7 نشانه که نشان می دهد شما فردی با استعداد معنوی هستید

آیا تا به حال علائمی دیده اید که نشان دهد ممکن است استعداد معنوی داشته باشید؟ مقاله زیر نشانه های ظریف و در عین حال متمایز یک فرد با استعداد معنوی را مورد بحث قرار می دهد.

کدخبر : 15195
سایت سرگرمی روز :

1. در ماه کامل و ماه نو در خوابیدن مشکل دارید

این یه حقیقته. اکثر افراد با استعداد معنوی مشکلات خواب را تجربه می کنند. بیشتر این تلاطم توسط دایره ماه ایجاد می شود. به طور معمول، افراد نباید تحت تأثیر دایره ماه قرار گیرند. با این حال، به نظر می رسد که افراد با استعداد واقعی زمانی که فعالیت قمری قوی ترین است، با مشکلاتی مواجه می شوند. در اینجا مراحل ماه را دنبال کنید.

افراد با استعداد تحت تأثیر دایره ماه قرار می گیرند زیرا قدرت آنها اغلب از ماه می آید.

2. شما به طور منظم بین ساعت 03:00 تا 04:00 بامداد با نام "ساعت جادوگر" از خواب بیدار می شوید.

اعتقاد بر این است که یکی دیگر از مشکلات خواب نشانه یک هدیه معنوی است. آیا تا به حال در مورد "ساعت جادوگری" شنیده اید؟ خب، اعتقاد بر این است که این ساعت جالب‌ترین ساعت روز است، زمانی که تمام فعالیت‌های جادویی افزایش می‌یابد و اتفاقات عجیبی می‌افتد.

یک فرد با استعداد طبیعی این قدرت را احساس می کند و به طور غریزی بیدار می شود. با این حال، این قدرت های شما باید رام شوند و یاد بگیرید که چگونه آنها را کنترل کنید. اگر این کار را انجام دهید، مطمئناً بیشتر متوجه خواهید شد که چرا از خواب بیدار می شوید.

3. حیوانات جذب شما می شوند

آیا در حین راه رفتن مرتب حیوانات اطراف را جذب می کنید؟ آیا دیدن پرندگان و حیوانات برای شما آسان است؟ طبق روایات قدیم، بازدید منظم از 1. حیوانات، 2. پرندگان، 3. پروانه ها شگون الهی محسوب می شود.

علاوه بر این، "دید" حیوانات کاملاً متفاوت از دید ما است. در واقع، آنها دنیا را کاملاً متفاوت می بینند. از این رو، حیوانات و پرندگان «هاله» و ماتریس انرژی ما را می بینند. افراد با استعداد واقعی دارای یک ماتریس انرژی متمایز هستند که توسط حیوانات قابل ردیابی است. حیوانات توسط انرژی شما جذب می شوند و با شما احساس راحتی و محافظت می کنند، زیرا خدا را در شما می بینند.

4. وقتی از نظر عاطفی تنش دارید اتفاقات عجیبی می افتد

آیا متوجه شده اید که وقتی تحت فشار عاطفی هستید، اتفاقات عجیبی می افتد؟ آیا وقتی پر از خشم هستید چیزهای اطراف شما می شکنند یا آتش می گیرند؟ آیا وقتی پر از احساسات هستید آب و هوا تغییر می کند؟

احساسات محرک‌های جادویی است. در تمام مدارس جادوگری، به کارآموزان آموزش داده می شود که احساسات خود را در آغوش بگیرند و کنترل کنند تا با موفقیت جادو را تداعی کنند. از این رو، اگر زمانی که جزر و مد احساسات شما را غرق می کند، همه چیز عجیب و غریب می شود، پس شما یک موهبت معنوی دارید که صبورانه منتظر رشد هستید!

چیزهای عجیبی که وقتی پر از شور یا عصبانیت هستید اتفاق می افتد:

  •      چیزهایی که در اطراف شما در حال شکستن یا سقوط هستند
  •      چیزهای دیگر در حال آتش گرفتن
  •      حیوانات اطراف شما عجیب رفتار می کنند. گربه ها بی دلیل به شما خیره می شوند، سگ ها بی دلیل به شما پارس می کنند، کلاغ ها از ناکجاآباد ظاهر می شوند، جغدها به خانه شما سر می زنند و ... (فال حیوانات یا پرندگان را در اینجا بخوانید)
  •      غریبه ها در رویاهای شما ظاهر می شوند که به شما توصیه های اخروی می دهند
  •      هوا شروع به دمیدن می کند یا ابرها ظاهر می شوند یا می روند
  •      وقتی این اتفاق برای مدت طولانی رخ می دهد، گیاهان بدون دلیل شکوفا می شوند یا بیمار می شوند

5. غریبه ها مرتباً از شما کمک می خواهند

وقتی انسان ها گم می شوند یا در خطر هستند، می توانیم از قدرت هایی استفاده کنیم که هیچ سرنخی از آن نداریم. آیا غریبه ها شما را برای کمک صدا می کنند؟ اگر بله، این افراد ممکن است به طور شهودی به دنبال فردی «قدرتمند» بگردند که بتواند به آنها کمک کند. این شخص شما هستید. "هدیه معنوی" شما می تواند به آنها کمک کند.

افرادی که به آنها برچسب "دیوانه" داده می شود اغلب دارای توانایی هایی هستند که جامعه برای درک آنها آماده نیست. از این رو، این منحوسان کاری نمی توانند بکنند جز اینکه منتظر بمانند تا یک فرد نورانی از او کمک بخواهد. اگر افراد «دیوانه» مرتباً از شما کمک بخواهند، ممکن است نوری را در شما ببینند که می تواند به آنها کمک کند.

6. بوی طوفان های در حال آمدن را حس می کنید (معروف به تغییر آب و هوا / فصل ها)

خیلی قبل از آمدن بهار، به نوعی احساس می‌کنی تغییر در راه است، مثل یک احساس گرم امید در درونت. همچنین ممکن است آن را در هوا بو کنید. علاوه بر این، اگر در کنار دریا زندگی می کنید، ممکن است بتوانید تشخیص دهید که باران چه زمانی می آید یا جزر و مد را احساس کنید.

اگر این اتفاق بیفتد، اگر بتوانید تشخیص دهید که چه زمانی فصول یا آب و هوا در شرف تغییر است، احتمالاً یک فرد با استعداد طبیعی هستید. هدیه معنوی شما به احتمال زیاد از مادر طبیعت می آید.

7. شما احساس می کنید که به این دنیا تعلق ندارید

اکثر افرادی که استعداد واقعی داشتند، در حالی که در یک مکان شلوغ هستند، به طرز عجیبی رفتار می کنند. نمونه هایی از این رفتار عجیب به شرح زیر است:

  •      برخی ممکن است هنگام حضور در یک مکان شلوغ دچار غش یا بیماری شوند.
  •      دیگران ممکن است دوست نداشته باشند در مکان‌های پرطرفدار بگردند، اما به دنبال مکان‌های آرام‌تر و در عین حال پیچیده‌تر هستند تا ذهن خود را مرتب کنند.
  •      علاوه بر این، سردرد ممکن است هنگام معاشرت با افراد زیادی ظاهر شود. (ناگفته نماند که هم سردرد و هم غش باید همیشه توسط پزشکان معاینه شود).
  •      احساس عجیب فشار روی چاکرای «چشم سوم» یا چاکرای «شبکه خورشیدی» (واقع در زیر فرآیند Xiphoid). این به این دلیل اتفاق می‌افتد که یا چشم سوم جادو را در اطراف شما حس می‌کند یا خطر احتمالی را حس می‌کند یا شاید شبکه خورشیدی شما در برابر انرژی مخرب - احتمالاً چشم شیطان - دفاع می‌کند.

افراد با استعداد واقعی، به نوعی احساس می کنند که به قلمرو دیگری تعلق دارند. اینها ارواح بیدار هستند که فقط سعی می کنند راهی برای داشتن یک زندگی معنوی به دور از وسواس های مدرن بیابند.

بیش از 5 علامت به این معنی است که شما یک هدیه معنوی دارید.

آیا شما یک شخص با استعداد واقعی هستید؟

بنابراین، اینها 7 نشانه ای بودند که شما موهبت معنویت را دارید. اگر از نظر روحی فردی با استعداد هستید، پس واقعاً یکی از افراد خوش شانس هستید. مطمئن شوید که از هدیه خود عاقلانه استفاده می کنید!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    عالی

  • ناشناس
    0

    بسیار عالی