یک نماد باستانی را انتخاب کنید و حقایق پنهان زندگی خود را کشف کنید

از آغاز زمان، نمادها بسیار مهم بوده اند. قدیم ها از نمادها برای برقراری ارتباط به طرق مختلف استفاده می کردند. آیا می دانستید که نمادهای باستانی تاریخ به درک بهتر زندگی کمک می کنند؟ بنابراین، این تست شخصیت نمادین را انجام دهید تا عمیقاً به آنچه در زندگی خود نیاز دارید نگاه کنید!

کدخبر : 15200
سایت سرگرمی روز :

کدام نماد باستانی زندگی شما را نشان می دهد؟ روح شما در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارد

1. چشم هوروس

نماد باستانی حقایق پنهان در مورد زندگی چشم هوروس

چشم هوروس که با نام Wadjet - Ouadza (یا Udjat، Wedjat) نیز شناخته می شود، یکی از برجسته ترین و مورد استفاده ترین نمادهای مصر باستان است. اگر چشم هوروس را انتخاب کنید روح شما فورا به محافظت نیاز دارد. بیشتر با خدا ارتباط بگیرید.

2. هزارتو

نماد باستانی حقایق پنهان درباره هزارتوی زندگی

هزارتوها برای محافظت از آنچه در مرکز آنها زندگی می کند، در اسطوره مینوتور ساخته شده اند. در تلاش برای رمزگشایی نماد، می‌توانیم بگوییم که هزارتو به ما کمک می‌کند ماهیت واقعی، مرکز معنوی و بذر خدایمان را پیدا کنیم. هزارتوها برای فریب دادن شیاطین و شیاطین با به دام انداختن آنها برای همیشه در مرکز خود ساخته شده اند. اگر هزارتو شما را فرا می خواند، باید مرکز درونی خود را پیدا کنید.

3. سه تایی

نماد باستانی حقایق پنهان در مورد زندگی سه گانه

Trident نماد یک شخصیت قوی پدرسالار الهی است. این نماد لرد سیوا از هندوئیسم و خدای پوزئیدون از دین یونانی است. سه لبه Trident او ممکن است نماد سه چشم او و لبه میانی ممکن است نماد چشم سوم او باشد.

 در واقع، همین نماد، نماد فراوانی، برکت، فرمانروایی الهی و ابزاری جادویی برای از بین بردن همه ترس ها است. پوزئیدون یکی از قوی ترین خدایان دین یونانی (سه برادر زئوس، پوزیدون و هادس) بود. اگر سه گانه را انتخاب می کنید، باید ترس های خود را از بین ببرید و تسلط معنوی خود را بر قلمرو اختری اعمال کنید.

4. سه‌اسکلیون

نماد باستانی حقایق پنهان در مورد زندگی سه‌اسکلیون

عدد سه همیشه جادویی و/یا مقدس در نظر گرفته شده است. در سه‌اسکلیون، ستون‌های بدن ما نیروهای قدرتمند تغییر هستند که بر مشکلات غلبه می‌کنند و از موانع فیزیکی و معنوی می‌پرند. اگر سه‌اسکلیون را انتخاب کنید، به چیزی نیاز دارید که به شما کمک کند موانع زندگی فیزیکی خود را بشکنید.

5. اوروبوروس

نماد باستانی  اوروبوروس حقایق پنهان در مورد زندگی

اوروبوروس توسط گنوسی ها بسیار استفاده می شد و در قرون وسطی با هنرهای تاریک اشتباه گرفته می شد. به نظر می رسد که این نماد در قرون اول قبل از میلاد در فریجیا نمادی مقدس بوده است. با این حال، اوروبوروس معنای بسیار بی ضررتری دارد. این یادآور کارما و یک پیوستار زمان-عمل-واکنش بی پایان است.

اگر اوروبوروسرا انتخاب می کنید، باید نگاهی صادقانه به کارما بیندازید. شما باید تغییراتی ایجاد کنید عزیز من زیرا در یک حلقه بی پایان گرفتار شده اید که در آن هیچ چیز تغییر نمی کند. چرا تغییر نمی کند؟ چون نمیخوای تغییر کنی شکستن دایره اوروبوروس / Uroborus شکستن دایره تجسم ها و ورود نیروانای مبارک است.

چه باید کرد: به روشی کاربردی تر، کارهایی را که اشتباه انجام می دهید (و دوباره انجام می دهید) را بارها و بارها پیدا کنید و آن را تغییر دهید - همچنین می توانید طلسم پاکسازی کارما را انجام دهید! همچنین می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد زندگی گذشته خود مشاهده کنید و ببینید چه اشتباهی انجام داده اید.

6. اسکراب

نماد باستانی حقایق پنهان در مورد زندگی اسکراب

اسکاراب ها سوسک هستند. سوسک ها تخم های خود را در اجساد سایر حیوانات یا شاید سوسک ها نیز می گذارند. از مردگان و زباله ها، اسکراب ها زنده بیرون می آیند، و به همین دلیل است که مصریان باستان معتقد بودند که اسکراب ها از مردگان، از دنیای زیرین یا از ماده دنیای زیرین تشکیل شده اند. به همین دلیل است که اگر این نماد را انتخاب کنید، باید عقل اجداد مرده خود را هدایت کنید.

اسکاراب همچنین با رستاخیز، تولد دوباره و تناسخ مرتبط است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • مهرداد
    0

    عالی بود

  • ناشناس
    0

    هووم

  • ناشناس
    0

    بالاخره ازاینا یدونشون درست بود🫠🫠🫠