طالع بینی ماه تولد | تاریخ تولدتو بگو تا بگم چه هدیه ماورائی از کائنات گرفتی

ببینید چه هدیه جادویی در هنگام تولد دریافت کرده اید!

طالع بینی ماه تولد

در طالع بینی ماه تولد امروز به موضوع هدیه ملورائی از سمت کائنات می پردازیم.هر یک از ما در بدو تولد یک هدیه استثنایی از کیهان دریافت کردیم، نیرویی ذاتی که هدف آن هدایت سفر و معنا بخشیدن به روزهای ماست. این قدرت درونی که شما همیشه احساس کرده اید تصادفی نیست. به دلیل خاصی متعلق به شماست. به عنوان مثال، اگر تاریخ تولد شما 1 اردیبهشت 1355است، می توانید آن را به این صورت درک کنید:

1 (روز تولد) + 2 (ماه تولد) + 1 + 3 + 5 + 5 (سال تولد) = 17 = 1 + 7 = 8.
وقتی عدد نهایی خود را به دست آورید، آماده خواهید بود تا قدرت درونی خود را بهتر درک کنید. بیا بریم؟!

اگر حاصل جمع شما این بود :

1 = جادو

اعتقاد بر این است که افرادی که این عدد را دریافت می کنند دارای توانایی های جادویی بزرگ هستند. آنها به خوبی با کیهان ارتباط برقرار می کنند و همیشه می دانند که باید چه کاری انجام دهند تا همه چیز آنطور که انتظار دارند اتفاق بیفتد.

آنها می توانند زندگی را برای خود و دیگران بهتر کنند و معمولاً برنامه های بسیار جالبی دارند، اما همیشه باید خیر را هدف قرار دهند، زیرا وقتی سعی می کنند همه اطرافیان خود را کنترل کنند، تمایلات شیطانی آنها بسیار قوی تر به آنها باز می گردد.

هدیه شما: هدیه خلقت.

2 = همدلی

عدد 2 با همدلی مرتبط است . از دوران کودکی شما به شدت از انرژی های مختلفی که در اطراف شما می چرخد ​​آگاه بوده اید. شما همیشه توانایی منحصر به فردی برای درک احساسات اطرافیان و ابراز همدلی و محبت به روش های منحصر به فرد داشته اید.

گاهی اوقات درک این ویژگی برای دیگران دشوار است، زیرا این یک هدیه از طرف کائنات است. هدیه جادویی شما در قلب شما نهفته است، که توضیح می دهد که چرا، حتی در مواجهه با اعمال بسیار سرزنش آمیز، می توانید دیدگاه دیگران را درک کنید. این توانایی به شما این امکان را می دهد که درد خود را کاهش دهید، به اطرافیان خود آرامش دهید، در حالی که از وجود خود آگاه هستید.

هدیه شما: همدلی و شهود.

3 = دوگانگی

از همان ابتدا استعداد ذاتی در تحقق خواسته های خود را در خود تشخیص دادید. وقتی هدفی را تعیین می کنید و متعهد به دستیابی به آن می شوید، به ندرت پیش می آید که یک مانع بتواند شما را منصرف کند. این توانایی از قدرت شدید انرژی شما و توانایی ذاتی شما برای آشکارسازی آرزوهایتان ناشی می شود.

با این حال، ذکر این نکته ضروری است که این نیرو هم برای ایجاد و هم برای تخریب اعمال می شود. بنابراین، بسیار مهم است که دائماً از افکار و خواسته های خود آگاه باشید، زیرا آنها پتانسیل تحقق آسان را دارند. مطمئن باشید که همیشه این قوه را به سمت خیر هدایت کنید و در آرزوهای خود بصیرت نشان دهید.

هدیه شما: توانایی ایجاد و تخریب.

4 = عنصر گرا

عدد 4 با تسلط بر عناصر مرتبط است و شما را به یک “عقب گرا” طبیعی تبدیل می کند. شما ذاتاً به چهار عنصر اساسی طبیعت متصل هستید: آتش، آب، هوا و زمین. با حفظ تعادل هماهنگ با خود و محیط خود، این توانایی را دارید که زندگی خود را با خرد و عقلانیت هدایت کنید.

انرژی شما دائماً بازسازی می شود و از محافظت استثنایی در برابر نیروهای طبیعی بهره مند می شوید. این کار را برای تغییر وجود شما برای انرژی منفی یا نیت های مخرب بسیار دشوار می کند. با هدیه خود می توانید با اعتماد به نفس و شادی زندگی کنید و به زندگی خود معنای عمیقی بدهید.

هدیه شما: تسلط بر جادوی عنصری.

5 = معنویت گرا

عدد “5” نشان دهنده پنجمین عنصر، روح (یا اتر در جادوی یونان باستان) است. افراد مرتبط با این تعداد به طور طبیعی با قلمرو معنوی هماهنگ هستند و ارتباطات آسان و مؤثری با این جهان برقرار می کنند.

این بدان معنی است که شما همیشه از توانایی ذاتی خود در تعامل با قلمرو معنوی آگاه بوده اید و اغلب از نیروها و انرژی هایی که در آنجا هستند کمک های ارزشمندی برای غلبه بر موقعیت ها دریافت می کنید.

هدیه شما: توانایی برقراری ارتباط با روح و تسلط بر جادوی اجدادی.

6 = مرید خورشید

عدد 6 با خورشید و هر چیزی که از آن می آید مرتبط است. هدیه شما که از کیهان می آید، ارتباط نزدیکی با این انرژی دارد و شما را به فردی با قدرت و انرژی مثبت قابل توجه تبدیل می کند. شما نور طبیعی ساطع می کنید که مسیرهای خودتان و همچنین زندگی اطرافیانتان را روشن می کند.

این ویژگی به عنوان یک شفا دهنده ذاتی و منبع الهام برای بسیاری، در عین اینکه مفید است، مسئولیت های مهمی را نیز به همراه دارد. ضروری است که همیشه عاقلانه و با در نظر گرفتن رفاه جمعی عمل کنید، زیرا هر یک از اقدامات شما به عنوان الگویی برای بسیاری عمل می کند.

هدیه شما: شفا و انتشار انرژی مثبت.

7 = مرید ماه

عدد 7 ذاتاً با ماه و تمام جادوی آن مرتبط است. هدیه تولد شما در جادوی ناب و بی‌کران ماه نهفته است، به همین دلیل است که دائماً انرژی مثبت و هاله‌ای قدرتمند از خود بیرون می‌دهید.

شناخت عمیق شما از خودتان به شما این امکان را می دهد که با اطمینان خاطر در زندگی خود هدایت شوید، با هدایت یک هدیه برای تشریفات و ارتباط قوی با شهود خود، همیشه جلوتر از نگرش های خود. علاوه بر این، بسیاری از رویاهای شما اغلب نبوی هستند، و رؤیاهایی را ارائه می دهند که شما را در پیچ و خم های زندگی راهنمایی می کنند.

هدیه شما: شهود و بینش.

8 = جادوی سنتی

عدد 8 اغلب به عنوان یکی از جادویی ترین اعداد در نظر گرفته می شود. اگر این عدد مربوط به وجود شما باشد، طبیعتاً با قدرت جادویی سرمایه گذاری شده اید. از دوران کودکی خود، تمایز روشنی بین خوب و بد نشان داده اید. حتی در غیاب راهنمایی بیرونی، مسیری را دنبال کرده‌اید که برای خودتان مفید است.

شما مجهز به نوعی “قطب نما” درونی هستید، که دقیقاً تشخیص می دهد که برای هدایت زندگی خود در مسیر درست چه کاری باید انجام دهید یا از آن اجتناب کنید. علاوه بر این، شما توانایی “دستکاری” واقعیت اطراف خود را دارید و دائماً آن را با آرزوهای خود هماهنگ می کنید. مهمتر از همه، شما از این توانایی برای خیر استفاده می کنید و به رفاه خود و دیگران کمک می کنید تا به طور مداوم بهترین زندگی خود را داشته باشند.

هدیه شما: تسلط بر دستکاری انرژی و کیمیاگری.

9 = زنگ می زنند
عدد 9 نماد اتحاد همه چیزهایی است که قبلاً آمده است و هم پایان و هم آغاز را نشان می دهد. در این دوگانگی است که شما با مواهب استثنایی به دنیا آمدید: ارتباط عمیق با خودتان، طبیعت هنری و خلاقانه که به شما امکان می دهد جهان را با اصالت و چشم اندازی منحصر به فرد درک کنید، و ظرفیتی برای شفا دادن. باورنکردنی، هم برای خودتان و هم برای خودتان. محیط اطراف شما

از آنجایی که این عدد مرگ و تولد دوباره را تداعی می کند، به شما یک ارتباط قوی در سطح معنوی می دهد. شما این توانایی را دارید که با موجوداتی که دیگر با ما نیستند ارتباط برقرار کنید و از این طریق از تجربیات انسانی که همه ما داریم فراتر بروید.

هدیه شما: تماس های معنوی، توانایی های شفابخش و ارتباط درونی.

منبع:تحریریه مکتوب نامه

  • سلام چجوری حساب کنیم روز و ماه و سال طبق گفته شما جمع شده عدد به دست امده که ۸نمیشه حداقل درست توضیح بدین هر جور حساب میکنم یه چیز بی خود در میاد سر کاریه

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید