عکس جدید چوچانگ زن ارسطو تو پایتخت | باورتون نمیشه این همونه

چوچانگ زن چینی ارسطو، منگ هان ژانگ است. او بازیگر چینی سریال پایتخت ویژه نوروز ۱۳۹۳ است که در این فیلم در نقش همسر ارسطو نقش آفرینی می کرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس های جدید چوچانگ را مشاهده کنید.

کدخبر : 14900
سایت سرگرمی روز :

علایق و عکس های جدید چوچانگ

جالب است بدانید او به دیزی، غذای سنتی ایرانی علاقمند است و بیشتر شهرهای ایران را از نزدیک دیده و به دلیل تفاوت غذاهای چینی و ایرانی، یک ماه اولی که ایران بوده، غذای زیادی نخورده است.

عکس-های-جدید-چوچانگ4

بیوگرافی چوچانگ در پایتخت

نام اصلی چوچانگ، زن چینی ارسطو، منگ هان ژانگ است. او بازیگر چینی سریال پایتخت ویژه نوروز ۱۳۹۳ است که در این فیلم در نقش همسر ارسطو نقش آفرینی می کند.

تحصیلات منگ هان ژانگ

چوچانگ یا همان منگ هان ژانگ در زمستان 2009 به ایران آمد و مشغول تحصیل در رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تهران شد. بازیگر زن چینی که در سی سی تی وی، پکن تی وی و چند تلویزیون مختلف نزدیک به یک سال و چند ماه مجری بوده است، یک کتاب در رابطه با مقایسه ضرب المثل های فارسی و چینی نوشته که در سال 1391 چاپ و به کتابخانه تهران ارائه شده است.

خانم ژانگ در حال حاضر دانشجوی ترم دوم دکترای زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تهران است.

عکس-های-جدید-چوچانگ1

آغاز فعالیت هنری منگ هان ژانگ

چوچانگ تا کنون فقط چند تجربه محدود اجرا در برنامه های تفریحی شبکه پیکن داشته است. او در این برنامه ها تعدادی غذای ایرانی معرفی کرده است.

معرفی منگ هان ژانگ به فیلم پایتخت

خانم بازیگر از طریق سفارت چین برای بازی در فیلم پایتخت معرفی شد. در واقع معمولا سفارت چین دانشجویان چینی مقیم ایران را برای کارهای پاره وقت معرفی می‌کند و از آن جایی که می‌دانستند منگ هان ژانگ قبلاً تجربه کار تلویزیونی داشته، او را برای بازی در سریال پایتخت به این گروه و آقای نجف زاده مدیر تولید سریال معرفی کرده و گروه فیلمبرداری نیز با گرفتن یک تست، روز بعد با او تماس می گیرند تا برای فیلمبرداری حاضر شود.

شخصیت ژانگ با نقش راحله متفاوت است

خانم ژانگ در مورد تفاوت روحیات درونی و شخصیت اصلیش می گوید: “من همیشه حقیقت را میگویم. مثلا وقتی بگویم دوست دارم ظرف بشویم واقعاً دوست دارم این کار را انجام بدم اما نقش راحله نقش جدی و قطعی بوده و نزدیک به شخصیت من نبود.”

علایق منگ هان ژانگ

جالب است بدانید او به دیزی، غذای سنتی ایرانی علاقمند است و بیشتر شهرهای ایران را از نزدیک دیده و به دلیل تفاوت غذاهای چینی و ایرانی، یک ماه اولی که ایران بوده، غذای زیادی نخورده است.

منبع:خبرنما

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: