درمان قطعی زخم معده و ریفلاکس معده کشف شد | صبح تا ظهر مصرف شود

علت آن زیاد بودن بلغم معده می باشد و درمان آن جوشانده یک قاشق مرباخوری بارهنگ در یک لیوان عرق نعناع به مدت ۵ دقیقه می باشد که بعد با یک قاشق غذاخوری عسل صبح ها نصف لیوان و شبها نیز نصف لیوان میل شود.

کدخبر : 15302
سایت سرگرمی روز :

علت آن زیاد بودن بلغم معده می باشد و درمان آن جوشانده یک قاشق مرباخوری بارهنگ در یک لیوان عرق نعناع به مدت ۵ دقیقه می باشد که بعد با یک قاشق غذاخوری عسل صبح ها نصف لیوان و شبها نیز نصف لیوان میل شود.

خواص بارهنگ برای معده

بارهنگ برای چی خوبه ؟بارهنگ به‌صورت خوراکی می‌‌تواند برای سلامت معده و دستگاه گوارش مناسب و مفید باشد. از خواص بارهنگ و معجزه بارهنگ برای معده به مواردی مانند درمان درد معده، درمان زخم معده، پیشگیری از عفونت معده و درمان عفونت معده اشاره کرد.نحوه مصرف بارهنگ برای معده در زیر آورده شده است.

خواص بارهنگ برای رفلاکس معده

یکی از بهترین راه‌های درمان طبیعی و گیاهی برای رفلاکس معده مصرف مخلوطی از یک لیوان عرق نعناع با تخم بارهنگ به اندازه یک قاشق چای خوری و مقداری عسل است.که از خواص بارهنگ و عرق نعنا را میتوان برای رفلاکس معده میتوان نام برد.

برای بهره مندی از خواص بارهنگ و عرق نعنا این ترکیب بهتر است آن را یک ساعت بعد از خوردن وعده غذایی خود استفاده کنید.

خواص بارهنگ برای زخم معده

یکی دیگر از خواص بارهنگ، خاصیت ضد التهابی این داروی گیاهی است. بارهنگ با داشتن این خاصیت می‌تواند برای درمان زخم معده مفید باشد.

برای بهره‌مندی از این خاصیت بارهنگ برگ‌ خشک شده آن را با عسل ترکیب کنید و با معده خالی از آن مصرف کنید.

خواص بارهنگ برای میکروب معده

میکروب موجود در معده، میکروب هلیکوباکتر است. از بهترین راه‌های درمانی و بهره مندی از خواص بارهنگ و عرق نعنا برای میکروب معده استفاده از ترکیب عرق نعنا و بارهنگ است. مقداری تخم بارهنگ را حرارت دهید، وقتی که رنگ بارهنگ شروع به تغییر کرد و از آن بویی خارج شد، تخم بارهنگ بو داده شده است.

این تخم بارهنگ بو داده شده را آسیاب کنید و با عرق نعنا ترکیب کنید. به مدت دو هفته هر روز یک لیوان از این ترکیب را پیش از خوردن وعده غذایی، بنوشید. و از خواص بارهنگ و عرق نعنا بهرهمند شوید.

خواص بارهنگ برای یبوست

فیبر بالای موجود در برگ بارهنگ و تخم بارهنگ برای بدن مانند یک ملین طبیعی عمل می‌کند.بارهنگ از طریق بالا بردن حرکات روده به درمان یبوست و حتی پیشگیری از ابتلا به یبوست یاری می‌رساند پس میتوان گفت که بارهنگ برای یبوست بسیار موثر است . بارهنگ با بالا بردن حجم مدفوع موجب تحریک روده می‌شود.

طریقه مصرف بارهنگ: برای درمان یبوست با گیاه بارهنگ، مقدار ۲ قاشق چای‌خوری از تخم بارهنگ را با دو فنجان آب خیس کنید و بگذارید لعاب بدهد، پس از اینکه لعاب داد آن را میل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: