فال تاروت | فال تاروت روز

فال تاروت 2 فروردین ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

فال تاروت روز و دقیق خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید؛ ما سعی میکنیم دقیق ترین فال تاروت را برای شما ارائه دهیم.

کدخبر : 14603
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت یک روش پیش‌بینی و پژوهش درباره آینده است که از کارت‌های تاروت استفاده می‌کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که در تعبیر افکار و احساسات فردی استفاده می‌شود. با استفاده از فال تاروت، افراد می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌هایی درباره آینده و شرایط فعلی خود دریافت کنند. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال تاروت دقیق برای پیشگویی اتفاقات فردای شما را ارئه دهیم:

♈ فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین

حمایت خانواده

– موضوعات و مذاکرات خانوادگی

– خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب

توضیح :

این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.

اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

عبارت شفابخش :

من از جهت درونی و بیرونی ثروتمند و سعادتمند هستم، و از همه چیز با حق شناسی و بخشندگی لذت می برم.

♉ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اردیبهشت

وضعیت مشکوک

– خطرات پیش بینی نشده

– دوست را از دشمن تشخیص دهید

– دشمنان پنهان

– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید

توضیح :

شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

عبارت شفابخش :

تاریکترین بخش شب می گذرد و سپیده ی سحر فرا می رسد.

♊ فال تاروت روزانه برای افراد متولد خرداد

بسوی اهداف والاتر – عزم رفتن

– رها کردن وابستگی های عاطفی

– آغاز دوره ای جدید

– نا امیدی در عشق

توضیح :

شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

عبارت شفابخش :

من در جستجوی آگاهی عمیق تری هستم.

♋ فال تاروت روزانه برای افراد متولد تیر

نگرانی

– نا امیدی و افکار بیهوده

– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است

– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح :

هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش :

همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

♌ فال تاروت روزانه برای افراد متولد مرداد

مسافر – مرد جوان

– مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت

– تغییر مکان

– جابجایی

توضیح :

با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.

دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

عبارت شفابخش :

هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.

♍ فال تاروت روزانه برای افراد متولد شهریور

اضطراب – وجدان آگاه

– کشمکشهای درونی

– ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید

– مجبورید نظر عده ای را جلب کنید

– ترس و نگرانی

توضیح :

تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.

این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش :

تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای افراد متولد مهر

گشایش

– گشایش در کارها

– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن

– اقدامات نیکوکارانه

توضیح :

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.

نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش :

اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

♏ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آبان

رسیدن به مراد – رضایت

– آینده درخشان

– آرزویی که ممکن است براورده شود

– سلامتی جسمی

– وفور

– خوشحالی و شادمانی

توضیح :

رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذرا باشید.

عبارت شفابخش :

خوشبختی حالت طبیعی من است.

♐ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آذر

رهایی از غم – آرامش

– استراحت پس از یک دوره کشمکش

– از نگرانی بیرون آمدن

– رهایی از رنج

توضیح :

لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.

از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

عبارت شفابخش :

من در وجود خود احساس صلح و آرامش می کنم.

♑ فال تاروت روزانه برای افراد متولد دی

مرد قابل اعتماد – توانگری

– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی

– یک تاجر بالیاقت و باهوش

– قابلیت اعتماد و اعتبار

– موفقیت های مالی و اقتصادی

– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح :

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.

حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش :

از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

♒ فال تاروت روزانه برای افراد متولد بهمن

شکست – ناکامی

– تحقیر – بی انصافی و ظلم

– تهمت یا افترا

توضیح :

از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد.

پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست.

در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهای فراوانی ایجاد می گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می سازد.

عبارت شفابخش :

من نیروی لازم را برای پیروزی راستین در اختیار دارم.

♓ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اسفند

قاطعیت – تصمیم

– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد

– یک اتفاق مهم

توضیح :

در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

عبارت شفابخش :

من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: