواب، سیترولین ممکن است عملکرد ورزشی بعدی شما را نیز بهبود بخشد. با این حال، بیشتر شواهد برای این امر حکایتی است.

سیترولین باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود. یک مطالعه قابل اعتماد نشان می دهد که مکمل های سیترولین اکسیژن رسانی به عضلات را بهبود می بخشد، که ممکن است منجر به بهبود عملکرد ورزشی شود.

برای دریافت طبیعی آن، پوست هندوانه ترشی را امتحان کنید، یک خوراکی قدیمی در ایالت های جنوبی.

3. می تواند فشار خون را کاهش دهد

اگر پزشک به شما می گوید که فشار خون خود را کاهش دهید، سعی کنید هندوانه - پوست و همه چیز را بخورید. برخی تحقیقات نشان داده اند که مکمل های عصاره هندوانه می توانند به بزرگسالان چاق کمک کنند تا فشار خون را کنترل کنند.

با این حال، مکمل های سیترولین احتمالا موثرتر هستند. اکثر مطالعات منبع معتبر نشان می دهد که مکمل های سیترولین فشار خون را در افراد مبتلا به فشار خون بالا کاهش می دهد.

هندوانه یک ادرارآور بالقوه است که اغلب برای افراد مبتلا به فشار خون بالا تجویز می شود. سعی کنید برش های هندوانه کامل را فریز کنید تا یک خوراکی خوشمزه در یک روز تابستانی داشته باشید.

4. سرشار از فیبر

یکی دیگر از فواید پوست هندوانه این است که منبع غنی فیبر است. یک رژیم غذایی پر فیبر دارای فواید زیادی برای سلامتی است، از جمله موارد زیر:

فیبر به حفظ حرکات منظم روده کمک می کند و ممکن است به کاهش خطر بیماری روده بزرگ کمک کند.

فیبر می تواند به کاهش سطح کلسترول و قند خون کمک کند.

غذاهای حاوی فیبر شما را سریع‌تر سیر می‌کنند که به شما کمک می‌کند وزن سالمی داشته باشید و آن را حفظ کنید.

پوست هندوانه برای درمان زخم :

پوست هندوانه حاوی ماده ای به نام آرگنین است که میزان اکسیدنیتروژن را افزایش می دهد. از این رو رگ های خونی را آرامش بخشیده و به درمان آنژین و بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند. ترکیبات موجود در پوست هندوانه رشد ماهیچه ها را بهبود بخشیده و در درمان زخم ها مؤثر است. با خستگی مبارزه کرده و سیستم ایمنی را تحریک می کند. علاوه بر این با سرطان نیز مبارزه می کند.

بهبود عملکرد ورزشی با پوست هندوانه:

افرادی که قصد دارند توانایی ها و قدرت بدنی خود را در رشته ورزشی خود افزایش دهند پوست هندوانه مصرف کنند. این روش در ایلات غربی آمریکا از سالهای دور در میان ورزشکاران مورد استفاده قرار می گرفته. 

کاهش فشارخون با پوست هندوانه:

اگر پزشک به شما هشدار داده است که فشارخون بالایی دارید پس پوست هندوانه بخورید تا بدنتان را از بروز سکته ها ایمن کنید. محققان ثابت کرده اند که استفاده از مکمل هایی همچون پوست هندوانه برای افراد بزرگسال مبتلا به فشارخون به عنوان یک درمان خانگی و گیاهی موثر واقع شده است.

 

منبع: عصرایران
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: