تست شخصیت شناسی | خودشناسی

تست شخصیت شناسی | این تست رو روی نامزدت انجام بده تا شخصیت دعوایی و عصبیش لو بره

توجه کنید که مهم این است با اولین نگاه چه حیوانی می بینید، پس اگر یک حیوان خاص دیدید نیاز نیست دنبال جانوران دیگر بگردید.

کدخبر : 1530
سایت سرگرمی روز :

اگر سگ دیدید

شما فردی وفادار و صادق هستید که در صدافتتان حرفی نیست و اینکه دیگران شما را فردی متواضع، ساده دل، و واقع بین می بینند و اینکه شما زیاد اهل جر و بحث کردن نیستید و دوست دارید از بحث های بیهوده فاصله بگیرید.

اگر خوک را مشاهده کردید

شما فردی تیز و تاحدی شیطان و بازیگوش هستید که مردم خواهان همراهی با شما هستند چون علاوه بر اینها شوخ طبع و بامزه هم هستید و دوست ندارید در یک چارچوب خاص باشید و از محدودیت خوشتان نمی آید.

نـهنگ یا دلـفین دیدید؟

شما همانند ذات وجودی که دارید عاشق صلح و آرامش هستید و آن را به جنگ و بدبختی ترجیح می دهید و دوست دارید در جامعه ای آرام و با صلح زندگی کنید + از بودن در طبیعت و هوای‌ آزاد لذت می برید و رهبر هستید و دوست دارید دیگران را کنترل کنید که استعداد آن را هم دارید.

کسانی که گرگ دیدند بخوانند

بسیار تحسین برانگیز و دوست داشتنی هستید اما گاهی اوقات هم حجالتی که سکوت را ترجیح می دهید و اینکه کنجکاو هستید نسبت به بعضی مسائل و دوست دارید راجب آنها سر در بیاورید و در شرایط عادی خونسرد و آرام هستید که مردم کنار شما راحت هستند.

اگر کوسه دیدید

شما معتقد هستید که هر چه پیش آید خوش آید ! بنابرین زیاد سخت گیر نیستید و اگر در اطرافتان هر اتفاقی بیفتد که چه خوش باشد و بد برایتان فرقی نمی کند و در حقیقت هرجا که می روید دنبال شادی هستید و پرچم را مینشانید. مهارت بالایی دارید و از ریاکاری بیزارید و اینکه زندگی بدون عشق را نمی پذیرید.

آیا خرس دیدید؟ پس بخوانید

شما میتوانید فشار ها و سختی های زندگی را تحمل کنید و فردی مرموز هم هستید که صبور هم هستید و میخواهید هر موقعیتی همانطور شود که خودتان می خواهید اما از سوی دیگران دوست دارید خوشی هایتان را با دیگران تقسیم کنید و با دیگران خوشی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ن ا ص ر
    0

    نگاه اول فقط یک وال وارونه دیدم بعدازمقداری زوم کردن یک خوک دیدم وبعدبترتیب یک شغال ویک دولفین ویک کوسه ونهنگ آخرشم بامطالعه متن بزحمت تونستم یک خرس که فوراً محومیشدببینم

  • ن ا ص ر
    0

    پیرونظرقبلی بنام(ن ا ص ر)قبل ازخرس کوسه میباشد

  • ن ا ص ر
    0

    تکمیل کننده نطرات قبلی بنام(ن ا ص ر)بعنوان سومین نظراگرگوشی روافقی بگیرم یک گرگ وبعدسگ قابل دیدنه