فال سلامت | فال سلامت فردا

فال سلامت 9 فروردین ماه | پیشگویی های جالب از اوضاع سلامت فردای خود را بخوانید

فال سلامت دقیق و روزانه و یک پیشگویی برای فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 14849
سایت سرگرمی روز :

فال سلامت یک روش پیش‌بینی و مشاوره درباره وضعیت سلامتی فرد است. با استفاده از این فال، افراد می‌توانند سوالات مربوط به سلامت خود را مطرح کرده و اطلاعات و راهنمایی‌هایی درباره وضعیت جسمانی و روانی خود دریافت کنند. از طریق ارائه نمادها، تصاویر یا کارت‌هایی مرتبط، فال سلامت به افراد کمک می‌کند تا بهترین راهکارها برای حفظ و بهبود سلامت خود را بشناسند. البته باید یادآوری کنم که فال سلامت تنها یک ابزار تفریحی است و در برابر نظر پزشک و مشاوران متخصص، جایگزین نمی‌شود.

فال سلامت فردا ماه فروردین

معمولاً احساساتتان را به راحتی بیان می کنید مخصوصاً زمانی که دیگران بی توجه و بی اهمیت هستند. باید این حقیقت را بپذیرند که شما نیز گاهی همین رفتار را دارید. حتی همین امروز هم همین طور رفتار می کنید.

فال سلامت فردا ماه اردیبهشت

اکنون هیچ دلیلی برای اجبار در مسائل وجود ندارد زیرا سیارات در شرایط خوبی قرار دارند . برای این که از نگرانی های بی مورد دوری کنید بهتر است از سیاست استفاده کنید و اجازه دهید تغییرات صورت بگیرند.

فال سلامت فردا ماه خرداد

می توان لحظات رویایی و لذت بخش را با همکارانتان سپری کنید. افراد خانواده آمادگی دارند تا از آرزوهای شما حمایت کنند، تنها لازم است از آنها بخواهید زمان خوبی برای عوض کردن اسباب و اثاثیه منزل و ارتقاء رتبه در محل کار است. امروز به فعالیت زیادی از طرف شما نیاز است.

فال سلامت فردا ماه تیر

سعی کنید اضطراب و نگرانی های بی مورد،اعصاب تان را به هم نریزد.شاید کمی حساس تر باشید،بنابراین سعی کنید در هوای آزاد قدم بزنید،ترجیحاً هر چقدر دورتر باشد بهتر است.همسرتان بعد از این همه گرفتاری از این که در کنارتان باشد فوق العاده خوشحال می شود.

فال سلامت فردا ماه مرداد

شما باید به مردم اجازه دهید که امروز راه مورد علاقه خودشان را بروند وگرنه آنها طغیان کرده و زندگی را به کام شما تلخ خواهند کرد. حتی اگر فکر می کنید که کسی اشتباه بزرگی را مرتکب شده، باید قبل از نصیحت راجع به آن فکر کنید چرا که آنها تصور می کنند، شما قصد دخالت دارید. به تازگی واقعه ای اجتماعی را برنامه ریزی می کنید. هر کسی نظریه خودش را در این باره ارائه خواهد داد و بالاخره شما را وادار می کنند که در برابر آنها تسلیم شوید.

فال سلامت فردا ماه شهریور

شخصی امروز سعی دارد خودش را وابسته کند. به هر طریقی که باشد.آن طوری رفتار می کنند که شما احساس می کنید چقدر در برآورده کردن نیازهایشان خودخواه هستند.اگر با آنها مخالفت کنید به جر و بحث می انجامد.

فال سلامت فردا ماه مهر

اگر چه شما همیشه مودب و محتاط عمل می کنید،امروز بخش کاملاً متفاوت از شخصیت خود را نشان می دهید.امروز مصمم اید که راه خود را رفته و هر چه که خودتان می خواهید انجام دهید و اگر شخصی بخواهد شما را از این کار منصرف کند خوشحال نخواهید شد.در مسائل مربوط به کار و سلامتی تان ممکن است دچار تنش و اضطراب شوید و باید موضعی را که به آن چسبیده اید تا نظر خود را به اثبات برسانید رها کنید حتی اگر هنوز کاملاً مطمئن نباشید که این بهترین راه حل است.سعی کنید این گونه خود را در گوشه ای محصور نکنید متولد مهر عزیز چرا که بعداً با صورتی بر افروخته مجبور به پذیرش شکست شوید،برای تان بسیار سخت خواهد بود.

فال سلامت فردا ماه آبان

امروز جذب رابطه ای صمیمی می شوید و تمام توجه تان به آن رابطه می باشد.شاید لازم باشد برای توضیح احساس ها و انگیزه های تان مصمم شوید.در حقیقت این کار اتفاقاتی را که رخ می دهد بیان می کند و به شما راه حلی را نشان می دهد تا درگام بعدی موفق باشید.

فال سلامت فردا ماه آذر

ستاره ها این امکان را به شما می دهند که زندگی تان را از آنچه دیگر هیجانی به زندگی تان نمی دهد پاک کنید. ممکن است به این معنا باشد که آنچه را در طول سالها در خانه جمع کرده اید و به آشغال تبدیل شده اند دور بریزید. ممکن هم هست که در مورد شخصی که در زندگی تان مانع از پیشرفت شما می باشد یک فکر اساسی بکنید. اگر آنها حاضر به پیشرفت و به جلو رفتن در زندگی نیستند شما ممکن است آنها را به حال خود رها کنید و خود به راهتان ادامه دهید.

فال سلامت فردا ماه دی

این خیلی خوب است که شما به ارزش های اخلاقی سخت پای بند هستید. فعالیت سیاره ها دلالت بر پنهان یک راز، زیر ظاهری متین دارد. مواظب عواقب این کار باشید. دوشنبه 29 مارچ: واقعاً که کسی بهتر و مناسب تر از شما در رازداری نیست. شما توانایی این را دارید که در حالی که از نظر درونی آشفته و برانگیخته هستید ظاهری جدی و بی تفاوت داشته باشید. امروز شخصی برای کشف علت مرموز بودن شما دست به هرگونه ترفندی خواهد زد.

فال سلامت فردا ماه بهمن

امروز شخصی از شما تعریف و تمجید می کند در نتیجه احساس رضایت بیشتری از خود می کنید.امروز برای یک فرد بهمنی یک روز لذت بخش است و از این که با خانواده و دوستان و نزدیکان خود باشید لذت می برید. اگر از شما دعوت شود تا به جای خاصی بروید باید حتماً آن را بپذیرید چون شخصی راملاقات می کنید که تاثیر فوق العاده ای بر شما می گذارد.

فال سلامت فردا ماه اسفند

احتمالاً چند مهمان ناخوانده دارید. بنابراین هنگام خرید مقدار بیشتری خرید کنید. همیشه یک خانه پر از آذوقه نمی خواهید این طور نیست ؟ امروز شما از مهمانی بیش از حد لذت می برید. شما دقیقاً میل به غیبت دارید . و هنوز می تواند به عصر مانده باشد (‌ جلوگیری کنید )

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: