طالع بینی واقعی | طالع بینی روز

طالع بینی واقعی | متولدین این ماه ها بعد از یک سال دوستی علاقه خود را از دست می دهند

3علامت زودیاک که همیشه بعد از یک سال دوستی علاقه خود را از دست می دهند.

کدخبر : 14014
سایت سرگرمی روز :

«اینجا را کلیک کنید تا بفهمید مردان مخفیانه چه می‌خواهند، اما هرگز نمی‌توانند به شما بگویند.»

فروردین ماه

برج فروردین که به خاطر طبیعت ماجراجویانه خود شناخته می شود، برای آزادی و استقلال ارزش قائل است. این ممکن است در صورت احساس محدودیت، متعهد نگه داشتن آنها در یک رابطه طولانی مدت چالش برانگیز باشد. به آنها فضایی بدهید تا اهداف و علایق شخصی خود را دنبال کنند.

علاوه بر این، با ژست‌ها یا فعالیت‌های غیرمنتظره، خودانگیختگی را به رابطه وارد کنید. عنصر غافلگیری طرف ماجراجوی آنها را زمزمه خواهد کرد.شادی را در رویارویی خواهید یافت. همه ما می دانیم که شما راحت هستید که سرسخت باشید، آن شاخ ها را قفل کنید و از تکان خوردن امتناع کنید، اما چیزی در مورد این حریف وجود دارد که برای شما مانند یک هم روحی به نظر می رسد.

نیمی دیگر با دیدگاه های مخالف. ورقه ای که به شما کمک می کند نه تنها موضع خود را در مورد چیزی بیان کنید، بلکه به شما کمک می کند تا نقطه مقابل آن را نیز آشکار کنید. ناراحت‌کننده‌ترین ویژگی شما می‌تواند امتناع شما از توضیح دادن خودتان باشد، اما این برخورد باعث می‌شود استدلال و اعتقاداتتان کاملاً واضح باشد. 

خرداد ماه

خردادی ها، یک نوع کنجکاو که از تنوع در زندگی لذت می برد. به دلیل این ماهیت، اگر یک رابطه بیش از حد معمول شود یا تحریک ذهنی نداشته باشد، ممکن است بی قرار شوند. تداوم تعهد با یک جوزا ممکن است مستلزم پرورش هیجانات و چالش های فکری مداوم باشد. علاوه بر این، جوزاها دارای جنبه بازیگوش و سبک دل هستند. بر اهمیت شوخ طبعی و خنده در رابطه تاکید کنید تا آن را زنده نگه دارید.

با مسدود کردن تعداد معینی از روزها یا ساعات اختصاص داده شده به انجام مطلقاً هیچ کاری، بهانه ای برای نه گفتن به آن رویداد شبکه ای، مهمانی که به هر حال آنقدر خسته هستید و نمی توانید به آن بروید و دوستی که خوب است، می دهید.

اما تبدیل به نقطه شکست در یک تقویم اجتماعی پر از لبه می شود. همه و همه حق ندارند در هر لحظه از زندگی شما وقت آزاد داشته باشند. شما می توانید یک شنبه کامل را به تماشای فیلم بگذرانید، بدون اینکه هیچ لباسی در کنار خود بشویید. هر چیزی که به نظر می رسد بی ثمر است، به آن متمایل شوید. باتری های شما در نهایت قادر به شارژ مجدد خواهند بود.

آذر ماه

مانند برج فروردین، افراد کمان ممکن است به دلیل عشق به آزادی و استقلال، متعهد ماندن در یک رابطه را دشوار بدانند.

صرفاً فکر محدود شدن یا تسلیم استقلال شخصی می تواند آنها را به سرعت از یک رابطه متعهدانه خارج کند. درک و احترام به نیاز آنها به استقلال، در عین حال یافتن راه هایی برای القای هیجان در رابطه، کلید جادویی برای حفظ روحیه قلب آنها می شود.

من دارم از خرده فروشی صحبت می کنم. شما به خاطر صبر، عمل گرایی، سلامت مالی تان شناخته شده اید، اما این ماه به آریانا گرانده کامل می روید و شعار این است: « من آن را می خواهم، من آن را دریافت کردم ». یک جفت کفش در فروشگاه می بینید؟ کتاب جدید در ویترین؟ کلاه خنده دار در اینستاگرام؟ فقط ببینید چقدر خوب است که برای یک بار هم که شده به خودتان «بله» بگویید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: