روانشناسی شخصیت | شما چه هستید؟ بهار ملایم، تابستان خشن یا زمستان سرد ؟

در این تست روانشناسی شخصیت آیا مانند بهار ملایم، مانند تابستان خشن هستید یا مانند زمستان سرد هستید؟

روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت در ایران مورد توجه و مطالعه قرار گرفته است. این حوزه به بررسی ابعاد مختلف شخصیت، جنبه‌های ادراکی، هیجانی، بدنی، و سازگاری فرد با محیط می‌پردازد.
کارت زیر را به طور مستقیم انتخاب کنید!

روانشناسی شخصیت
روانشناسی شخصیت

کارت های بازی سنگ صورتی پاستلی

تو مثل تابستان خشن هستی
شما سرشار از انرژی و اشتیاق هستید. شما اهداف روشنی دارید، به حرکت رو به جلو بدون ترس از موانع در مسیر خود عادت دارید و مایلید جدیدترین چیزها را امتحان کنید. شما همیشه دقیقاً به چیزی می رسید که آرزویش را دارید و برای کسی خیلی سخت است که جلوی راه شما بایستد. شما احساساتی، قوی و زود عصبانی هستید .

کارت های سنگ سفید را جمع آوری کنید

تو مثل زمستان سردی
او به ندرت لبخند می زند. ممکن است سال ها طول بکشد تا مردم اعتماد شما را جلب کنند. در عین حال بسیار آرام هستید و همین امر باعث می شود دیگران به راحتی به شما اعتماد کنند. شما در همه چیز دقیق، دقیق و هماهنگ هستید و تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار نمی گیرید و خود را تحت فشار و تنش رها نمی کنید.

کارت های کلیدی را جمع آوری کنید

شما مثل تمام فصول سال هستید
شما احساس آزادی مطلق می کنید و معتقدید که هیچ مانعی وجود ندارد که شما را از دستیابی به موفقیت باز دارد. گاهی اوقات شما بسیار رنگ پریده هستید و تحت تاثیر قرار دادن شما در میان جمعیت دشوار است، اما هرچه بیشتر تعامل کنید، افراد بیشتری می بینند که شما خوش بین، مثبت و بسیار جذاب هستید.

کارت موی سیاه

تو مثل بهار لطیف هستی
شما مهربان و مهربان هستید. شما مظهر آزادی و آرامش هستید. شما نمی توانید از ظلم یا خشونت از هر نوعی حمایت کنید. برای راحتی و مهربانی در زندگی ارزش قائل هستید. شما همیشه به کسی نیاز دارید که به شما احساس آرامش بدهد.

منبع:تحریریه مکتوب نامه

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید