تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | استعداد و نیروی درونییت که ازش بی خبری رو با انتخاب یک تصویر کشف کن

هر فرد یک جهان کوچک است! هر کدام از ما بر خلاف هر کس دیگری یک دنیای کامل را پنهان می کنیم! به تصاویر زیر با دقت نگاه کنید. یکی را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می کند و دریابید که چه چیزی در دنیای درونی شما غنی است!

کدخبر : 14308
سایت سرگرمی روز :

تست‌ شخصیت شناسی است که به افراد کمک می‌کند تا نوع شخصیت خود را شناسایی کنند بر اساس ۱۶ تیپ شخصیتی. این تست با بررسی ۴ مشخصه رفتاری (برون‌گرایی یا درون‌گرایی، حسی یا شهودی، منطقی یا احساسی، قضاوت‌گر یا ادراکی)، افراد را به ۱۶ تیپ شخصیتی تقسیم می‌کند4

منظره  1

و شما قلب فوق العاده مهربانی دارید! مردم در کنار شما احساس گرما و آرامش می کنند و به همین دلیل است که دیگران به سمت شما کشیده می شوند. شما می توانید به آنها کمی آرامش بدهید، زیرا شما پر از عشق به این دنیا هستید!

منظره 2

شما از بدو تولد دارای حسی باورنکردنی هستید! شما سازمان ذهنی ظریفی دارید و به همین دلیل، شهود شما بسیار توسعه یافته است. شما قادر به دیدن آنچه از چشم دیگران پنهان است، زیرا حواس شما به شیوه ای خاص تنظیم شده است!

منظره 3

شما تخیل بسیار غنی دارید! این سر و قلب شماست که می تواند برای کار و خلق شاهکارها متحد شود! احتمالاً متوجه شده اید که به روشی خاص و خلاقانه با مشکلات برخورد می کنید!

 

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • امیرعلی
    0

    سلام مگه میشه اینقددرست وواقعی?!
    شهود2🌹
    ممنون