فال فرشتگان | فال فرشتگان فردا

فال فرشتگان 16 فروردین ماه | فرشتگان برای شما چه پیام مثبتی دارند؟

فال فرشتگان دقیق و روزانه خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 15157
سایت سرگرمی روز :

فال فرشتگان یکی از روش‌های پیشگویی برای دریافت پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش، با استفاده از نام و تاریخ تولد شما، یک فرشته انتخاب می‌شود که قرار است به شما کمک کند و نصیحت‌هایی به شما بدهد. فرشته‌ها بر اساس خصوصیات هر فرد، برای هر شخص متفاوت هستند. همچنین، برخی مردم به این باورند که فال فرشتگان یک روش پیشگویی دقیق است و می‌تواند باعث روشن شدن راه‌های زندگی شما شود.

 فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abasdarhon

ای انسان نیکو سرشت! من Abasdarhon، فرشته ساعت پنجم شب هستم. در سکوت و تاریکی شب، هنگامی که بسیاری در خواب غفلت فرو رفته‌اند، من نجواگر امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجودتان، نوری الهی نهفته است. این نور، تاریکی را می‌شکافد و شما را به سوی سعادت و رستگاری رهنمون می‌شود. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و از آن پیروی کنید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abathur Muzania

ای انسان جستجوگر! من Abathur Muzania، فرشته ستاره شمالی در کیهان شناسی مندایی هستم. در تاریکی شب، من راهنمای گمشدگان و نور امید در دل تاریکی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی جاودان و قدرتمند دارید. سفر شما در این دنیای مادی، سفری موقتی است و در نهایت به سوی نور و رستگاری رهسپار خواهید شد. من در این مسیر پرفراز و نشیب، همراه و یاور شما خواهم بود.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adiririon

به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی بی حد و حصر نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس مسیر انتخاب شده را با قدرت ادامه بده و با ظهور اولین مشکل نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Adnarel

ای انسان صبور! من Adnarel، فرشته ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Aiel

ای انسان آزاد! من Aiel، فرشته ی هوا و تنفس هستم. در دنیای پر از محدودیت و آلودگی، من حامل پیام امید و رهایی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آزاد دارید. در اعماق وجود شما، میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کن و چیزی که مدتهاست ذهنت را مشغول کرده را رها کن و به زندگی خود برگرد.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Mystique

سرزنده و با روحیه رو به جلو قدم بردار و از کسانی که مدام می گویند نمی شود دوری کن. تو با خلاقیت خود می توانی نتایج شگفت انگیزی خلق کنی

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Raye

در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Vanessa

تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر: چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می کند؟ چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می دارد؟

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Azur

خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Akasha

تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Merlina

تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Patience

اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: