تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک تصویر انتخاب کن تا بگم چه نوع رابطه ای قراره برات پیش بیاد

تست شخصیت متکی به دست گرفتن : وضعیت فعلی رابطه شما با همسرتان چگونه است؟ با تست شخصیت متکی به دست گرفتن می توانید کاملاً متوجه شوید. پس اگر علاقمند به این تست هستید با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه شوید. در این یادداشت خواهید دانست که رابطه عاشقانه شما واقعاً چگونه پیش می رود، بسیاری از کاربران پاسخ هایی را پیدا کردند که از این تست شخصیتی انتظار نداشتند، جرات کنید آن را انجام دهید تا حقایق رابطه خود یا اطرافیان خود را کشف کنید.

کدخبر : 14488
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت متکی به دست گرفتن

برای حل این تست باید چند ثانیه وقت بگذارید، کمی فکر کنید و ببینید که معمولاً نحوه گرفتن دست همسرتان چگونه است. اگر هنوز ازدواج نکردید و می خواهید نوع رابطه و وضعیت زندگی عاشقانه اطرافیان خود را بدانید، می توانید به این آزمون مراجعه کنید.

تفسیر تست شخصیت متکی به دست گرفتن

اکنون که نوع دست گرفتن خود و شریک عاطفی خود را شناسایی کنید، می توانید به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تصویر 1

زوج هایی که دست در دست هم می گیرند به این معنی است که هر دو استقلال خود را در اولویت قرار می دهند. آنها یک زوج هستند، اما می دانند چگونه به فضای یکدیگر احترام بگذارند. همچنین می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که زن و شوهر لحظه‌ای حساس را سپری می‌کنند که یکی از آن دو احساس می‌کند که نیاز به بازگشت به روزهای تازه آشنایی دارد.

تصویر 2

این شکل مربوط به اشتیاق است. انگشتان در هم تنیده نماد شور و شوق و ارتباط قوی بین دو نفر است. هنگامی که اینگونه دست ها را می گیرید، مهم است که هر دوی شما دست طرف مقابل را محکم بگیرید. اگر یکی از دستان شما خیلی شل باشد، نشانه خوبی نیست.

تصویر 3

اگر به این ترتیب دست در دست بگیرید، به این معنی است که پیوند شما بر اساس محبت است، نه بر اساس اشتیاق. همچنین نشان می‌دهد که هر کسی که کف دست را رو به پایین قرار دهد، شخصیت قوی‌تری دارد، اغلب ابتکار عمل می‌کند و قاطع‌تر است.

تصویر 4

گرفتن بازوی شریک زندگی اغلب در رویدادهای اجتماعی استفاده می شود. هر که بازو را بگیرد یعنی به دنبال حفاظت است یا در لحظه ای از زندگی قرار دارد که به دنبال امنیت است. زوج هایی که نسبت به یکدیگر علاقه بی چون و چرا دارند از این سبک همواره پشتیبانی می کنند.

تصویر 5

یعنی ارتباط و رابطه شما در اوج هست، اما این نوع دست گرفتن همیشه نیز چیز مثبتی نیست، چرا که تا اندازه ای به احساس تملک بر طرف مقابل نیز مربوط می شود.

منبع: چشمک
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: