تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی | یک فرشته را انتخاب کنید و پیام کیهان و بخوانید

فرشتگان آماده ارسال نکات و توصیه هایی برای همه کسانی هستند که در این آزمون شرکت می کنند. از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید که کیهان چه چیزی برای شما در نظر گرفته است.

کدخبر : 15140
سایت سرگرمی روز :

 سعی کنید به اطلاعات دریافتی با مثبت و مهربانی نگاه کنید. تصویر 3 فرشته را نشان می دهد. وظیفه شما این است که فقط یکی را انتخاب کنید. به قلب خود گوش کنید، به شما می گوید که باید چه انتخابی داشته باشید.با این تست شخصیت شناسی همراه ما باشید.

 

فرشته 1

زندگی جدیدی در انتظار شماست. بقایای گذشته را باید در گذشته رها کرد. برای اینکه تغییرات فوراً اعمال شوند، یک چرخش 360 درجه انجام دهید و هر چیزی را که قبلاً دوست نداشتید را به طور اساسی تغییر دهید. سعی کنید شباهتی بین زندگی قدیم و جدید ایجاد نکنید. انتخاب این فرشته به معنای پایان چرخه کارمایی است. این بدان معنی است که شما یک دوره جدید، شاد و پربار از زندگی را آغاز خواهید کرد.

درس های سخت زندگی که کائنات دائماً به شما می داد بیهوده نبود. شما با عزت از آنها گذشتید و اکنون می توانید از دستاوردهای خود لذت ببرید. رویاپردازی کنید، سفر کنید، در هر لحظه ای که از بالا به شما داده می شود مثبت باشید.

عشق به خود و احترام جزء مهمی از تصویر اصلی شما هستند.

فرشته 2

وظیفه شما این است که هر ثانیه از زندگی لذت ببرید؛ نیازی نیست وقت خود را برای چیزهایی که از آنها لذت نمی برید تلف کنید. اگر فرشته دوم را دوست داشتید، پس او به سمت شما فراخوانده می شود تا به شما پیشنهاد دهد رویکرد زندگی شما را تغییر دهد. تصور کنید که زندگی یک بازی است. مشاهده کنید که مثلاً در طول روز چه تغییراتی در شما رخ می دهد. هیچ کدام از ما نمی دانیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

پس باید از تمام فرصت هایی که امروز دارید استفاده کرد. اگر تصمیم دارید زندگی خود را تغییر دهید، جهان در این امر به شما کمک خواهد کرد. امکانات خود را محدود نکنید، بدون ترس به جلو نگاه کنید. شهامت داشته باشید و روش جدیدی از زندگی را بپذیرید. طبیعت با انرژی به شما پاداش خواهد داد و ستارگان نور شفابخش خود را ارسال خواهند کرد.

شما باید نسبت به مردم و همه ناشناخته هایی که در آینده در انتظار شما هستند بازتر باشید.

فرشته 3

هرگز منتظر لحظه مناسب در زندگی نباشید که بتوانید همین الان اقدام لازم را انجام دهید. فرشته ای که انتخاب کرده اید می خواهد در این مورد به شما بگوید. رویاهای خود را محقق کنید و واقعیت پیش بینی های خود را برای آینده به شما نشان خواهد داد. از قدرت ذهن خود برای رسیدن به قله موفقیت استفاده کنید.

چرخه شما آغاز شده است که در آن کیهان از شما حمایت بیشتری برای تحقق خواسته هایتان می کند. شما باید روی برنامه های اصلی خود تمرکز کنید و مهمتر از همه از هیچ چیز نترسید، زیرا ترس شکست را جذب می کند. از ریسک کردن نترسید، فقط با فکر انجامش دهید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • امیرعلی
    0

    سلام فرشته ش2دقیقادرست گفت ازم! امیدوارم همون که گفت بشه انشاالله!!!
    من2رومیخام لطفابرام ارسال کنین☹️

  • حمزه
    0

    میگم چطوری چرخش 360درجه بزنم و زندگیمو عوض کنم360که برمی‌گردم سر جای اولم خخخخخخخ

  • ناشناس
    0

    درسته

  • محمد گودرزی
    0

    باتشکر وسلام ببینی م چه میشود?

  • مهدی گلمحمدی مظهر
    0

    خیلی خیلی خوب است