روانشناسی شخصیت برای مجردها | بگو مرد دیدی یا زن تا بگم چرا تا حالا مجرد موندی

هنگامی که پاسخ خود را دریافت کردید، ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که این نتیجه در مورد دلایل شما چه چیزی را نشان می دهد…


روانشناسی شخصیت

اگر می خواهید حقیقت مجردی خود را کشف کنید، در جای درستی هستید. در روانشناسی شخصیت شرکت کنید و شگفت زده شوید!

تأثیر مجردی بر زندگی افراد، از جمله موقعیت اجتماعی آنها، در طول سال ها تغییر کرده است. سال‌ها پیش، مجرد ماندن طولانی‌مدت برای زنان و مردان بدبین بود. در حالی که آنها به یک شریک نیاز داشتند تا خانواده و حمایت آنها را دریافت کنند، آنها به خانواده ای نیاز داشتند تا ارزش خود را به عنوان تأمین کننده ثابت کند.

از سوی دیگر، در جامعه امروزی، ما آزادی بسیار بیشتری برای انتخاب داریم که در چه مقطعی از زندگی می‌خواهیم در کنار کسی باشیم. اگرچه قضات وجودشان متوقف نشده است، اما به نظر می رسد که مردم بیشتر به تأیید خود از هر کسی علاقه مند هستند.

امروزه دیدن مردان و زنان 40، 50 ساله یا بیشتر، مجرد، بدون فرزند و بسیار خوشحال، که از سفر خود راضی شده اند، عجیب نیست و دیدن این که مردم سعی می کنند واقعی زندگی کنند، واقعاً جالب است.

با این حال، هنوز بسیاری هستند که برای روابط عاشقانه ارزش قائل هستند، آنها را برای یک زندگی شاد اساسی می دانند و به دنبال شریکی برای “پایان خوش” خود هستند.

اگر جزئی از این گروه هستید و می خواهید نیمی از پرتقال خود را پیدا کنید، اما نمی توانید این کار را انجام دهید، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید، ممکن است قبلاً کائنات را نفرین کرده باشید و فکر کرده اید که شاید برای اینکه تنها باشید به دنیا آمده اید. ممکن است قبلاً همه کسانی را که وارد زندگی شما می شوند قضاوت کرده باشید و حتی فکر کرده باشید که مشکلی در شما وجود دارد، اما من اینجا هستم تا به شما بگویم که می تواند درست باشد.

در واقع، مسئولیت بسیاری از شکست‌های ما، انتظاراتی که ایجاد می‌کنیم و ناپختگی و عدم آمادگی عاطفی ما برای مقابله با یک رابطه عاشقانه است. گاهی اوقات حتی یک فرد خوب در کنار خود داریم، اما بهترین راه مقابله با آنها و اتفاقات پیش بینی نشده را نمی دانیم، در نتیجه منجر به خراب شدن رابطه ای می شود که می تواند جالب باشد.

در آزمون امروز سایت مکتوب نامه ، نشان خواهیم داد که آیا این موضوع برای شما صادق است و چه نگرشی مانع از ورود شما به یک رابطه موفق می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر نشان داده شده در بالا را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و به ما بگویید که آیا ابتدا چهره مرد یا زن را دیدید.

هنگامی که پاسخ خود را دریافت کردید، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که این نتیجه در مورد دلایل مجردی شما چه چیزی را نشان می دهد!

و آنجا؟ کدام چهره را ابتدا دیدید؟ زن ممکن است راحت‌تر دیده شود، چون روبه‌روی ما است، اما برخی از افراد به روش‌های مختلف مسائل را مشاهده می‌کنند و ممکن است ابتدا با مرد روبرو شده باشند.

اگر اول زن را دیدی
بدون هیچ شکی، شما هنوز مجرد هستید زیرا نمی دانید چگونه به اشتراک بگذارید. در یک رابطه عاشقانه، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به اشتراک بگذاریم: توجه، محبت، مراقبت، زمان، رویاها.

همانطور که همیشه خود را در اولویت قرار می دهید و می خواهید از همه جلوتر باشید، نمی توانید برای شریک زندگی خود خوشحال باشید، لحظات خوب زندگی را جشن بگیرید و رابطه خود را به عنوان یک رقابت تلقی نکنید. تا زمانی که یاد نگیرید سخاوتمندتر باشید، به عشق سالم و پایدار نخواهید رسید.

اگر برای اولین بار مرد را دیدید
اگر این چهره توجه شما را به خود جلب کرد، دلیل اینکه هنوز مجرد هستید این است که خیلی خوب هستید و نمی دانید چگونه تعادل خود را حفظ کنید. شما آن شریکی هستید که دوست دارید دیگری را راضی کنید و نمی توانید “نه” بگویید، و اگرچه معتقدید این یک تفاوت مثبت است، اما می تواند به شما آسیب جدی برساند.

زمانی در تمام روابط شما فرا می رسد که متوجه می شوید تنها شما هستید که سعی می کنید جرقه را زنده نگه دارید و به نظر می رسد که طرف مقابل حتی بدون شما هم خوب است. این برای کسانی است که بیش از حد خود را می دهند. یاد بگیرید که دلتنگ شوید و برای خود ارزش بیشتری قائل شوید، این مطمئناً به شما کمک می کند فقط افرادی را که برایتان مهم هستند نزدیک خود نگه دارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید