تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | یک منظره نشون میده چقدر آدم خوش شانسی هستی

مطمئنا همه می خواهند خوش شانس باشند. شانس همه ما را همراهی می کند. فقط مهم است که یاد بگیرید به آن توجه کنید.

کدخبر : 15516
سایت سرگرمی روز :

چقدر خوش شانس هستید؟

چقدر من خوش شانس هستم؟ این سوال را از خود بپرسید.

چشمان خود را به مدت ۱۰-۱۵ ثانیه ببندید.

چشمان خود را باز کنید و تصویری را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را به خود جلب کند. انتخاب باید بلافاصله انجام شود. تصاویر را تجزیه و تحلیل نکنید و سعی نکنید چیزی را برای خود توضیح دهید.

برای مشاهده نتیجه تست به پایین مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تصویر A

انتخاب شما نشان می دهد که شانس با شماست. حتی گاهی اوقات شما را دنبال می کند. شاید بیشتر مشکلات و مشکلات زندگی شما به سرعت و با کمترین ضرر برطرف شود. به امثال تو میگن عزیزم سرنوشت در حال تماشای توست اغلب اوقات، مشکلات به خودی خود حل می شوند.

شاید قبلاً به این وضعیت عادت کرده اید و گاهی حتی متوجه شانس خود نمی شوید. سعی کنید چیزهای خوبی که در زندگی شما اتفاق می افتد را فراموش نکنید و قدردان آن نباشید. برای همه چیز ممنون. این امر ضروری است تا در دوره های سخت غافلگیر نشوید.

تصویر B

میدونی شانس وجود داره اما به دلایلی مغرضانه، فکر می‌کنید که فراتر از شماست. شما فردی کاملاً خوش بین و مثبت هستید. به لطف این ویژگی ها، اغلب بدون اینکه متوجه شوید، در قالب افراد مناسب و شرایط زندگی که به آن نیاز دارید، خوش شانسی را به سمت خود جذب می کنید.

شما می توانید باز، صادق و کاریزماتیک باشید. شما می دانید که چگونه تصور درستی در مورد خود ایجاد کنید. با این حال، به موازات تمام ویژگی های مثبت خود، گاهی اوقات خود را بی ارزش برخی از موهبت های سرنوشت می دانید. مزایا و موفقیت های خود را نادیده نگیرید. سپس بیشتر اوقات خوش شانس خواهید بود.

تصویر C

می توانیم در مورد شما بگوییم که به ندرت شانس می بینید. به احتمال زیاد، شما کاملا متقاعد شده اید که همه چیز در زندگی تنها با غلبه بر آن به دست می آید. شما معتقدید که چیزهای خوب را باید به دست آورد. به همین دلیل است که شما متوجه نشانه های خوب سرنوشت و فرصت هایی که زندگی برای شما می فرستد نیستید.

در واقع، شما توانایی فوق العاده ای برای متحد کردن افراد مناسب در اطراف خود دارید. شما دقیقا می دانید در مورد چه چیزی صحبت کنید و در مورد چه چیزی سکوت کنید. این افراد اطراف شما هستند که می توانند بیش از آنچه انتظار دارید به شما بدهند. فقط به این واقعیت توجه داشته باشید که گاهی اوقات برای اینکه شانس توجه خود را به سمت شما معطوف کند، کافی است روحیه خوبی داشته باشید و خود را باور داشته باشید.

تصویر D

شانس شما را دوست دارد. به نظر می رسد او شما را دنبال می کند و بی سر و صدا درخواست های شما را برآورده می کند. چرا این اتفاق می افتد؟ زیرا شما خودتان می توانید شانس خود را شکل دهید. شما عمداً راهی را که انتخاب کرده اید دنبال می کنید. شما صبور و دقیق هستید. شما می دانید که چگونه آنچه را که برای خود نیاز دارید، صید کنید، مانند یک ماهیگیر ماهر و با تجربه.

اگر نیت شما اقتضا کند، در دوره های سخت زندگی استقامت می کنید. می دانید که به هر چیزی که می خواهید خواهید رسید. به طور کلی، برای موفقیت، فقط باید به خود و نقاط قوت خود ایمان داشته باشید. به همین دلیل است که شانس شما به نفع شماست حتی زمانی که فقط زندگی می کنید و روی آن تمرکز نمی کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: