تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | چقدر آدم کاریزماتیک و جذابی هستی؟ اینو بستنی مورد علاقت نشون میده

بستنی مورد علاقه شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه.

کدخبر : 14736
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت بستنی:

بستنی یک دسر بسیار خوشمزه است که طعم‌های متنوعی دارد. برخی افراد وانیل کلاسیک را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر شکلات را ترجیح می دهند. کسانی هستند که همه انواع بستنی را به یک اندازه دوست دارند، اما اکثر مردم بستنی مورد علاقه خود را دارند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا یک بستنی را به بستنی دیگر ترجیح می دهید؟ به خاطر شخصیت شماست در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه شخصیت شما بر ترجیحات بستنی شما تأثیر می گذارد و بستنی مورد علاقه تان در مورد شما چه می گوید.

1. وانیل

وانیل محبوب ترین طعم بستنی در جهان است. این یک طعم کلاسیک است که می توان آن را به تنهایی یا با سایر غذاهای لذیذ مانند وافل و دونات لذت برد. اگر بستنی مورد علاقه شما نیز وانیل است، شما یک پرنده آزاده هستید. شما فردی تکانشی، ریسک پذیر و ماجراجو هستید. شما مستقل هستید و برای آزادی خود ارزش قائل هستید. شما دوست ندارید که در زندگی کاری یا روابط خود محدود شوید. شما بر اساس احساسات و نه منطق تصمیم می گیرید، اما خلاقیت زیادی نیز دارید.

2. شکلات

شکلات بعد از وانیل دومین طعم محبوب بستنی است. با توجه به اینکه شکلات به خودی خود یک دسر خوش طعم است که در قهوه، آب نبات و چندین دسر دیگر نیز استفاده می شود، شگفت آور است. عاشقان شکلات تمایل دارند کاریزماتیک و فریبنده باشند. اگر بستنی مورد علاقه شما شکلاتی است، به احتمال زیاد در برقراری روابط عالی هستید، اما در حفظ آنها خیلی خوب نیستید. شما معاشقه، پر از زندگی و تحریک کننده هستید. شما هم ساده لوح و متحرک هستید.

3. توت فرنگی

توت فرنگی یکی دیگر از طعم های کلاسیک بستنی است. توت فرنگی انتخاب ترجیحی افراد درونگرا است. در یک مطالعه، مشخص شد که دوستداران توت فرنگی، بردبارتر، فداکارتر و محتاط تر هستند. اگر اغلب و ناآگاهانه بستنی توت فرنگی را به جای دیگران انتخاب می کنید، شخصیتی درونگرا دارید. اما شما هم کاملا منطقی و متفکر هستید. طبیعت خجالتی و ساکت شما می تواند برای دیگران راهگشا باشد، اما وقتی با مردم راحت می شوید، واقعاً از بودن در اطراف لذت خواهید برد.

4. قهوه

یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان، قهوه، طعم بستنی مورد علاقه است. مصرف قهوه، چه به صورت نوشیدنی و چه به صورت منجمد، فقط لذت بخش است. بستنی قهوه به عنوان مورد علاقه شما نشان می دهد که شما در لحظه زندگی می کنید و شخصیتی شاد دارید. ویژگی های شما شبیه به دوستداران شکلات است، اما شما کمی سنتی تر هستید. شما اغلب بیش از حد متعهد می شوید و سپس وظایف را قبل از اتمام آنها رها می کنید. شما فاقد مسئولیت هستید و طوری رفتار می کنید که انگار چیزی برای از دست دادن ندارید. با توجه به شخصیت بیش از حد خود، شما نیز به راحتی خسته می شوید و نیاز به تحریک مداوم دارید.

5. چیپس شکلاتی نعنایی

شکلات چیپس نعنایی یکی دیگر از انواع رایج بستنی شکلاتی است که چیپس های شکلاتی ترد را با نعناع خنک و خوش طعم ترکیب می کند. دوستداران چیپس شکلات نعناع پر از جاه طلبی و اعتماد به نفس هستند. شما از آن دسته افرادی هستید که هرگز از دعوا فرار نمی کنید و حتی ممکن است به دنبال آن بروید. شما اهل بحث و جدل هستید و جلب رضایت شما دشوار است. شما استانداردهای بالایی دارید و همچنین دوست دارید از چیزی که به نظرتان ضعیف است انتقاد کنید. دوست دارید از قبل برنامه ریزی کنید و تمایل دارید برای همه نتایج ممکن آماده بمانید، بنابراین هیچ چیز شما را شگفت زده نمی کند. با وجود اینکه سرسخت هستید و دوست دارید راه خود را طی کنید، اما وفادار و قابل اعتماد هستید.

6. پسته

پسته شاید معروف ترین بستنی نباشد، اما قطعا یکی از خوشمزه ترین بستنی های موجود است. دوستداران پسته ویژگی های درون گرا و برون گرا از خود نشان می دهند. اگر بستنی مورد علاقه شما پسته است، سرشار از خلاقیت و پیچیدگی هستید. شما شخصیتی غیر متعارف دارید و به آن افتخار می کنید. شما دوست دارید سرگرم شوید، اما به روش عجیب و غریب خود، و همچنین دوست دارید منظم بمانید. شما می توانید گاهی اوقات کاملاً سفت و سخت باشید، اما به دلیل نگرش منطقی خود، دیدن دیدگاه های دیگران برای شما دشوار نیست.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: