طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک نماد کیمیاگران رو انتخاب کن و درس زندگیتو بخون

نمادهای کیمیاگران: کدام نماد کیمیاگری را انتخاب کردید؟

کدخبر : 15196
سایت سرگرمی روز :

پس چه نمادی را انتخاب کردید؟ این نماد کیمیاگران می‌تواند پتانسیل واقعی شما را باز کند، زیرا به شما کمک می‌کند تا روی چیزهایی تمرکز کنید که تاکنون نتوانسته‌اید درک کنید.

1. نقره - مسیر الهه و شفا

اگر عدد 1 را انتخاب کرده اید، باید بدانید که الهه شما را صدا می کند. این راه نقره ای ماه، راه عارفان و شهود است.

ناگفته نماند که توصیه ما این است که به ندای درون خود گوش دهید زیرا مسیر الهه مستلزم اعتماد و تعهد به شهود شما بود. قدرت های شما قبلاً وجود داشته است، در تمام مدت.

از آنجایی که این «زنانه‌ترین» مسیر است، شما هر دو در بین زنان محبوب هستید و همچنین می‌توانید بر آنها تأثیر بگذارید و عمیقاً تحت تأثیر آنها باشید. یکی دیگر از جنبه های Path of the Goddess این است که شما باید روی شفا (هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی) تمرکز کنید.

تجربیات اولیه یا نیازهای خانوادگی، افسردگی یا بیماری، باعث می شود تا در سنین بسیار پایین روی بهبودی تمرکز کنید. الهه ما را شفا می دهد و پرورش می دهد. شما باید خود و دیگران را شفا دهید.

  •      درس زندگی فعلی: باید یاد بگیرید که شفا دهید (و مهمتر از همه خودتان).

2. سرب - مسیر جادوگران و تحول

اگر عدد 2 را انتخاب کرده اید، باید بدانید که تحول و بازسازی همان چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید. نماد کیمیاگران را می توان «مسیر کم شانس» به عنوان مسیر تحول در نظر گرفت، مسیر سرب مسیر آسانی نیست.

برعکس. شاید از همه سخت تر باشد، اما در میان این درد و اندوه، خرد واقعی در انتظار است.

احتمالاً از سنین پایین، درد و شاید از دست دادن زیادی را تجربه کرده اید. هیچ چیز منصفانه به نظر نمی رسید. با این حال، همه اینها فقط یک توهم از قلمرو مادی است. همانطور که سرب با زحل، سیاره جادوگران مرتبط است.

از طریق صبر و محدودیت ها، یک جادوگر هدف واقعی زندگی را پیدا می کند. دگرگونی زمانی رخ می دهد که یاد بگیرید این غم و درد را رها کنید. هنگامی که این موضوع روشن شد، کل جهان برای شما تغییر خواهد کرد.

  •      درس زندگی فعلی: باید یاد بگیرید که درد را رها کنید!

3. قلع - مسیر حکیمان و تجربه

اگر عدد 3 را انتخاب کرده اید، مسیر تجربه را دنبال می کنید. این نماد کیمیاگران مسیر قلع است، مسیر مشتری/زئوس که - همانطور که می دانید - پادشاه خدایان است.

زئوس ما را تشویق می کند که از طریق زندگی کردن، از طریق تجربه و یادگیری یاد بگیریم. هم آموزش و هم خرد به دست آمده از تجربیات زنده توسط زئوس/مشتری اداره می شود. بنابراین، مسیر شما حکایت از یادگیری و دستیابی بیشتر در زندگی شما دارد.

شما جاه طلب هستید، در عین حال تشنه آزادی و یادگیری نیز هستید. شما رویای داشتن یک کتابخانه وسیع را دارید، جایی که می توانید از طریق حکمت اعصار به آن دسترسی داشته باشید. این راه حکیمان، مسیر ماجراجویان و دانشمندان است.

کسی که برای گفتن داستان زندگی کرده است. و بله، این داستان ارزش گفتن دارد. از اینکه اینجا با ما هستید بسیار سپاسگزاریم.

  •      درس زندگی فعلی: باید یاد بگیرید که هرگز از تشنگی خود برای خرد دست نکشید

4. عطارد - مسیر کیمیاگران و سفر

اگر عدد 4 را انتخاب کرده اید، مسیر شما مرموزترین مسیر است. این مسیر عطارد است، مسیر هرمس که هم شفا دهنده است و هم روح ها را به دنیای زیرین می برد. اسرار زندگی از سنین پایین به شما ارائه می شود.

شما به نوعی تحت تأثیر چیزی که دیده اید، چیزی که شنیده اید یا تجربه کرده اید بوده اید و از آن زمان تاکنون هرگز از جستجوی حقیقت دست برنداشته اید. میدونی چیه؟ شما هرگز از جستجوی حقیقت دست نخواهید کشید.

این مسیر مسافران است. همه کاره ترین مسیر. شما "مجبور" هستید که تغییر کنید و دوباره تغییر کنید تا زمانی که انرژی مورد نظر خود را پیدا کنید. یکی از منحصر به فردترین ویژگی های روح شما این است که به راحتی خسته می شوید زیرا در واقع چیزی که به دنبال آن هستید متعلق به این هواپیما نیست.

شما موظف هستید برای همیشه نگاه کنید تا زمانی که همو روح یا انرژی را که تشنه اش هستید ملاقات کنید. اگرچه شما کسانی هستید که حتی در شدیدترین شرایط به راحتی می توانید خود را وفق دهید، اما دائماً به دنبال دلیلی برای سفر و یادگیری بیشتر هستید.

  •      درس زندگی فعلی: باید یاد بگیرید که استراحت کنید و لذت ببرید!

5. آهن - مسیر جنگجویان و استقامت

اگر عدد 5 را انتخاب کرده‌اید، مسیر آهنین را انتخاب کرده‌اید که از بین همه انسان‌ها «انسانی‌ترین» است، زیرا در تمام نژاد بشر بسیار رایج است. این نماد کیمیاگران مسیری است که پژواک نعمت ها و عیوب این قلمرو است.

اعتیاد آور است اما همچنین می تواند محافظت کند. آهن فلز مریخ است. این مسیر رشد، نزاع، شهوت و جاه طلبی است.

از همان سنین کودکی، "مجبور" هستید که برای زندگی خود بجنگید، برای هستی و بقا مبارزه کنید. از طریق از دست دادن و درد، شما یک شخصیت مسلط و محافظ ایجاد کرده اید. اجازه دهید یادآوری کنم که از آنجایی که اعتقاد بر این است که این فلز است، ما انسان ها بیشتر با آن هماهنگ شده ایم.

  •      درس زندگی فعلی: باید یاد بگیرید که صلح کنید (و مهمتر از همه با خودتان).

6. طلا - راه خدا و فراوانی

اگر عدد 6 را انتخاب کرده اید کامل ترین و مطلق ترین مسیر را انتخاب کرده اید. راه طلا راه خداست، راه خدای خورشیدی. برخی از کلمات کلیدی برای این Sigil عبارتند از: پدرسالاری، کمال، زیبایی و سلطنت.

این مسیر پادشاهان و خدایان است، بنابراین برای دیگران آسان نیست. چرا؟ زیرا ما بنده نیاز خود به کمال هستیم.

مطالب مرتبط: نمادی که انتخاب می کنید چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند

اگر این نماد کیمیاگران را انتخاب کرده اید، عمیقاً باید همه چیز را درست کنید، همه دردها، غم ها و فقر را از بین ببرید و در دنیایی شگفت انگیز زندگی کنید.

 اکثر پیروان این مسیر اتفاقاً به دلیل قضاوت بیش از حد از خود، به خصوص در مورد خودشان، «از خود متنفرند». با این حال، از طریق این راه، قدرت خدا در انتظار است.

  •      درس زندگی فعلی: باید یاد بگیرید که ببخشید (و مهمتر از همه خودتان).

7. مس - مسیر افسونگران و کاریزما

اگر عدد 7 را انتخاب کرده اید، در واقع مسیر زهره – آفرودیت، مسیر مس را انتخاب کرده اید. این فلز همواره با زیبایی و جوانی همراه با خلاقیت و بیان هنری همراه بوده است.

بنابراین، از این فلز برای احضار انرژی های عشق و احساسات و همچنین زیبایی استفاده می شد. این مسیر جادوگران است زیرا این فلزی است که به ویژه در اکثر جادوها حتی از طلوع تمدن استفاده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • امیرعلی
    0

    سلام درس زیاد دیدم امااینم خیلی درست بودایول2🌹