تست شخصیت شناسی | خودشناسی

تست شخصیت شناسی | یکی از دایره ها رو انتخاب کن و نقاط ضعف و قدرتت تو عشق رو بدون

تست شخصیت شناسی زیر را انجام دهید تا ببینید در دنیای عاشقی شما چه رخ می دهد.

کدخبر : 1399
سایت سرگرمی روز :

1. ترس

شما از عاشق شدن می ترسید. یک رابطه دشوار از گذشته شما را آزرده خاطر کرده که به شما صدمه میزند، مدام به این فکر می کنید که مبادا همه چیز اشتباه پیش برود یا او شما را رها کند یا به شما خیانت کند. از فرصت عاشق شدن استفاده کنید . وقتی با ترس هایتان روبرو می شوید از پس آن برمی‌آیید و احساس آرامش می‌کنید .پشت این ترس چیزی خیلی خوبی می تواند منتظر شما باشد.

2. رمز و راز

مرموز بودن را دوست دارید و دوست دارید دیگران را کشف کنید. شما دوست دارید شخصیت و عشق خودتان را مخفی کنید. اما بدانید در عشق، به محض اینکه نسبت به هم شناخت پیدا کردید، برای هم خسته کننده می شوید. عشق های کوتاه و مختلف عشق واقعی نیستند. بین عقل و قلبتان تعادل ایجاد کنید ، عشق با استدلال هیچ وقت طعم عشق واقعی را نمیدهد.

3. ثبات

شما در عشق به دنبال ثبات هستید. شما فردی هستید که برای رابطه های طولانی، تعهد و وفاداری ارزش قائل هستید. شریکتان کسی است که با شما صادق است و می تواند به شما آرامش بدهد. شما یک هدف مشترک دارید پس خودتان باشید .شما به عشق رمانتیک که به همان سرعتی که شروع می شوند و به پایان می رسند، اعتقاد ندارید.

4. حرکت

آنچه در عشق بر شما حاکم است، هیجان و احساس است. شما چیز زیادی در مورد عشق منطقی نمی دانید. شما تحت تاثیر احساسات خود قرار می گیرید. شما همیشه برای تجربه‌های جدید آماده هستید وعاشق ماجراجویی‌ در عشق هستید. عشق در شما گاهی به همان سرعتی که شروع شده‌ به پایان می‌رسد. اما به عنوان یک زوج، در زندگی هیجان و شورو نشاط ایجاد می کنید و هرگز شریک زندگی خود را خسته نمی کنید.

5. قلب

شما ناب ترین دید از عشق را دارید. شما فردی هستید که به حرف دلتان گوش می کنید و ابراز عشق می کنید. شما می توانید به شیوه ای بی قید و شرط عشق بورزید. شما از آن دسته افرادی هستید که وقتی از قلب به قلب متصل می شوید، هیچ چیز و هیچ کس آن پیوند مقدس را نمی شکند. شما همیشه آماده کمک به شریک زندگی خود هستید اما به راحتی آسیب می بینید زیرا بسیار حساس هستید.

6. تجزیه و تحلیل

شما بسیار منطقی ، سرد و حسابگر هستید، زیرا در عشق به احساس اعتقادی ندارید و همه احساسات شما باید سنجیده شوند. برای شما، از همه چیزمهمتر ، مقررات است. اما بسیاری از اوقات، هرچند ممکن است متناقض به نظر برسد، در نهایت عاشق کسی می شوید که قلبش بر عقلش حکومت می کند. شما زیاد استدلال می کنید و هم شریک زندگی خود و هم تجربیاتی را که با هم دارید تجزیه و تحلیل می کنید و دوست دارید که آنها تحت کنترلتان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • کس وشر بود
    1

    🌹🌹🌹