با 8 دانه از این میوه کوچک در ناشتا 80 بیماری را صفر کنید + درمان اختلال جنسی، رفع اختلال نعوظ و فشار خون

از جمله خاصیت مویز می‌توان به مواردی مانند تصفیه خون، جلوگیری از پیری پوست، درمان پوکی استخوان، درمان ریزش مو، جلوگیری از سفیدی مو، درمان کم خونی، کاهش کلسترول بد خون، کنترل فشار خون، کنترل گرسنگی، حفظ سلامت دندان، درمان اختلال جنسی، رفع اختلال نعوظ، درمان تب، مفید برای چشم، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود هضم غذا.

کدخبر : 14914
سایت سرگرمی روز :

مویز، کشمش ریز و قهوه‌ای مایل به آبی/سیاه است و در مقایسه با کشمش‌های معمولی رنگ تیره‌تری دارد و دارای طعم و مزه خاصی است. مویز که به عنوان مویز زانت یا کورینت سیاه شناخته می‌شود، انگور قرمز خشک و بدون هسته با طعمی شیرین و تند است.

این انگورهای تیره و با پوست نازک دارای بافتی آبدار، نرم و شیرین هستند. عمدتا بدون دانه هستند، اما ممکن است حبه‌های بزرگ آن، حاوی چند دانه سفت باشد.

مویز به طور طبیعی سدیم کمی دارد، بدون چربی و کلسترول است، اما منبع کافی از ویتامین‌ها و مواد معدنی را فراهم می‌کند. آنها دارای سطوح بالایی از آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین‌های B کمپلکس هستند. همچنین منبع فراوانی از فیبر غذایی و آنتی اکسیدان هستند. از مویز می‌توان در تهیه اسموتی، دسر و حتی به عنوان تزیین سالاد استفاده کرد.

از جمله خواص مویز می‌توان به بهبود کم‌خونی، پیشگیری از ضعف و خستگی، کنترل و کاهش فشار خون و تقویت حافظه اشاره کرد.

همچنین مصرف مویز در بارداری نیز توصیه می‌شود، زیرا به نیاز آهن و ویتامین‌های مهم بدن مادر و جنین کمک کرده و میزان نقص مادرزادی جنین را کاهش می‌دهد.

البته خواص مویز ناشتا چندین برابر زمانی است که آن را همراه با مواد غذایی دیگر مصرف می‌کنید. پس بهتر است برای جذب بهتر و بیشتر مواد مغذی مویز آن را صبح ناشتا نوش جان کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: