کشف 7 نقطه جادویی در بدن برای تسکین درد

طب فشاری وظیفه تنظیم انرژی حیاتی در بدن را دارد.

کدخبر : 13988
سایت سرگرمی روز :

استرس ، مانند سردرد یا گرفتگی معده، عملا بخشی از زندگی روزمره است. در واقع یک بخش بسیار آزاردهنده. با این حال، تکنیک های باستانی وجود دارد که می تواند به تسکین علائم ناراحت کننده بدون استفاده از داروها یا سایر مواد شیمیایی کمک کند.

ممکن است برخی از شما در مورد طب فشاری ، یک روش باستانی طب سنتی چینی ، که برخی از مهم ترین عناصر طب سوزنی را ترجمه می کند، شنیده باشید . در مورد طب فشاری لازم نیست از سوزن استفاده کنید، بلکه فقط از انگشتان خود استفاده کنید! طب فشاری وظیفه تنظیم انرژی حیاتی در بدن را دارد.

هر کسی می تواند آن را تمرین کند، نیازی به شخص ثالث ندارد و برای درمان استرس و رایج ترین بیماری های جسمی ایده آل است.

با این حال، باید مطمئن شوید که این کار را به درستی انجام می دهید و آن را ساده نگیرید، زیرا سنت های باستانی شایسته احترام زیادی هستند. در زیر با 7 نکته کلیدی بدن، نام اصلی آنها و مزایایی که ارائه می دهند آشنا شوید. در هر نقطه، باید چند دقیقه بدون اعمال نیروی زیاد فشار وارد کنید. به یاد داشته باشید: بدون آسیب رساندن به آن فشار دهید.

1. هگو - برای سردرد

این نقطه که به طور خاص در تقاطع بین انگشت شست و اشاره قرار دارد، بالاترین نقطه عضله است که در آنجا قرار دارد.

هگو کاربردهای مختلفی دارد که شناخته شده ترین آن برای تسکین میگرن و سردرد است، اما برای مقابله با خماری ، دندان درد ، گردن درد و آرتروز نیز ایده آل است .

برای احتیاط مصرف آن در دوران بارداری توصیه نمی شود، زیرا باعث انقباضات رحمی می شود.

2. Tianzhu یا Pilar Celeste - برای بی خوابی و استرس.

تیانژو از دو نقطه بر روی ماهیچه های گردن (اسپلنیوم) تشکیل شده است که به اندازه عرض یک انگشت زیر پایه جمجمه قرار دارند. این نقاط باید چندین بار در روز فشار داده شوند تا به مبارزه با بی خوابی ، اضطراب ، خستگی و استرس کمک کنند .

این یک نکته واقعا مفید برای بهبود سلامت جسمی و روحی است.

3. نقاط خاجی - برای درد قاعدگی

نقاط خاجی مجموعه ای از نقاط هستند که در پایه ستون فقرات درست بالای دنبالچه قرار دارند . آنها باید به آرامی با هر دو دست در فواصل چند دقیقه ماساژ داده شوند.

کاربرد آن تقریباً منحصراً برای دردهای قاعدگی، درد زایمان و دردهای عمومی در ناحیه کمر است.

4. تای چونگ - برای تمرکز

در پشت پا، بین متاتارس اول و دوم قرار دارد . تای چونگ به بهبود تمرکز و حافظه و همچنین مبارزه با آلرژی ها و تقویت سیستم ایمنی کمک می کند .

5. زو سان لی - برای مشکلات معده

این نقطه فوق‌العاده که فقط 4 انگشت زیر کاسه زانو قرار دارد برای انواع اختلالات گوارشی اعم از تهوع ، استفراغ ، اسهال ، یبوست ، نفخ یا گاز ایده‌آل است . نقطه را می توان روی هر دو پا فشار داد.

6. دریای آرامش - شفای عاطفی و بهبود دفاعی

« دریای آرامش » که با نام CV 17 نیز شناخته می شود ، در مرکز جناغ جناغی ، 4 انگشت بالاتر از جایی که استخوان به پایان می رسد، قرار دارد. به آرامش، تسکین اضطراب کمک می کند و اگر کافی نبود، از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند.

نقطه باید چندین بار و در فواصل چند ثانیه ای فشار داده شود.

7. چشم سوم - برای خستگی مزمن و خستگی چشم

فشار چشم چیزی است که ما هر روز با آن زندگی می کنیم. زندگی مدرن نیاز به فشار مداوم چشم برای تماشای صفحه نمایش دارد، بنابراین چیزی برای کمک به مبارزه با خستگی چشم مورد نیاز است . این نقطه که بین ابروها قرار دارد، به عنوان چشم سوم شناخته می شود، دقیقاً همین کار را انجام می دهد.

به یاد داشته باشید که باید این کار را با چشمان بسته انجام دهید و فشار را برای چند دقیقه حفظ کنید. دفعه بعد که به هر یک از این بیماری ها مبتلا شدید، از امتحان این تکنیک فوق العاده طب چینی دریغ نکنید .

 

منبع: هلث
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: