تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک کریستال انتخاب کن و الماس وجودیت رو کشف کن

این سنگ های قیمتی نه تنها زیبا هستند بلکه انرژی خاصی را نیز در خود دارند. یک کریستال را انتخاب کنید و ببینید در مورد شما چه می گوید! هر کریستال اهمیت عمیقی دارد و هر کدام که به سمت آن کشیده شوید عمیق ترین اسرار شما را آشکار می کند.

کدخبر : 15202
سایت سرگرمی روز :

نتایج: یک کریستال را انتخاب کنید و خود را نشان دهید

1. اوپالیت

شما به دنبال آزادی هستید، جایی آرام برای آرام کردن حواس و شنیدن صدای درونتان. اوپالیت ارتباطات را در روابط شما بهبود می بخشد و بلوک های انرژی را در چاکراهای شما حذف می کند.

آیا احساس استرس و قطع ارتباط کرده اید؟ آیا از مسیر پیش رو خود مطمئن نیستید و برای فکر کردن به تنهایی میل دارید؟ همانطور که این سنگ ابری نشان می دهد، دید شما به دلیل شلوغی زندگی روزمره مخفی می شود و مدتی به تنهایی نیاز است. لزوماً به این معنی نیست که چیزی در زندگی شما "مشکل" است، اما شاید احساس می کنید که به جای برعکس، شما را اداره می کند.

زمانی را برای ارزیابی چیزها پیدا کنید. ممکن است وقتی به اهداف خود فکر می کنید متوجه شوید که در واقع با موفقیت به سمت آنها حرکت می کنید. وقتی لحظات آرامی را با تفکر می گذرانیم، ارتعاش بدنمان تغییر می کند. این اجازه می دهد تا افکار الهام بخش به رنگ آبی در ذهن ما ظاهر شوند (این سنگ با انرژی و ارتباطات فرشته مرتبط است).

2. مالاکیت سبز

اگر جذب این سنگ شده اید، در حال گذر از یک تحول بزرگ در زندگی (یا در شرف) هستید. این سنگ شفا و انرژی مثبت می آورد!

این دگرگونی ممکن است عملی باشد و شیوه زندگی و کار شما را تغییر دهد، اما بسیار عمیق‌تر هم می‌شود. این در مورد تکامل معنوی است، انسدادهای انرژی در ذهن و بدن شما از تجربیات گذشته باز شده و آزاد می شوند. شما عاقل تر می شوید و در این فرآیند یاد می گیرید که واقعاً برای خود ارزش قائل شوید.

ممکن است این روند برای شما ناراحت کننده باشد، در ابتدا، به جای آنچه انجام می دهید، بیشتر از آنچه نمی خواهید آگاه می شوید. خوبه. اول، ما باید نیاز به تغییر را بپذیریم، تنها در این صورت است که می‌توانیم به دنبال جایگزین باشیم. مالاکیت سنگ شکوفایی و فراوانی است وقتی شروع به نگاه کردن به بالا می کنید، شانس و اقبال در انتظار شماست. می تواند نشان دهنده پایان روابط عاشقانه ویرانگر و طلوع عشق خالص باشد.

با انتخاب این کریستال ناخودآگاه به کیهان می گویید: «من برای موفقیت آماده هستم. من آماده ام که منفی ها را از دست بدهم. من آماده هستم که به زندگی خود علاقه داشته باشم.

3. سنگ خورشید

اگر جذب این سنگ شوید، نسبت به آینده خوش بین تر می شوید. سان استون به عنوان سنگ رهبری شناخته می شود که برای شما قدرت و آزادی می آورد!

قدرت خورشید به بدن شما انرژی می دهد، سلامتی شما را افزایش می دهد و ترس و استرس را از بین می برد. سنگ خورشید نشانه خوش شانسی است و نشان دهنده رویدادهایی است که به سمت بهتر شدن حرکت می کنند. این سنگ اصالت و الهام را پرورش می دهد! تصور کنید صبح از خواب بیدار می شوید و اولین احساس شما شادی است.

4. ابسیدین ماهون

 اگر آن را انتخاب کردید، ناخودآگاهتان می‌گوید: «من آماده‌ام عادت‌های منفی را ترک کنم و خوشحال شوم».

شما در حال زمین شدن هستید. مانند یک مکاشفه ناگهانی، در نهایت می توانید ببینید که دیگران از شما خوش شانس تر یا خوش شانس تر نیستند. آنها نیز مشکلات خود را دارند، اگرچه ترجیح می دهند آنها را نشان ندهند. شما همان چیزی هستید که احساس می کنید. حسادت، تلخی، احساس فریب خوردن توسط زندگی، این احساسات سیستم ما را مسموم می کند و منجر به مارپیچ رو به پایین بدبختی می شود. ما فقط به خودمان صدمه می زنیم.

5. هاولیت

اگر جذب این سنگ شده‌اید، پیام‌هایی از طرف دیگر دریافت کرده‌اید، چه به صورت رویا، افکار غیرمعمول، رویاها یا دیدن اعداد یا کلمات تکراری. ممکن است پیام هایی از موجودات ماورایی یا بستگان و عزیزان دریافت کنید.

شما به طور شهودی در جهت خاصی هدایت می شوید - شهود خود را بپذیرید و به آن گوش دهید. بدون فکر می داند - این راه میانبر شما برای موفقیت است. اگر مشکل خواب داشته اید، ممکن است احساس درونی خود را نسبت به کسی یا موقعیتی نادیده بگیرید. هاولایت برای کاهش عصبانیت و استرس و حتی کمک به کاهش مشکل بی خوابی استفاده می شود.

اگر کریستال هاولیت را انتخاب کنید، پیامی از دنیای روح است که راهنمای روح جدیدی در انتظار شماست. راهنمای شما قصد دارد شما را به سطوحی فراتر برساند

علاوه بر این: هاولایت نشان دهنده شانس برای کسانی است که امیدوار به بچه دار شدن هستند یا قبلا باردار هستند. این نشانه یک کودک سالم و قوی است.

6. جاسپر دالماسی

زمان آن است که سرگرمی و طنز را به زندگی خود بازگردانید! اگر این کریستال را انتخاب کردید، صدای کوچک درون فریاد می زند "بیا دوباره بازی کنیم". این سنگ برای شکستن دیوارهای شما و متعادل کردن احساسات شما است.

شاید شما احساس ناراحتی، سرخوردگی، نگرانی یا کمی بدبین کرده اید. جاسپر دالماسی انرژی‌های منفی را پاک می‌کند، به ما یادآوری می‌کند که ما روح‌هایی هستیم که تجربه‌ای فیزیکی داریم. ما فقط چند سال قبل از بازگشت به شکل انرژی در این سیاره فرصت داریم، پس بیایید از آن لذت ببریم!!.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    1