تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی سلیقه موسیقیایی: سلیقه شما در موسیقی در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

آیا رپ ژانر موسیقی مورد علاقه شماست، یا شاید دوست دارید با آهنگ های کلاسیک زمزمه کنید؟ در هر صورت، سلیقه شما در موسیقی مستقیماً با شخصیت شما مرتبط است. بخوان تا یاد بگیری.

کدخبر : 14916
سایت سرگرمی روز :

موسیقی یک تقویت کننده خلق و خوی تایید شده است. داشتن یک روز بد؟ فقط آهنگ مورد علاقه خود را با صدای کامل پخش کنید تا فورا احساس بهتری داشته باشید. موسیقی برای هزاران سال منبع سرگرمی بوده است. همچنین در مراسم مذهبی، فعالیت های فرهنگی و جشن ها استفاده می شود. اما امروزه بیشتر برای لذت استفاده می شود.

تست شخصیت شناسی سلیقه موسیقیایی

 

مطالعات نشان می دهد که سلیقه یک فرد در موسیقی شاخص خوبی برای شخصیت اوست. چه برونگرا باشید چه درونگرا، همه حداقل نوعی موسیقی را دوست دارند. و اغلب اوقات، انتخاب مستقیماً با شخصیت فرد مرتبط است.

به خواندن ادامه دهید تا بدانید ژانرهای مختلف موسیقی مانند راک، رپ، پاپ، کلاسیک، جاز و EDM چه نقشی در تعیین شخصیت شما دارند.

1. موسیقی راک

راک یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سبک های موسیقی است. در دهه 1940 به عنوان راک اند رول آغاز شد و در نهایت باعث ایجاد راک نرم، موج سواری، آلترناتیو و پانک راک شد. برخی از مشهورترین خوانندگان و گروه‌ها، مانند جان لنون، بیتلز، کوئین و دیوید بووی، شروع خود را در راک داشتند.

جای تعجب نیست که موسیقی راک حتی امروزه نیز محبوب است و افرادی که آن را بر سایر ژانرها ترجیح می دهند ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی دارند. عاشقان راک تمایل به سرکشی در طبیعت دارند و به دنبال ماجراجویی هستند.

آن‌ها اغلب برون‌گرا هستند، اما می‌توانند درون‌گرا نیز باشند که تمایل زیادی به کشف چیزهای جدید دارند. کسانی که راک را دوست دارند اغلب ساکت، محجوب و هنرمند نیز هستند.

2. موسیقی هیپ هاپ و رپ

امینم رپ و هیپ هاپ

رپ و هیپ هاپ ژانرهای نسبتاً جدیدی از موسیقی هستند که به طور جداگانه در اواخر قرن بیستم ظهور کردند، اما امروزه به اصطلاحات قابل تعویض تبدیل شده اند. رپ و هیپ هاپ با تمرکز شدید بر شعر، قافیه و ضرب‌های ریتمیک مشخص می‌شوند.

افرادی که موسیقی رپ و هیپ هاپ را ترجیح می دهند عموما جوان و پرانرژی هستند. آنها عزت نفس بالایی دارند و همیشه در حال حرکت هستند. چنین افرادی مشتاق تعامل اجتماعی و ماجراجویی هستند. در مجموع، عاشقان رپ و هیپ هاپ برونگراهای کتاب درسی هستند، اگرچه همیشه استثناهایی وجود دارد.

3. موسیقی پاپ

پاپ تیلور سویفت

پاپ بدون شک محبوب ترین سبک موسیقی امروزی است. چندین هنرمند برجسته مانند تیلور سویفت، آریانا گرانده و جاستین بیبر ستاره های پاپ هستند. پاپ از زمان پیدایش آن در اواخر دهه 50 بسیار تکامل یافته است، اما پایگاه طرفداران آن ثابت مانده است.

طرفداران موسیقی پاپ نیز عمدتاً برونگرا هستند. آنها عزت نفس بالایی دارند و کاملاً سخت کوش هستند. با این حال، مطالعات طرفداران پاپ را با سطوح پایین خلاقیت و تمایل به عصبی شدن به راحتی مرتبط می دانند. در حالی که زنان و جوانان پاپ معاصر را ترجیح می دهند، موسیقی به دلیل جذابیت آن جذابیت جهانی دارد.

آیا تا به حال به آهنگی برخورد کرده اید که نتوانید از ذهن خود خارج شوید؟ به احتمال زیاد این یک آهنگ پاپ است.

4. موسیقی کلاسیک

موسیقی کلاسیک

بتهوون و موتسارت نمونه هایی از موسیقی کلاسیک هستند. موسیقی کلاسیک قدیمی و جاودانه حتی امروزه نیز مورد علاقه است و می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت فرد نشان دهد.

دوستداران موسیقی کلاسیک عمدتاً افراد پیچیده ای هستند که استانداردهای بالایی دارند. آنها تا حدودی درونگرا هستند اما عزت نفس خوبی دارند و از زندگی راضی هستند. آنها همچنین باهوش‌تر از دیگران هستند و تمایل دارند زندگی مستقل و عجیبی داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز طرفداران موسیقی کلاسیک این است که موسیقی پاپ، جذاب‌ترین ژانر، را کسل‌کننده می‌دانند. بله، درست خواندید، کسل کننده. جلب رضایت طرفداران موسیقی کلاسیک بسیار دشوار است.

5. موسیقی هوی متال

هوی متال متالیک

طرفداران متال اغلب با فرقه ها، شیطان پرستی و خشونت مرتبط هستند، اما ویژگی های شخصیتی آنها نمی تواند متفاوت باشد. به گفته روانشناسان موسیقی، طرفداران متال و دوستداران موسیقی کلاسیک تقریباً ویژگی های شخصیتی یکسانی دارند، اما اتفاقاً اولی از جوانان تشکیل شده است.

طرفداران متال بسیار شهودی، درونگرا و ملایم هستند. آنها همچنین خلاقیت بالایی دارند. آنها را دقیقاً برعکس عاشقان پاپ در نظر بگیرید.

6. Trap و EDM Music

موسیقی تله و EDM

Trap و EDM ژانرهای موسیقی معاصری هستند که از نظر طرفداران خود ملودی ترین و شگفت انگیزترین موسیقی موجود هستند. در حالی که مخالفان تله و EDM استدلال می کنند که آنها چیزی بیش از صداهای بلندی نیستند که به عنوان موسیقی مبدل شده اند. در هر صورت، Trap و EDM از نظر محبوبیت تنها سومین بعد از پاپ و راک هستند.

Trap و EDM با آهنگ هایی که برای مهمانی ها و جشنواره ها طراحی شده اند مشخص می شوند. اکثر دی جی ها با این ژانرها مرتبط هستند. به این ترتیب، طرفداران Trap و EDM نیز مشتاق و برون‌گرا هستند. آنها عاشق مهمانی هستند که در مجامع اجتماعی رشد می کنند. دوستداران EDM و تله نیز کاریزماتیک و خلاق هستند، اما به قیمت تمرکز و ملایمت تمام می شود.

7. موسیقی جاز و سول

جاز و سول

جاز و سول ژانرهای موسیقی هستند که در جوامع آفریقایی آمریکایی در ایالات متحده ایجاد شده اند. در حالی که روح بیشتر در مورد آواز و ریتم است، جاز هارمونی محور و آزادانه است.

هم طرفداران جاز و هم سول، و حتی طرفداران رگی، طبیعتی برونگرا و فوق العاده خلاق دارند. این افراد مشتاق تجربیات جدید هستند و آماده تغییر هستند. طرفداران جاز و سول نیز عزت نفس بالایی دارند و باهوش هستند.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: