تست توهم نوری | تست بینایی

تست توهم نوری | چه کلمه ای رو تونستی بخونی؟ بگو تا ریز به ریز شخصیتت رو بگم

توهم نوری برای آزمایش شخصیت شما: در این توهم نوری، کلمه ای که می بینید ابتدا نشان می دهد که چه نوع شخصیتی دارید. بنابراین، کدام کلمه را ابتدا متوجه شدید؟

کدخبر : 14918
سایت سرگرمی روز :

توهم نوری برای آزمایش شخصیت شما:

توهم نوری تصویری است که ذهن را خم می کند از یک شی یا طراحی یا تصویر که اگر از منظرهای مختلف به آن نگاه شود، ظاهر متفاوتی دارد. انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. این توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا برخی از ویژگی های شخصیتی شما را روشن می کنند. یک مغز انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در یک کلمه توهم نوری مشاهده کرد که ادعا می کند نوع شخصیت شما را نشان می دهد.

تصویر بالا توسط یک TikToker Hectic Nick به اشتراک گذاشته شده است که می پرسد: «اولین کلمه ای که می توانید در این تصویر ببینید چیست؟ می تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید.» اگر به تصویر دقت کنید، کلمه "خوب" را با حروف سیاه پررنگ مشاهده می کنید که روی پس زمینه سفید خط کشیده شده اند. بیشتر مردم در ابتدا تمایل دارند کلمه "خوب" را ببینند. اما کلمه دوم "شر" که به رنگ سفید است، در داخل حروف بزرگ پنهان است. برخی افراد در نگاه اول هر دو کلمه خوب و بد را تشخیص می دهند.

آیا ابتدا کلمه "خوب" یا "بد" را تشخیص دادید؟

کلمه ای که برای اولین بار در این توهم نوری می بینید نشان می دهد که چه نوع شخصیتی دارید:

OpticalIllusionGood

کلمه - خوب است

اگر اولین کلمه ای که می بینید "خوب" در این توهم نوری است، به این معنی است که شما شخصیتی با دیدگاه مثبت دارید.

OpticalIllusionEvilImage

کلمه - شر

اگر اولین کلمه ای که در این توهم نوری می بینید "شر" است، به این معنی است که شما شخصیتی با ذهن منفی دارید.

OpticalIllusionCool

کلمه - باحال

اگر از منظری متفاوت نگاه کنید، حتی می‌توانید کلمه سوم «باحال» را تشخیص دهید. به نظر می رسد کسانی که ادعا می کنند "باحال" را می بینند، حروف سیاه و سفید را با هم ترکیب کرده اند.

طبق گزارش ریسرچ گیت، انتظارات ادراک ما را هدایت می کنند و بنابراین ممکن است یک سوگیری ایجاد کنند، به عنوان مثال، اگر به دنبال چیزی مثبت هستیم، احتمالاً ابتدا کلمه خوب را تشخیص می دهیم. اگر انتظارات منفی غالب شود، به احتمال زیاد ابتدا کلمه شر دیده می شود. در این راستا، ما می‌خواهیم تاکید کنیم که تلاش‌های پژوهشی مستعد حفظ همین الگو هستند و این سوگیری باید با دقت مورد توجه قرار گیرد و در نظر گرفته شود.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: