فال روز | فال روز فردا

فال روزانه 16 فروردین ماه | فال روزانه چه برنامه ای برای شما چیده است؟

فال و طالع بینی فردای خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 15149
سایت سرگرمی روز :

فال روزانه فردا (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این مقاله مشاهده کنید:

 

فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

دیدار با یکی از اعضای خانواده که از شما دور بوده و یا با هم ارتباطی نداشته اید احساساتی قوی را در شما زنده خواهد کرد. خاطرات گذشته به شما هجوم می آورند و شما را غرق در افکار مختلف و یا حتی کمی عصبانی خواهند کرد. اما سعی کنید به عصبانیتتان مسلط باشید و بعد از این همه مدت این دیدار مجدد را خراب نکنید. توصیه می شود فردا سرتان به کار خودتان باشد و کاری به کار دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید. اگر بین شما و عشقتان دلخوری پیش آمده است توصیه می کنیم برای شکستن یخ به وجود آمده پیشقدم شوید، حتی اگر این تلاش خیلی موفقیت آمیز هم نباشد شما عشق خود را ثابت کرده اید.

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

اگر یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان از شما کمک خواست، این کمک را از او دریغ نکنید، چرا که آنها هم در زمان سختی ها و مشکلات همیشه در کنار شما بوده اند و خواهد بود. اگر اولویت را به کارتان بدهید همیشه وقت کافی برای انجام کارهای دیگری که دلتان می خواهد نیز خواهید داشت. اگر در جستجوی عشق هستید وارد دوره خوبی شده اید اما به نفعتان است شتابزده عمل نکنید، نسنجیده حرف نزنید و قبل از هر تصمیمی خوب فکرهایتان را بکنید. متأهل ها هم به حرف های شریک زندگی خود خوب گوش کنند و به او این اطمینان را بدهند که حرف هایش شنیده می شود. مثل همیشه یادتان باشد، عمل کردن مهمتر از حرف زدن است.

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

مهم نیست که شما احساس می‌کنید فردا چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است که باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما خود و فعالیت‌هایتان را بسیار محدود کرده اید، مانند سابق با دوستان‌تان رابطه ندارید.به همین دلیل احساس تنهایی می‌کنید.برای خانواده یا اطرافیان‌تان احساس دل نگرانی و دل مشغولی دارید اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید زیرا هر شخصی مسئول زندکی خودش است و هر شخص باید به تنهایی زندگی خود را بسازد، زیرا شما قدرت لازم را ندارید که در ﺁن واحد به چندین نفر کمک کنید و این کارتان باعث می‌شود از زندگی خودتان نیز باز بمانید. ﺁبان در این روزها به صحبت‌ها و انتقادهایی که در رابطه با خودتان از دهان اطرافیان تان می‌شنوید اهمیت زیادی می‌دهید، در صورتی که برای این مسائل نباید اصلا ارزشی قائل شوید.زیرا هر شخصی با صحبت‌هایش شخصیت خود را نشان می‌دهید و اگر بخواهید برای هر موضوعی که دیگران می‌گویند خود را ناراحت کنید دیگر قدرت و توان ادامه زندگی را نخواهید داشت.به خاطر دیگران هیجانات قلبی‌تان را کور نکنید.زیرا شما انسانی زنده هستید و تمام انسان‌های با هیجانات‌شان زنده هستند.

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

شعار شما این است که اگر به اندازه کافی تلاش کنی نتیجه مورد نظرت را خواهی گرفت و حداقل برای شما همینطور نیز هست. فردا هم مثل همیشه دارید آرام آرام به سوی هدفتان پیش می روید، اما هیجان چه می شود؟ همه ما به کمی هیجان نیاز داریم، پس شما هم آن را در برنامه خود قرار دهید. همه چیز برای پیشروی شما به سوی موفقیت روبراه است، اما یادتان باشد در گستده ترین و پیچیده ترین کارها هم نظم را در محل کار خود رعایت کرده و با برنامه پیش بروید. یادتان باشد که با زیردستاننان به خوبی رفتار کنید، چه کسی از فردا خبر دارد؟ از لحاظ عاطفی در حال حاضر آماده پذیرش تعهداتی هستید که پیش از این از آنها فراری بوده اید.

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

فردا برای شما سخت است که نظم و ترتیب همیشگی‌تان را حفظ کنید، برای اینکه تفییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های شما به وقوع پیوسته است که کارکردن بر اساس برنامه‌های اصلی‌تان را غیرممکن ساخته است. اما به جای اینکه سعی کنید روی موضوعاتی که نمی‌توانید تغییرشان دهید کار کنید، یک روش جدید برگزینید. ظرف یک یا دو روز آینده الگوهای کهنه‌تان را کنار بگذارید. وقتی که این چرخه شکسته بشود، شما باید با روشی متفاوت همه چیز را به حالت اول برگردانید.

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

فردا نیمه پر لیوان را می بینید و این مساله در ارتباط های شما بسیار موثر است. با اطرافیان رابطه خیلی خوبی خواهید داشت و می توانید در کنار آنها شاد و آرام باشید. اگر احساس می کنید در مرکز توجه هستید، به جای خجالت، خودنمایی کنید. البته از حد خود خارج نشوید و کارهایی که شایسته شما نیست را انجام ندهید. شما به خوبی می توانید خطر را از فرصت تشخیص دهید. فردا می توانید برای تفریح آخر هفته برنامه ریزی کنید.

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

شدت یافتن احساسات‌تان می‌تواند فردا گیج‌کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله اجتناب کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات‌تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات‌تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب‌تان گوش فرا دهید!

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده‌اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می‌زنند. و این موضوع می‌تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید، از نعمت‌های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.~

 فال 16 فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

فردا گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • محمدرضا
    0

    مثل همیشه عالی ودقیق حتی اگه باب میل ما هم نباشد سپاس خانم دکترعزیز

  • ناشناس
    0

    ما که هرچه قدر بالا. پایین کردیم هرچه خوندیم چیزی آیدمون نشد