تست شخصیت شناسی سحر و جادو | آیا جادو طلسم شده اید؟

عکس مورد علاقه خود را انتخاب کنید و رویای خود را که قرار است محقق شود کشف کنید!


جادو شدن

امروز با این تست شخصیت شناسی باید بدانید چه رویایی به زودی محقق خواهد شد! تصویری را که بیشتر شما را جذب کرده است انتخاب کنید و تفسیر زیر را بخوانید تا بدانید در آینده نزدیک چه چیزی در انتظار شماست.

تست شخصیت شناسی
تست شخصیت شناسی

تصویر 1
گاهی اوقات به رویای خود مانند ابری دوردست در آسمان نگاه می کنید و همیشه متوجه نمی شوید که به زودی محقق خواهد شد. این آرزویی است که به طور اتفاقی در زندگی شما ظاهر شد، مانند ستاره ای که دوباره در طاق آسمان شب شروع به بازی کرد و احساس می کنید که چگونه به شما اشاره می کند، اگرچه همیشه آن را جدی نمی گیرید.

گاهی اوقات اتفاق می افتد که افکار شما از رویای شما دور است و حتی به تحقق احتمالی آن فکر نمی کنید. اما چیزی در درون شما وجود دارد که زمزمه می کند که این فقط یک زمان است و رویای شما قطعاً محقق خواهد شد. این مانند اخباری در مورد چیز بزرگ و مهمی است که به زودی در زندگی خود خواهید یافت، بدون اینکه حتی از آن مطلع باشید.

با وجود تغییرات نامحسوس در قلب و روح خود به ریتم روزانه خود ادامه می دهید و تنها گاه گاهی در لحظات خلوت خلوت خواب خود را به یاد می آورید. اما هر چه به لحظه اعدام او نزدیکتر می شد، نوعی اضطراب و هیجان درونی را بیشتر احساس می کردید، گویی نزدیک بودن یک واقعه باورنکردنی را پیش بینی می کردید.

و هنگامی که لحظه حقیقت در نهایت به صدا در می آید، زمانی که رویای گرامی شما محقق می شود، چقدر مهم و واقعی است آشکار می شود. و خواهید فهمید که حتی اگر در ابتدا او را جدی نمی گرفتید، او همیشه در بال ها منتظر بود تا با تمام زیبایی و عظمت خود را به شما نشان دهد.

تصویر 2
اکنون احساس می‌کنید که ذهنتان در جستجوی رویایی که آرزوی دستیابی به آن را دارید می‌جنگد. نگاه شما به آینده معطوف می شود ، جایی که بازتاب روشن آرزوی شما از قبل مانند ستاره ای در آسمان می درخشد و احساس می کنید چگونه انرژی این ایده شروع به پر کردن شما می کند.

رویای شما به طور مبهم در مقابل شما ظاهر می شود، مانند یک معما که باید حل شود. هر چه بیشتر در افکار خود کاوش کنید، تصویر آینده مورد نظرتان واضح تر می شود. دلت به این ایده باز می شود، مثل گلی زیر اولین پرتوهای خورشید بهاری، و احساس می کنی که این دقیقاً همان چیزی است که مدت هاست در بال انتظارت را می کشد.

تسلیم جادوی افکار خود شوید و اجازه دهید رویای شما در تخیل شما با شکوه تمام به واقعیت تبدیل شود. این تصویر را عمیقاً استشمام می‌کنید، انگار در یک روز بهاری در هوای تازه نفس می‌کشید و احساس می‌کنید که شروع به نفوذ به عمیق‌ترین وجود شما می‌کند. رویای شما به بخشی از شما تبدیل می شود، تجسم آرزوی شما.

بنابراین، وقتی دوباره چشمان خود را باز کنید، احساس خواهید کرد که چگونه جهان اطراف شما شروع به تغییر می کند و با موج قصد شما سازگار می شود. رویای شما آماده تحقق است و فقط باید دوباره به آن نگاه کنید تا متوجه شوید که در دستان شما به واقعیت تبدیل شده است. باور کنید – رویاها به حقیقت می پیوندند.

تصویر 3
رویای خود را در خواب دیدی، مانند یک حادثه جادویی، مانند هدیه سرنوشتی که در عالم رویا با آن روبرو شدی. این تصویر مانند نوری که در تاریکی می درخشد در قلب شما ماند و شما را مملو از احساس خوشبختی طولانی مدت کرد. از آن زمان به بعد، انگار منتظر لحظه ای بوده اید که این رویا به واقعیت تبدیل شود.

هر بار که چشمان خود را می بندید، همان تصویر را می بینید – رویای خود را، درخشان و زیبا، مانند ستاره ای در آسمان. شما را می خواند، توجه شما را جلب می کند، مانند وعده برآورده شدن آرزوی گرامی شما. هر چه بیشتر به او ایمان بیاورید، او با وضوح بیشتری در افکار شما ظاهر می شود، گویی به تجسم قریب الوقوع او اشاره می کند.

این احساس مانند یک پیشگویی جادویی به شما نزدیک می شود، مانند باد گرم یک صبح بهاری که به آرامی پوست شما را قلقلک می دهد. شما احساس می کنید که رویای شما از قبل نزدیک است، و مانند گیاهی که به نور می رسد، به سمت شما دراز می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درهای قلب خود را باز کنید تا این نور وارد شود و به شما این فرصت را بدهد که عزیزترین آرزوهای خود را برآورده کنید.

وقتی بالاخره لحظه فرا رسد، احساس می‌کنی که چگونه واقعیت و رویا با هم ادغام می‌شوند، چگونه ستاره زمین را لمس می‌کند و احساس می‌کنی که رویای تو جزئی از وجودت شده است. مثل یک اتفاق مقدر به حقیقت می پیوندد و می دانی که هر چه دیده و آرزو کرده ای به خاطر ایمان و استقامت تو ممکن و واقعی شده است.

تحریریه مکتوب نامه

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید