روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

روانشناسی شخصیت | اگر فرم لب دختری این شکلی بود فرار کن | شخصیت شناسی دخترا از روی فرم لب

بر اساس این تست، انواع مختلفی از شکل لب می‌توانند ویژگی‌های خاصی از شخصیت را نشان دهند. به طور کلی، این تست بر اساس تفاوت‌های در شکل و اندازه لب‌ها، می‌تواند الگوهایی از رفتارها، احساسات و حالات ذهنی را نشان دهد.

کدخبر : 15501
سایت سرگرمی روز :

لب ها، این قسمت باریک و نرم از دهان، از جمله اندام‌های بسیار حیاتی برای انسان هستند که عموماً توجه کمتری به آنها می‌شود. اما در واقع، این اندام‌های کوچک با وظایف گوناگونی در زندگی روزمره ما سر و کار دارند. از عملکرد اصلی‌شان به عنوان دروازه‌ای برای مصرف غذا گرفته تا نقش مهمی که در بیان صدا، گفتار، و حتی در بیان عواطف و احساسات دارند، لب ها بیش از چیزی محیطی برای لباسهای رژ لب یا بوسیدن هستند.

شناخت خانم ها از روی لب هایشان

بر اساس این تست، انواع مختلفی از شکل لب می‌توانند ویژگی‌های خاصی از شخصیت را نشان دهند. به طور کلی، این تست بر اساس تفاوت‌های در شکل و اندازه لب‌ها، می‌تواند الگوهایی از رفتارها، احساسات و حالات ذهنی را نشان دهد.

برای مشاهده نتیجه به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

۱. زنانی که لب های پر دارند بسیار جسور هستند و دوست دارند توجه را به خود جلب کنند

معاشقه برای آنها بیگانه نیست، آنها عاشق آشنایی های جدید هستند. عشق معنای زندگی است. شیک و بیهوده، اما در قلب بسیار شیرین. در محل کار، آنها بر روی وظایف محوله تمرکز می کنند و از سازش متنفرند. آنها دوست دارند روی چیزی که دوست دارند کار کنند و بیشتر حرفه های فنی را ترجیح می دهند.

۲. خانم هایی با فرم لب های مشابه مانند زنان جامعه بالا دستی رفتار می کنند

آنها عاشق زندگی در تجمل و رفاه هستند، عاشق سفر هستند و دوست دارند یک مرد ثروتمند و ثروتمند در کنار خود داشته باشند. برای آنها ظاهر بسیار مهم است و با رفتن به باشگاه یا پیروی از رژیم های غذایی بسیار از خود مراقبت می کنند. آنها از کار کردن متنفرند، عاشق پول گرفتن و خرج کردن آن برای ظاهر خوب هستند.

۳. زنانی که لب های نازک و صافی دارند، مسائل زندگی را جدی می گیرند

آنها در محل کار بسته هستند، لباس های سخت و رسمی می پوشند. آنها دوست ندارند توجه دیگران را به خود جلب کنند، با موهای بسته راه می روند. برای آنها بسیار مهم است که بچه ها را تماشا کنند و پول پس انداز کنند، و این کاری است که آنها در انجام آن مهارت دارند.

۴. وقتی زنانی را با چنین لب هایی می بینند می گویند زن فلسفی و غمگین است و دوست ندارد با سرعت تمام زندگی کند.

شما ترجیح می دهید در عشق بازی امن داشته باشید و از روابط زودگذر یا عاشقانه متنفر باشید. این زنان همیشه به یک دست قوی در کنار خود نیاز دارند تا از آنها حمایت کند و طبیعت بسیار مالیخولیایی آنها را متعادل کند.

۵. وقتی زنی لب های کلفتی دارد که انحنای مشخصی ندارند، با زنی مواجه می شوید که اغلب از حالت تهوع رنج می برد.

دلیل این امر مشخص نیست، اما تقریباً همیشه یک زن با لب های خشن نمی تواند بهترین کاری را که می تواند در مقابل شریک زندگی خود انجام دهد، نشان دهد که او را از خود بیگانه می کند. به همین دلیل، عزت نفس در این زنان اغلب کاهش می یابد.

۶. زنی که لب های تنگ و رسا می پوشد منحصر به فرد است زیرا انرژی خاصی را ساطع می کند

آنها مانند آهنربا مردان را جذب می کنند، عزت نفس بالایی دارند و با سرهای بالا راه می روند. در تجارت، آنها بسیار خوب هستند، آنها رهبر و رئیس می شوند. در عشق، آنها وفادار و پرشور هستند، که آنها را به رویای یک مرد بالغ تبدیل می کند. وقتی جوان بودند، خجالتی و ناامن بودند، اما با بزرگتر شدن، کاملا برعکس شدند.

۷. لب های کوچک زن نشانه آن است که همیشه شاد، شاد و خندان است

چنین زنانی فرزندی را در خود نگه می دارند، خوش بین هستند و به معجزه اعتقاد دارند. مهربانی با آنها. در زندگی عاشقانه آنها صبور هستند، عاشق سازش هستند و همچنین تمام تلاش خود را برای فرد کناری خود انجام می دهند. در محل کار، آنها کوچک و بسته می شوند، از موقعیت های رهبری دور می شوند، اما به زودی به یک خشکسالی جمعی تبدیل می شوند.

۸. وقتی این نوع زن را می بینید، او را ماهیت بسیار سخت گیر و عملی توصیف می کند

این زن انتخاب می کند که با چه کسی دوست شود، فضای شخصی خود را حفظ می کند و وقتی کسی به او می گوید که با زندگی خود چه کار کند از آن متنفر است. این نوع زن در یک خط مستقیم حرکت می کند و تغییر دادن او برای کسی بسیار دشوار است.

۹. این خانم ها به نوعی عجیب هستند. با این حال، به ندرت پیش می‌آید که کسی در مورد آنها حرف بدی بزند، زیرا آنها قلب خوبی دارند

آنها ارتباطات را دوست ندارند، ترجیح می دهند در یک مکان آرام و آرام پشت کامپیوتر کار کنند. سکوت برای آنها یک آرامش واقعی است. آنها به عشق اعتقاد ندارند و هرگز انتظار آن را ندارند.

۱۰. اینها برخی از حساس ترین زنانی هستند که پیچیدگی را دوست دارند

گرفتن دل آنها بسیار دشوار است، فقط به این دلیل که آنها آن را رها نمی کنند. شما باید برای آنها دندان و ناخن بجنگید. هنگامی که از آنها اعتماد به دست آورید، عشق متعهد می شود، اما اگر آنها شما را در حال دروغ یا تقلب دستگیر کنند، هرگز شما را نمی بخشند.

۱۱. لبخند روباه نشان می دهد که ذاتی حیله گری است

اینها دخترانی زیرک هستند که از توطئه های گیج کننده لذت می برند. شغل ایده آل برای آنها سیاست یا بازی در سینما یا تئاتر است. وقتی صحبت از عشق می شود، دسیسه ها و مردان عجیب و غریب را با هم مخلوط می کنند، اما خوبیش این است که یک بار خسته می شوند و جلوی آن را می گیرند.

۱۲. این زنان قطعا نامرئی هستند

آنها با بقیه ترکیب می شوند، هیچ سرگرمی مشخصی برای خود ندارند و فعالیت خاصی ندارند. در عشق صبر می کنند تا مرد قدم اول را بردارد، منفعل هستند که گاهی شوخی بدی به آنها می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    زرد

  • Wolf
    0

    سلام برا من دو بود ولی اصلا اینجوری نیستم که از کارکردن بدم بیاد اتفاقا عاشق کار کردنم و اگه ایجوری باشه ظاهر فقط مهم نیس باطنم مهمه مهم تر از ظاهر اگه با یه مرد پولدار عوضی آشنا شم و بخواد با هم ازدواج کنیم قبول نمی کنم ولی حتا واس خانواده چون میدونم بدبخت میشم

  • زری
    0

    خیلی درست بود ۶

  • بردیا
    0

    عالی بود☺️

  • ناشناس
    0

    خیر

  • ناشناس
    0

    هیچ کدوم از این ها را تا حالا ندیدم😂

  • علی
    0

    اگ لبش پرتز باش نمیش فهمید

  • زیبا
    0

    شکل لب را هم میکشید ید تا بفهمیم از کدوم گروهیم البته عکس شپش دیدن هم خالی از لطف نیست کمی خندیدیم

  • سانی 2
    0

    😄😄

  • ناشناس
    0

    اگر نظر بپرسین من که از این لبای مصنوعی و پف کرده که با تزریق ژل و غیره چهره زنان و دختران رو دگرگون میکنه متنفرم

  • Sogand
    1

    اصلا همچین فرم لبایی وجود نداره

  • Z
    0

    الان دیگه همه لباشون تزریقیه این چیزا صدق نمیکنه😂

  • سلام
    0

    شما چرا تموم نمیشین

  • طیب
    0

    سلام باید علمی تر باشه و زیاد روش تحقیق بشه نمیشه ک همینجوری هر چی رو گفت درسته درپناه حق

  • امیرعلی
    0

    سلام لب من شماره4هست ومطلب تقریبادرست بود!!
    شمافکرکن من دخترهستم💔